تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین آموزش استفاده از موس برای حالت دادن موهای سر

image بهترین آموزش استفاده از موس برای حالت دادن موهای سر

موس لایه نازک تری نسبت به ژل بر روی مو برجای میگذارد. در عوض قدرت نگه داری کمتر و توانایی کمتری در شکل دادن به مو دارد و فرد در موقع استفاده از موس نسبت به ژل احساس مطبوع تری دارد.

موس ها در واقع برای قوام و ضخامت دادن به مو در نظر گرفته شده اند و بیشتر به همراه سشوار استفاده می شوند.

موس یا فوم یکی از محصولات شکل دهنده مو به شمار می آید که به شکل کف کرم مانند از بطری خارج می شود.

مواد تشکیل دهنده این فراورده، شبیه ژل موست با این تفاوت که در قوطی های تحت فشار عرضه می شود و در ترکیب آن علاوه بر مواد فعال مقدار اندکی ماده پیشران وجود دارد که وظیفه خارج کردن ماده و ایجاد کف را دارد. این کف به وسیله شانه روی مو پخش می شود.

تکفارس آی آر

اگر موهایی مجعد و فر دارید

مسلما شما دوست دارید فر موهای تان را کاملا کنترل کنید، مخصوصا زمانی که رطوبت یا گرمای هوا بر کوتیکول های مو تاثیر می گذارند و موها وز و پف کرده می شوند. خودتان بهتر می دانید هیچ چیز بدتر از موهای وز کرده نیست چون نه تنها موها حالتی ندارند بلکه شاید بتوان گفت زیبایی چهره را نیز کاهش می دهند.

راه دیگر اینکه برای حالت دهی و قوام بیشتر قبل از مصرف خوب تکان دهید. قوطی را سر و ته کرده، مقداری از موس رادر کف دست خود اسپری کرده، سپس به موهای خشک یا مرطوب بزنید. برای افزایش پوشش از گرمای سشوار استفاده کنید

همچنین موهای فر، بیشتر مستعد خشک شدن و آسیب پذیرتر شدن هستند، به همین دلیل است که موهای فر به نرم کننده و حالت دهنده قوی تری نیاز دارند تا بتوانند نرمی خود را حفظ کنند و کمتر دچار وز شوند.اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که وقت سشوار کشیدن و یا استفاده از بیگودی را ندارند، به یکباره حمام رفته و می خواهند که سریعتر موهای خود را آرایش کنند، پیشنهاد ما برای این شما استفاده از موس می باشد.

کاربرد موس مو

www.takfars.ir

روش مصرف : پیش از خشک کردن، موس را به موهای تان بزنید، سپس از ریشه تا نوک مو را در حرکاتی رو به پایین خشک کنید تا کوتیکول های مو خوابیده و درخشش بیشتری حاصل شود. از رموز خشک کردن مو آن است که در هنگام خشک کردن، موهای خشک را محکم در دست گرفته، سر سشوار را رو به پایین، یعنی دور از پوست سر، نگه داشته و باد سرد به موها بزنید؛ این کار کوتیکول های مو را خوابانده نهایت درخشش مو حاصل می شود.

راه دیگر اینکه برای حالت دهی و قوام بیشتر قبل از مصرف خوب تکان دهید. قوطی را سر و ته کرده، مقداری از موس رادر کف دست خود اسپری کرده، سپس به موهای خشک یا مرطوب بزنید. برای افزایش پوشش از گرمای سشوار استفاده کنید.

اگر موهایی بدون حالت دارید

موهای شما درست نقطه مقابل موهای وز است، به محض اینکه شما کمی در هوای گرم یا مرطوب قدم بزنید یا کمی عرق کنید، موهای تان حالت خود را از دست می دهد و صاف و بدون حالت روی گردن تان میریزد و به راحتی تمام حالتی را که با کلی دردسر به آنها داده اید از دست می دهند. برای برطرف شدن این مشکل ،بعد از شستن موها، موهای بالای سرتان را بلند کنید و مقداری موس را به طور مستقیم به ریشه های نم دار موهای تان بمالید، موس را مثل شامپو روی سر ماساژ دهید سپس موها را رها کنید، بلافاصله موها را با سشوار خشک کنید، وقتی موها را فقط با سشوار خشک کنید آنها کاملا صاف باقی می مانند. اگر میخواهید موها کمی حالت داشته باشند باید با یک برس گرد موها را کمی پف دهید و سشوار را از بالا به پایین بگیرید.

موس ها برای مقاصد مختلفی طراحی و ساخت شده که طبقه بندی آن توسط تولید کننده و سازنده آن انجام می گردد مثلا موس ها یا همان فوم های شرکت های مختلف به صورت زیر طبقه بندی شده است:

نگهدارنده نرمال، Normal hold

نگهدارنده قوی،Extra strong hold

نگهدارنده فوق العاده قوی ،Ultra strong hold

حجم دهنده، Hold and volume for fine hair

موس برای موی آسیب دیده، Hold and protection for coloured hair

تک فارس

موس برای موی رنگ شده Hold and care for damaged hair

موس برای موهای مواج Styling for curly/wavy hair

موس صاف کنندهGet straight smoothing mousse

موس حجم دهنده Volumizing mousse

موس برای موی رنگ شده Radiant response mousse

موس برای موی فردارCurl scrunching mousse

موس برای موهای معمولی In control shaping mousse

موس برای موهای نازک Extra fullness mousse

می توانید با توجه به نوع موها و نیازتان، موس مناسب تهیه فرمایید و موهایتان را آنگونه که می پسندید، آرایش کنید.

T A K F A R S

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر