تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بعد از تمرینات ورزشی چطور خیلی سریع آماده و آراسته شویم

وقتی ظاهرتان پس از ورزش نامرتب می‌شود و برای آماده شدن وقتی ندارید، با ورزش متناسب شوید، و با این نکات زیبایی هوشمندانه برای بعد از ورزش، ظاهرتان را بسرعت جذاب و مرتب کنید.

دوش نگیرید

اگر برای دوش گرفتن وقت ندارید، برای تمیز کردن جاهایی از بدنتان که عرق کرده از دستمال‌های پاک کننده استفاده کنید. دستمال پاک کننده ای را انتخاب کنید که بتوانید روی صورتتان نیز از آن استفاده کنید.

موهایی بدون پیچ خوردگی

افرادی که موهای بلند دارند و در طول ورزش آنها را با کش‌های مو می‌بندند، بعد از ورزش احساس نا امیدی می‌کنند! چرا که موهایشان پیچ و تاب خورده اند. می‌توانید از گیره‌هایی که به شکل حلقه‌های پلاستیکی کوچک هستند استفاده کنید. بعد از اینکه آنها را از موهایتان باز می‌کنید علامتی روی مو باقی نمی‌گذارند. همچنین می‌توانید در هنگام شنا، موهایتان را با آن جمع کنید.

تکفارس آی آر

ساک ورزشی‌تان را سبک کنید

با بهمراه داشتن وسایل آرایشی با سایز مسافرتی که حملشان آسان است، می‌توانید در زمان و فضای داخل ساک ورزشی‌تان صرفه جویی کنید. از محصولات چند کاره استفاده کنید، مانند شامپویی که هم مو را تمیز می‌کند و هم بدن را؛ یا نرم کننده‌ای که می‌تواند بعنوان کف اصلاح نیز استفاده شود.

موهایتان را تر و تازه کنید

یک شامپوی خشک مناسب پیدا کنید. به این طریق می‌توانید از کار وقت گیر شستشو، خشک کردن و آراستن موهایتان صرفنظر کنید. یک شامپوی خشک، به کاهش رطوبت و چربی موها کمک می‌کند و تا زمانیکه وقت دوش گرفتن پیدا کنید، به موها عطر و ظاهر فوق العاده‌ای می‌دهد. همچنین شامپوی خشک، به موها کمی حجم می‌دهد تا نازک و کم پشت بنظر نرسند.

قرمزی را برطرف کنید

www.takfars.ir

اگر نیاز به دوش گرفتن ندارید، می‌توانید با استفاده از اسپری‌های مرطوب کننده، پوستتان را تازه کنید و قرمزی صورتتان را کم کنید. این محصولات درماه‌های مرطوب تابستان، بسیار مفیدند.

تعریق را متوقف کنید

برای اینکه تا چندین ساعت بعد از ورزش همچنان عرق نکنید، بجای دئودورانت از یک ضد عرق استفاده کنید. با پوشیدن لباسهای نازک و پارچه‌های طبیعی در زمان ورزش، به پوستتان اجازه‌ی نفس کشیدن بدهید و بعد از ورزش، دوش آب سرد بگیرید.

التهاب پوست را برطرف کنید

ورزش شدید می‌تواند پوست شما را ملتهب کند که ظاهر مناسبی برای رفتن به محل کار نیست. یک کرم ضد التهاب، به سرعت، پوست را آرام می‌کند و می‌توانید برای درمان لک در تمام صورتتان از آن استفاده کنید. این کرم، برای تمام انواع پوست‌ها مناسب است و پوست قرمز، تحریک شده یا حساس را فورا به حالت طبیعی خود بر می‌گرداند.

آرایش سنگین انجام ندهید

اگر آرایش سنگین نکنید، پوستتان بعد از ورزش، درخشان خواهد بود و در وقتتان نیز صرفه جویی می‌کنید. از یک مرطوب کننده‌ی رنگی که پوشش سبکی ایجاد می‌کند و حاوی هیدراتاسیون و ضد آفتاب است استفاده کنید. شما تنها با کمی ‌ریمل و برق لب برای رفتن به ورزش آماده اید.

پاهایتان را فراموش نکنید

اگر پاهایتان کمی بو گرفته‌اند، شاید یک اسپری پا، مهمترین چیز در ساک ورزشی‌تان باشد. اگر در باشگاه یا استخر عمومی تمرین می‌کنید، از یک اسپری پا استفاده کنید که هم میکروب‌ها را از بین ببرد و هم بوی پاهایتان را برطرف کند، زیرا باکتری‌ها می‌توانند در این مکان به خوبی رشد کنند! بسیار خب تمام شد، آیا شما هم نکاتی می‌دانید که به روتین زیبایی پس از ورزشتان سرعت می‌دهد؟ لطفا آنها را با ما و خوانندگان دیگر به اشتراک بگذارید.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر