تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین ترفندهای اینترنتی برای افزایش واقعی سرعت اینترنت

غیر فعال کردن به روزرسانی اتوماتیک:

برای غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک مراحل زیر را طی کنید.

ویندوز۷: پس از وارد شدن به بخش Control Panel به قسمت Windows Update رفته و از نوار سمت چپ گزینه Change Settings را انتخاب کنید. بعد از آن Never Check For Updatess را فعال کنید.

image بهترین ترفندهای اینترنتی برای افزایش واقعی سرعت اینترنت

افزایش سرعت اینترنت در ویندوز

تکفارس آی آر

ویندوز۸ و ۸.۱: برای اینکار پس از وارد شدن به منوی تنظیمات گزینه Windows Update را انتخاب کنید و سپس ش در بخش Important Updates گزینه Never Check For Updatess را انتخاب کنید.

ویندوز ۱۰ : برای غیر فعال کردن آپدیت خودکار در این ورژن از ویندوز ابتدا وارد منوی تنظیمات شده و پس از وارد Network & Internet شده و بعد از آن به قسمت Wi-Fii رفته و درنهایت وارد Advanced options شوید و با طی کردن این مسیر حالا می توانید گزینه Set metered connection را فعال کنید.

حذف Extensionsهای اضافی در chrome

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که برای جستجو های اینترنتی خود از مرور گر chrome استفاده میکنید باید Extensionsهای(افزونه های) اضافی روی این مرور گر را از بخش تنظیمات خود پاک کنید چرا که این کار باعث بالارفتن سرعت نت شما می شود.

image بهترین ترفندهای اینترنتی برای افزایش واقعی سرعت اینترنت

www.takfars.ir

کاهش پهنای باند مصرفی توسط ویندوز:

طبق اطلاعات بدست آمده ویندوز ۸۰درصد پهنای باند اینترنت شمارا به سیستم عامل و اپلیکیشن های نصب شده خود اختصاص می دهد و تنها ۲۰ درصد پهنای باند برای استفاده شمااز خود اینترنت باقی میماند.

برای بازگردانی ۸۰درصد پهنای باند می توانید با وارد شدن به محید RUNپهنای باند مصرفی خود را بازگردانید.

روش کار:

با نگه داشتن دکمه windos همراه دکمه Rمحیط کاربری CMDبرای شما باز می شود. پس از آن عبارت gpedit.msc را تایپ کنید و کلید ok را بزنید، در آخر مسیر زیر را طی کرده و سپس مراحلی که در عکس نشان داده شده دنبال کنید و کاررا ادامه دهید.

Computer Configuration > Administrative Templates > Network > QoS Packet Scheduler > Limit Reservable Bandwich

image بهترین ترفندهای اینترنتی برای افزایش واقعی سرعت اینترنت

محصولات معتبر
محصولات معتبر