تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

برای از بین بردن بوی رنگ تازه ساختمان چکار باید کرد

image برای از بین بردن بوی رنگ تازه ساختمان چکار باید کرد

برای از بین بردن بوی رنگ در یک اتاق تازه رنگ شده، کافی است یک ظرف را پر از شیر داغ کرده و وسط اتاق قرار دهید. حتی می‌توانید در یک ظرف آب، پیازی که به چهار تکه تقسیم شده بیندازید و برای مدتی در اتاق را ببندید. پس از چند ساعت می‌بینید که بوی رنگ کاملا از بین رفته است.

پروژه نقاشی بی موقع در خانه

همیشه بهترین زمان برای رنگ آمیزی داخل ساختمان، نیمه اول سال است که هم امکان بازکردن پنجره ها وجود دارد، هم رنگ زودتر خشک می شود و هم بوی حاصل از آن به سرعت از خانه خارج می شود

ولی اگر در شروع فصل سرما مجبور هستید دیوارهای خانه تان را رنگ آمیزی کنید و نگران بوی حاصل از رنگ آن هستید، لااقل یکی از پیشنهادهای زیر را برای کاهش بوی رنگ به کار گیرید :

تکفارس آی آر

لگن یا سطلی را از آب پر کنید و در اتاقی که تازه رنگ شده است قرار دهید. آب، بوی رنگ را کاهش می دهد.

بعضی ها می گویند اگر به رنگ مقداری وانیل اضافه کنید، بوی آن کمتر می شود. پیشنهاد آنها برای یک قوطی رنگ، ۲ قاشق چای خوری وانیل است. صحت و سقم قضیه با آنهاست؛ شما امتحان کنید.

بعضی دیگر عقیده دارند چند تکه سیب خوراکی را در بشقابی چیده و در فضایی که بوی رنگ در آن پیچیده است، قرار دهید. سیب بوی رنگ را به خود جذب کرده و آن را به حداقل می رساند.

اگر به رنگ مقداری وانیل اضافه کنید، بوی آن کمتر می شود

چند تکه سیب خوراکی را در بشقابی چیده و در فضایی که بوی رنگ در آن پیچیده است، قرار دهید. سیب بوی رنگ را به خود جذب کرده و آن را به حداقل می رساند.

www.takfars.ir

لگن یا سطلی را از آب پر کنید و در اتاقی که تازه رنگ شده است قرار دهید. آب، بوی رنگ را کاهش می دهد.

تهویه ی اتاق

محبوب ترین و ساده ترین راه برای مقابله با این مشکل باز نمودن درب و پنجره می باشد که به وسیله ی گردش هوا ، بوی نامطبوع از بین می رود

ترکیب وانیل و روغن نعناع

اگر این ترکیبات را در دسترس دارید می توانید مقداری پنبه را به اندازه توپ پینگ پنگ در آورید و محلول مورد نظر را به آن آغشته کنید کنید تا این بو و مواد را به خود جذب کند.اگر پنبه در دسترس ندارید ، چند قطره از این محلول را در داخل کاسه آب بریزید و در کنار دیوار رنگ آمیزی شده قرار دهید.

دانه قهوه

دانه های قهوه را در قسمت های مختفل اتاق قرار دهید تا عملیات جذب بو ، انجام پذیرد.

ذغال چوب

ذغال به خاطر خاصیت جذب کنندگی که دارد ، بوی رنگ و مواد شیمیایی را به خوبی جذب میکند و کمک شایانی برای حل مشکل شما خواهد کرد.

شمع روشن

تک فارس

با روشن نمودن چند شمع در فضای خانه می توانید مواد شیمیایی معلق در هوا را بسوزانید و از شر این مواد خطرناک راحت شوید.

آب

آب همیشه باعث روشناییست و حلال هر مشکلی…یکی از این راه ها این است که مقداری آب را در درون سطلی بریزید و در فضای آلوده قرار دهید ، آب هم مواد شیمیایی و سم ها را به خود جذب خواهد کرد.

پیاز

پیاز را برش زده و تکه های آن را در داخل ظرفی قرار دهید.پیاز هم گزینه ای مناسب برای این کار است.از پیاز می توان برای از بین بردن باکتری ها و میکروب ها هم استفاده کرد.

لیمو

لیمو را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و در قسمت هایی که رنگ آمیزی شده قرار دهید.لیمو تا ۲ روز اثر جذب کنندگی دارد و خواهید دید که پس از دو روز چگونه مواد شیمیایی را به خود جذب کرده است.

جوش شیرین

اگر فرش یا موکت خانه تان بوی مواد شیمیایی را به خود جذب کرده است ، یکی از راه های خلاص شدن از این بو این است که مقداری جوش شیرین را در آب حل کنید و بر روی فرش بپاشید.

سرکه

T A K F A R S

سرکه را در درون ظرفی بریزید و در گوشه ای از اتاق قرار دهید

.برای دستیابی به نتیجه دلخواه می توانید از چندین روش به صورت یکجا استفاده کنید تا این عملیات با سرعت بیشتر صورت پذیرد.

و دو پیشنهاد از یک بازدید کننده محترم:

با ایجاد رطوبت مثل جوشاندن آب زیاد روی اجاق گاز باعث مهار بوی رنگ شوید.

با قرار دادن ده تا پانزده عدد گلدان و گیاه آپارتمانی در هر اتاق می توان باعث تلطیف هوای اتاق شد و به دلیل آزاد شدن اکسیژن و بخار آب، بوی رنگ هم قابل تحمل تر می شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر