تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین راه برای اینکه موهایم موخوره نزند

image بهترین راه برای اینکه موهایم موخوره نزند

موخوره باعث ایجاد شکنندگی و در هم پیچیدگی مو شده و زمانی که فرد موهایش را برس میزند ،این در هم پیچیدگی باعث کنده شدن موها میشود و این ریزش مشکل را دو چندان میکند.

زمانی که تعداد کمی موخوره در بین موها پیدا میشود مسیر برای افزایش این تعداد هموار شده و میتواند سریعا بر تعداد آنها افزوده شود.

مصرف شامپو را محدود کنید.

خشکی مو باعث شکنندگی و موخوره میشود بنابراین تا جایی که ممکن است مصرف شامپو را تعدیل کنید .

تکفارس آی آر

افراد با موهای مجعد نباید بیش از یک یا دو بار در هفته از شامپو استفاده کنند. توجه کنید که بعد از استخر حتما از شامپو استفاده کنید.

استفاده از نرم کننده و ماسک مو

در برنامه روتین خود استفاده از ماسک مو را نیز بگنجانید. امروزه شامپوها و ماسکهای مو بسته به نوع مصرف ما مصرف کنندگان طبقه بندی شده و برای هر نوع مو ماسک مو و شامپویی مجزا تهیه شده است. این ماسکها باعث افزایش حجم مو و درخشانندگی بیشتر نیز میشوند. ( اگر اهل شنا کردن در استخرهایی با آب حاوی کلر هستید حتما از نرم کننده استفاده کنید و در زمان شنا موهای خود را در کلاه جمع کنید تا در تماس با مواد شیمیایی آسیب نبینند.)

افراد با موهای مجعد باید در حمام بعد از زدن نرم کننده با شانه های (چوبی) با دندانه های پهن موهای خود را به آرامی از پایین شانه بزنند.

سایر افراد ممکن است تمایلی به شانه زدن در حمام نداشته باشند و بخواهند همزمان استفاده از نرم کننده از انگشتان خود برای باز کردن گره موها استفاده کنند. اگر موهای شما صاف است مشکلی نیست و میتوانید شانه زدن در حمام را از برنامه خود حذف کنید.

www.takfars.ir

استفاده از سشوار میتواند باعث شکنندگی مو و در دراز مدت موخوره شود. در فصل تابستان بهترین پیشنهاد ما خشک شدن مو در هوای آزاد ، بدون استفاده از سشوار است .

توصیه های ذکر شده به شما کمک میکنند تا از بروز موخوره پیشگیری نموده و به سلامت بیشتر موهای خود رسیدگی نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر