تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین نکته ها برای جداب ترین شدن

اندکی زمان صرف انجام نکات زیر تغییر بزرگی را در چهره ی شما ایجاد خواهد کرد:

-لب ها قسمت برجسته ی چهره ی ما می باشند که تاثیر زیادی به روی زیبایی ما دارند بنابراین نباید تیره و سیاه رنگ باشند بلکه همواره باید ان ها را صورتی و صاف نگه داریم بنابراین می توانید روزها اب لیمو ، گلیسیرین و شیر جوشیده شده را به روی لب های خود بمالید و نتیجه را ببینید.

-همیشه پوست خود را مرطوب نگه دارید و حداقل هفته ای سه بار از محصولات پاکسازی پوست استفاده کنید.

-نور خورشید برای پوست بسیار مضر است و پوست را به سرعت پیر میکند بنابراین حتما از ضد افتاب ها استفاده نمایید.

-از آلوئه ورا ، عسل ، روغن بادام و گلیسیرین استفاده نمایید ، این محصولات خشکی پوست را برطرف و چربی پوست را تنظیم میکنند.

تکفارس آی آر

-مصرف کالری اضافی در بدن باعث به هم ریختگی ظاهر و کسل شدن چهره می شود بنابراین باید کالری مصرفی خود را حساب کنید تا به میزان لازم کالری مصرف کرده باشید.

-برای جلوگیری از کبود شدن و سیاه شدن دور چشم باید به اندازه ی کافی بخوابید و آب زیاد بنوشید و هر روز لایه ای از خیار را به مدت ۱۵ دقیقه اطراف چشم های خود قرار دهید.

-هر روز صبح ۲ لیوان آب ناشتا میل کنید ، این کار باعث جلوگیری از پیری و افزایش وزن می شود و همچنین بسیاری از سموم بدن را نیز دفع میکند.

-برای داشتن موهای سالم و زیبا هرروز کف سر خود را با روغن نارگیل ، زیتون یا بادام ماساژ دهید این کار به کاهش سر درد نیز کمک میکند.

-برای سفت شدن و براق شدن ناخن هایتان ابتدا ناخن هایتان را با آب و صابون بشویید سپس آن ها را در مخلوطی از آب لیمو و گلیسیرین فرو برید بهتر است این کار را هر روز تکرار کنید.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر