image, برای آن که پولدار شوید باید سالم باشید راهکارهای جالب

آنهایی که آنقدر خوش‌شانس هستند که سالم بمانند، به احتمال زیاد از نظر مالی بهتر عمل می‌کنند. سالم‌ترین افراد در دهه پنجاه زندگی‌شان بیش از دو برابر دارایی‌های افرادی با حداقل سلامتی دارایی داشتند و این شکاف ثروت، فقط بزرگ شده است.

هنگامیکه یک فرد سالم باشد، قادر است هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی‌اش را کاهش دهد، انرژی بیشتری برای تمرکز کردن در محیط کار دارد، مدت طولانی‌تری مشغول کار می‌ماند و خطر ابتلایش به بیماری‌های مزمن را کاهش می‌دهد. با سرمایه‌گذاری کردن در یک زندگی سالم‌تر در کوتاه‌مدت، افراد مزایای بیشتری در دراز مدت بدست می‌آورند که روی هم جمع می‌شوند.

این صرفه‌جویی‌ها از طریق طیف گسترده‌ای از تغییرات در شیوه زندگی، قابل دستیابی است. Money آنها را به ۸ دسته تقسیم می‌کند تا به مصرف‌کنندگان کمک کند در حالی‌که سلامتشان را بهبود می‌بخشند، هزینه‌ها را کاهش داده و در صرف پول صرفه جویی کنند. با این ۸ عادات خوب سلامتی همراه ما باشید.

عضویت در باشگاه

حداقل سه بار رفتن به باشگاه در هفته با یک افزایش ۷ درصدی در حقوق مردان و یک افزایش ۱۲ درصدی در حقوق برای خانم‌ها مرتبط است. اگر شما به باشگاه نمی‌روید اما به ورزش کردن از طریق فعالیت در فضای باز مانند دویدن یا سایر فعالیتها متعهد هستید، هنوز هم در جایگاه بهتری نسبت به کسانی قرار دارید که اصلا ورزش نمی‌کنند. افرادی که به طور کلی از نظر جسمی‌غیر فعال هستند، در مقایسه با آنهایی که ورزش می‌کنند، ۲۰ تا ۳۴ درصد بیشتر احتمال دارد که مرخصی استعلاجی طولانی‌مدت بگیرند.

با این‌حال عضویت‌های باشگاه و دستگاه‌های پوشیدنی بیش از حد گران‌قیمت در صورتی که متعهد به استفاده از آنها نباشید، ممکن است در دراز‌مدت نتیجه مطلوبی نداشته باشند. برای ایجاد یک روال، یک سبک زندگی سالم را به آرامی‌آغاز کنید و هنگامی‌که متوجه شدید چه چیزی برای اهداف تناسب اندام شما مفید است، به دنبال سرمایه گذاری‌های بزرگتر بروید.

نگهداشتن وزن

داشتن اضافه‌وزن یا چاق‌بودن می‌تواند برای شما گران تمام شود. به گفته مراکز کنترل و پیشگیری بیماری(CDC)، متوسط هزینه‌های پزشکی برای یک فرد چاق در سال، ۱۴۲۹ دلار بالاتر از فردی با وزن طبیعی تخمین زده می‌شود. همچنین تبعیض بر علیه کارمندان دارای اضافه وزن نیز وجود دارد. با توجه به مطالعه سال ۲۰۱۳، هنگامیکه شرکت کنندگان در مطالعه، رزومه‌های عکس‌دار را بررسی کردند، میانگین حقوق اولیه کاندیدهای دارای اضافه وزن در مقایسه با کسانی که وزن نرمالی داشتند، ۵/۲ درصد پایین‌تر بود.

عادت سیگار‌کشیدن

خریدن یک بسته سیگار با قیمت متوسط ۷ دلار در روز می‌تواند در سال، ۲۵۵۵دلار و در طول ۲۰ سال، ۹۳۹۸۷ دلار خرج روی دستتان بگذارد.

پس انداز بیمه عمر

شرکت‌های بیمه عمر، سلامت شما را در نظر می‌گیرند که در نهایت با اجتناب از پرداخت حق بیمه‌های بالا، باعث صرفه جویی در پول می‌شود. به عنوان مثال یک مرد ۴۰ ساله با وضعیت سلامتی خوب، فقط ۴۰/۳۴۲ دلار در سال حق بیمه می‌پردازد. یک مرد ۴۰ ساله با وضعیت سلامتی خوب که سیگار می‌کشد، ۱۲۱۲ دلار در سال می‌پردازد. همین مورد برای چاقی نیز صدق می‌کند. تخمین زده می‌شود که یک مرد ۴۰ ساله چاق دو برابر مردی با همان سن و وزن نرمال هزینه بیمه عمر پرداخت می‌کند.

زوال شناختی

اداره‌کردن امور مالی تان با موفقیت بعد از ۶۰ سالگی، در هر سال ۵/۱ درصد کاهش می‌یابد. این بدان معناست که هر چه مسن‌تر شوید، حفظ تعادل در استفاده از دسته چک‌تان دشوارتر خواهد شد. یوناس جدا، پروفسوراعصاب و روان مایوکلینیک به Money گفت: «حتی ۲ تا ۳ بار در هفته ورزش سبک و تفریحی، با کاهش خطر زوال شناختی در افراد مسن‌تر مرتبط است. »

بهداشت دست

یکی از بهترین راه‌ها و البته یک راه رایگان برای کاهش احتمال سرما‌خوردن، شستن دست‌ها است. فقط با دنبال کردن راهنماهای بهداشت دست سالم مانند راهنمایی که توسط CDC ارائه شد، شما می‌توانید خطر بیمار شدن‌تان را حدودا ۲۱ درصد کاهش دهید.

سطح استرس

استرس می‌تواند باعث تقویت عادات ناسالمی ‌مانند سیگار‌کشیدن، پرخوری و نوشیدن بیش از حد الکل شود. همانطور که قابل پیش‌بینی است، منابع اصلی استرس احتمالا عبارتند از: پول(۶۷%)، کار(۶۵%)، خانواده(۵۴%) و سلامت(۵۱%). این بدان معناست که استرس‌داشتن در مورد سلامت‌تان می‌تواند به عدم سلامتی منجر شود که شما را در یک چرخه دائمی‌ و ناسالم گرفتار می‌کند.

بهداشت خواب

یک ساعت خواب اضافی در هر هفته، می‌تواند در کوتاه مدت به ۱/۳ درصد درآمد بالاتر و در دراز‌مدت به یک افزایش ۵ درصدی در درآمد منجر شود. بنیاد ملی خواب هشدار می‌دهد که محرومیت از خواب می‌تواند تاثیر زیادی بر سلامت و شادی شما داشته باشد و در نهایت عملکرد شناختی را کاهش داده و استرس را افزایش دهد. کمبود خواب مزمن نیز می‌تواند به یک لیست طولانی از بیماری‌ها از جمله دیابت، چاقی و بیماری‌قلبی منجر شود.


همچنین بخوانید: باز نشر : تک فارس
در صورتی که شما نسبت به محتوای این پست، حق کپی رایت دارید اطلاع دهید