تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین هدیه ای که می توان به یک مرد داد چیست

image بهترین هدیه ای که می توان به یک مرد داد چیست

هدایایی که تجربه نشان داده مردها در ۹۹ درصد موارد عاشقش می شوند:

می دانید چه چیزی هدیه شما را خیلی خاص میکند؟ شیوه کادو پیچیدن شماست که ارزش هدیه شما را صد چندان میکند. وقت و انرژی که شما برای کادو کردن صرف می‎کنید، هرکسی را خوشحال و ذوق زده می‎کند. اینکه شما چقدر برای کسی که به او هدیه می دهید ارزش قائل هستید یا دوستش دارید ممکن است در ظاهر هدیه شما خلاصه شود.

برای افراد سرزنده

این ها افرادی هستند، برون گرا با روابط اجتماعی بالا. آن ها در جمعی که پر از افراد گوناگون است به راحتی وارد شده، خود را معرفی میکنند و با آن ها صمیمی برخورد میکنند. افراد سرزنده و شاد همواره با مردم در تعاملند و دوستان زیادی دارند. طبیعتا این دسته افراد از گرفتن هدیه خیلی خوشحال می شوند، مطمئن باشید هدایایی که کودک درونآن ها را فعال تر میکند مثل عروسک شخصیت های کارتونی، اسباب بازی‎های فکری یا مناسب بزرگ سال؛ مثل ماشین یا هلی کوپتر کنترل از راه دور، بازی های رایانه ای و لوازم تزیینی نوستالژیک آن ها را خوشحال تر میکند. اگر از پوشیدنی ها میخواهید هدیه ای برای شان تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم حتما سراغ رنگ های شاد بروید؛ مثلا یک ست کیف و کفش یا یک کلاه و شال گردن با رنگی خاص و منحصربه فرد. همچنین یک تابلوی نقاشی از طبیعت، دوربین عکاسی و حتی لوازم جانبی گوشی موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر با رنگ های شاد هم می تواند هدیه مناسبی برای این دسته افراد باشد.

تکفارس آی آر

برای خجالتی‎ها

آن ها خیلی کم صحبت میکنند و هنگامی که مورد سوال قرار می گیرند، کوتاه ترین جواب ممکن را می دهند. اعتماد به نفس این افراد گاهی پایین است و معمولا موقع ایستادن سرشان را پایین می اندازند. چون افراد خجالتی و کم حرف به خوبی نمیتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، هدیه گرفتن حس خوبی برایشان ایجاد میکند. افراد خجالتی و کم حرف به فعالیت های گروهی علاقه ای ندارند، در جمع احساس راحتی نمیکنند و بیشتر اوقات خود را در تنهایی می گذرانند؛ از این رو اگر میخواهید مناسب ترین هدیه را به آن ها بدهید کتاب مورد علاقه شان را به آن ها هدیه بدهید. موزیک پلیر یا هندزفری هم می تواند هدیه مناسبی برای این گروه باشد چون معمولا به موسیقی هم علاقه زیادی دارند و اغلب در تنهایی موسیقی گوش می دهند.

برای افراد ولخرج

ولخرج ها افرادی هستند که نمیتوانند در برابر خرج کردن پول مقاومت کنند و بدون هیچ حساب و کتاب و مدیریتی پول شان را خرج میکنند. این افراد هیجان پول خرج کردن را به امنیت مالی ترجیح می دهند، هدیه ای که این هیجان را در آن ها ایجاد کند، می تواند آن ها را خیلی خوشحال کند؛ مثل یک دسته گل بزرگ، قاب عکس و وسایل تزیینی جالب و شیک و حتی یک شکلات خوشمزه با بسته بندی خاص. هدیه ای با اندازه بزرگ تر و تعداد بیشتر آن ها را بیشتر از یک کادوی کوچک گران قیمت و ارزنده خوشحال میکند. هرچه بسته بندی و تزیین کادویی که به او هدیه می دهید شکیل تر و تجملی تر باشد، او هیجان زده تر خواهد شد.

برای افراد ساده و بی ریا

www.takfars.ir

شخصیت های ساده و بی ریا، خوش بین و مثبت اندیش هستند و روح زندگی در آن ها جریان دارد. این افراد معمولا اشخاص صادقی هستند و کمی تا اندکی هم زودباور. آن ها چون با آن چه هستند راحتند، نیازی به چیزهای اضافی برای خوشحال بودن ندارند. درواقع خوشبختی و شادی را در درون خود جست وجو میکنند. این افراد از آن جا که همه چیز را ساده می گیرند، تقریبا از هر چیزی که به عنوان هدیه دریافت کنند خوشحال می شوند، بنابراین لازم نیست سراغ هدایای خیلی خاص و جذاب بروید. هر آن چه فکر میکنید دوست دارند از خوردنی ها گرفته تا پوشیدنی و لوازم کار و منزل را می توانید به آن ها هدیه دهید و نگران هم نباشید.

image بهترین هدیه ای که می توان به یک مرد داد چیست

برای افراد سختگیر و جدی

شخصیت های سختگیر و جدی در زندگی شان یک خط ثابت را انتخاب کرده و از این شاخه به آن شاخه پریدن پرهیز میکنند. دایما دیگران را ارزیابی کرده، مسائل را پیش بینی میکنند و خیلی اهل ابراز احساسات نیستند. بنابراین برای خرید هدیه سراغ وسایل فانتزی، جالب و جدید نروید. اگر فرد اهل ورزش است یک وسیله ورزشی، اگر اهل مطالعه است یک کتاب، اگر به انجام کارهای فنی علاقه دارد یک ابزار کارآمد، اگر به دنیای هنر علاقه مند است یک اثری هنری و اگر به حوزه دیجیتال علاقه مند است یک وسیله دیجیتالی به او هدیه دهید. بهتر است برای این فرد سراغ پوشیدنی ها نروید چون ممکن است سلیقه شما را نپسندد و هدیه ای که به او می دهید آن طور که باید او را خوشحال نکند.

برای حسابگرها

زیاد پول خرج کردن، افراد حسابگر و خسیس را مضطرب و نگران میکند. هنگام هدیه دادن به این افراد بهتر است سراغ هدیه های خیلی گران قیمت نروید به این دلیل که اولین چیزی که بعد از گرفتن هدیه به ذهن آن ها می رسد این است که حالا چگونه هدیه ای را که او به من داده است، جبران کنم و این موضوع شیرینی گرفتن هدیه گران قیمت را به کام آن ها تلخ میکند. گرفتن وسایل کاربردی می تواند برای این افراد مناسب باشد؛ بنابراین می توانید سراغ محصولات آرایشی، بهداشتی، لباس، کیف، کفش و لوازم کاربردی منزل بروید چون در این صورت با یک تیر دو نشان زده اید؛ هم به او هدیه ای داده اید و هم او را از اینکه خودش برای خریدن آن چیز هزینه کند، نجات داده اید. دقت کنید آن چه می خرید حتما مورد نیاز باشد چون افراد حسابگر از اینکه چیزی غیرقابل استفاده جایی بماند، اصلا حس خوبی ندارند. به هیچ وجه سراغ وسایل تزیینی مثل مجسمه نروید.

برای افراد خودنما

توجه طلبی زیاد و افراطی بارزترین ویژگی شخصیتی این دسته افراد است. این گروه رفتارهایی نمایشی، برون گرایانه و پررنگ و لعاب دارند. آن ها هیجانی و تحریک پذیرند و همواره با خودنمایی، دلربایی و عشوه گری تلاش میکنند در کانون توجه قرار بگیرند. بنابراین خودنماها از هدیه ای خیلی خوش شان می آید که توجه طلبی آن ها را تامین کند. نحوه دادن هدیه هم برای این افراد مهم است. اگر میخواهید در هدیه دادن به این افراد سنگ تمام بگذارید، سعی کنید آن ها را به بهترین شکل غافلگیر کنید. اگر سورپرایزتان در حضور دیگران باشد که فوق العاده است. هدیه هایی از نوع پوشیدنی و تزیینی هم مورد پسند این دسته افرد است به شرط اینکه مدل و رنگش به چشم شان بیاید. ست اصلاح مردانه و اگر هم عطر مدنظرتان است، بوهای گرم و تند را انتخاب کنید یا یک ساعت مچی با صفحه ای بزرگ و طرحدار هدیه بدهید.

برای افراد مهربان

محبت و عشق ورزیدن به دیگران بالاترین ایده آل افراد مهربان است. معمولا برون گرا هستند و در اجتماع حضوری فعال دارند. شخصیت های مهربان هرگز تاریخ تولد عزیزان و دوستان شان را فراموش نمیکنند، اگر هدیه ای که دریافت میکنند نشان دهنده این باشد که طرف مقابل شان وقت و انرژی زیادی برای تهیه آن صرف کرده احساس خوشایندتری در آن ها ایجاد می شود. اگر فرد مد نظرتان اهل هنر باشد، می توانید یک اثر هنرمندانه برایش بخرید. اگر اهل موسیقی، فیلم یا تئاتر است یک اثر به روز و باب سلیقه او و شاید هم بلیت یک کنسرت، فیلم یا تئاتر می تواند خوشحالش کند. اگر اهل کتاب و کتاب خوانی است، می توانید یک کتاب در حوزه مورد علاقه اش به او هدیه دهید. اگر اهل ورزش یا فعالیت خاصی است محصولی در این باره حتما به مذاقش خوش خواهد آمد. برای این دسته افراد، تفکر پشت هدیه بیشتر از آن چه هدیه می گیرند اهمیت دارد؛ بنابراین از دادن کارت هدیه و وجه نقد به عنوان هدیه به این افراد خودداری کنید.

تک فارس

برای جسورها

افراد جسور، افکاری رک و صریح دارند و احساسات شان را صادقانه ابراز میکنند. سختکوش و با انگیزه هستند، از این رو بیشتر از هدایایی خوش شان می آید که برای رساندن آن ها به اهداف شان کارایی لازم را دارند. پس اگر میخواهید کادو بدهید؛ به او وسیله ای کاربردی مثل گوشی، لپ تاپ، فلش، کتاب و … هدیه کنید. اگر شخص مد نظرتان ورزش یا هنر خاصی را به طور حرفه ای دنبال میکند، هدیه دادن ابزاری که به کارش بیاید، بسیار او را خوشحال میکند. از آن جا که رک گویی یکی از ویژگی های افراد جسور است ممکن است فکر کنید کارتان کمی سخت است و هدیه ای که به او می دهید، باید مطابق سلیقه او باشد اما چون قدرت کنترل احساسات خود را دارند، زیاد نگران نباشید. یک فرد جسور حتی اگر از هدیه تان خیلی خوشش هم نیاید به گونه ای برخورد میکند که شما آن را حس نکنید.

برای خودشیفته ها

خودشیفته ها خودشان را خاص و مهم می پندارند و انتظار دارند که خاص ترین هدیه را هم دریافت کنند. پس اگر میخواهید برای کسی هدیه بخرید که پرتوقعی و خودشیفتگی بارزترین ویژگی شخصیتی اوست، کارتان کمی سخت است چون تنها هدیه ای که کاملا مطابق با سلیقه او باشد و آن را در شأن خود بداند، خوشحالش میکند. اگر فرد کادو گیرنده در این دسته قرار می گیرد، ساعت اصل یا هدایای گران قیمت بهترین گزینه است. شخصیت های خودشیفته و پرتوقع همیشه در تلاشند بهترین ها و خاص ترین ها را برای خود فراهم کنند؛ برای همین تنها لباس هایی با برندها و مارک های خاص و گران و همچنین لباس هایی با جنس های خاصی مثل حریر و ابریشم آن ها را خوشحال میکند. یک عطر خاص با بسته بندی بسیار شیک هم می تواند گزینه مناسبی برای این دسته از افراد باشد.

برای احساساتی ها

مردهای رمانتیک، معمولا از روی احساس شان تصمیم می گیرند و به احساسات دیگران هم توجه میکنند، تمام تلاش شان این است که رضایت دیگران را جلب کنند. وظیفه شناسی هم یکی دیگر از خصوصیات آن هاست. خیلی زود تحت تاثیر موقعیت های ناراحت کننده قرار می گیرند، از این رو رعایت آداب هدیه دادن بیشتر از خود هدیه دادن برای شان اهمیت دارد. در واقع هدیه گرفتن برای آن ها بیشتر از اینکه جنبه کارایی داشته باشد، جنبه احساسی دارد، بنابراین روز تولد، مناسبت های مهم و سالگردها را حتما به یاد داشته باشید و دقیقا در همان روز هدیه تان را تقدیم کنید. بهتر است کنار هدیه تان یک شاخه گل یا یک دسته گل هم بگذارید یا در تزیین هدیه تان از گل طبیعی استفاده کنید. یک عطر خوشبو یا یک ادکلن معروف در کنار یک بسته شکلات یا یک سی دی از موزیک های کلاسیک و عاشقانه هم با توجه به روحیه لطیفی که این افراد دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

image بهترین هدیه ای که می توان به یک مرد داد چیست

لیست هدیه برای مردان و معرفی انواع کادوی مردانه :

ساعت مچی مردانه :

یکی از هدایای مناسب و جالب برای آقایان ساعت مچی است که با توجه به توان مالی خود می توانید نوع مناسب را انتخاب و خریداری کنید. همانگونه که می دانید ساعت های مچی مردانه دارای تنوع بالایی هستند که انتخاب مناسبی برای آقایان در سنین مختلف محسوب می گردند.

T A K F A R S

پوشاک مردانه :

انواع مختلف پوشاک مردانه هدیه مناسبی برای آقایان محسوب می گردند، در صورتی که با سلایق و تمایلات طرف مقابل تا حدودی آشنایی دارید و از سایز و اندازه های وی مطلع هستید، انواع مختلف پوشاک مردانه از جمله:کت و شلوار، پیراهن، شلوار، تیشرت، کلاه و… میتوانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

ست کمربند و کیف پول چرم مردانه :

اغلب آقایان از داشتن ست کیف پول و کمربند چرم لذت می برند و آن را مورد استفاده قرار می دهند، از این رو این موارد میتوانند هدیه قابل توجهی برای آقایان با سلایق مختلف باشند.

دوربین یا گوشی موبایل :

در صورتی که محدودیت مالی ندارید و ترجیح می دهید هدیه ایی با ارزش خریدازری کنید، پیشنهاد می کنیم به سراغ انواع دوربین عکاسی یا فیلم برداری و یا گوشی موبایل بروید تا هدیه ایی مناسب و قابل توجه داشته باشید.

image بهترین هدیه ای که می توان به یک مرد داد چیست

عینک آفتابی مردانه :

انواع مختلف عینک های آفتابی مردانه هدیه مناسبی محسوب می گردند، البته به این شرط که با سلایق طرف مقابل کاملا آشنایی داشته باشید و بدانید چه نوع عینکی را ترجیح می دهد.

ست کیف و کفش مردانه :

تک فارس www.takfars.ir

یکی از هدیه های جالب و قابل توجه ست کیف و کفش مردان هاست که می تواند انتخاب مناسبی برای روز پدر یا روز مرد و سایر مناسبت ها باشد.

ست کتاب و خودنویس :

در صورتی که قصد دارید طرف مقابل شما، فردی دانشجو، معلم و… است می توانید در هنگام خرید هدیه به سراغ انواع خودنویس، کتاب های مختلف و سایر لوازم تحریر بروید و انتخاب شایسته ایی داشته باشید سپس به تزیین کادو پرداخته و از تقدیم هدیه ایی زیبا و باارزش لذت ببرید.

کراوات مردانه :

انواع مختلف کرواتف پاپیون و دیگر اجزا مربوط به آن میتوانند انتخاب مناسبی به عنوان کادو روز تولد و یا ولنتاین باشند. این نوع هدیه از لحاظ قیمت تنوع بالایی دارد و می توانید انتخاب خوب و مناسبی در این راستا داشته باشید.

ست ماشین اصلاح مردانه :

ریش تراش و انواع موزر مردانه هدیه ایی کاربردی و مناسب می باشد که مطمئنا آقایان استقبال خوبی از آن می نمایند، از این رو همیشه در لیست هدیه برای مردان قرار می گیرد.

image بهترین هدیه ای که می توان به یک مرد داد چیست

ست لوازم بهداشتی مردانه :

با هر بودجه مالی می توانید اقدام به خرید ست لوازم بهداشتی مردانه نمایید و اطمینان داشته باشید که هدیه شما مورد استفاده قرر می گیرد.

تکفارس

ست کامل لوازم ورزشی مردانه :

اگر فردی که قصد خرید هدیه برای وی را دارید، به ورزش علاقه مند است و گاهی به باشگاه می رود و یا ورزش های مختلف را انجام می دهد، مناسب ترین هدیه برای وی می تواند ست وسایل ورزشی باشد.

عطر و ادکلن مردانه :

انواع مختلف عطر و ادکلن های مردانه میتوانند از جمله بهترین و در دسترس ترین هدایا برای آقایان باشند. شما با اطلاع از تمایلات طرف مقابل تان می توانید به راحتی عطر یا ادکلن مورد نظر را انتخاب و تهیه نمایید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر