تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بدون جراحی لب های زیبا و برجسته و براق داشته باشید

image بدون جراحی لب های زیبا و برجسته و براق داشته باشید

اسکراب شکر

کمی شکر بردارید و آن را مثل یک اسکراب بهره گیری کنید. اینکار پوست‌های تیره و مرده رااز لب های‌تان حذف میکند و رنگ صورتی زیبایی به آن ها میدهد. به منظور از بین بردن سیاهی لب ها یتان اینکار را هر روز انجام دهید.

آب چغندر

۲ تا ۳ قطره آب چغندر را روی لب‌های‌تان ماساژ بدهید. ریشه‌ی چغندر لب های‌تان راصورتی‌تر خواهد کرد و ظاهر جذابی به انها خواهد داد.

تکفارس آی آر

روغن زیتون

۱ یا ۲ قطره روغن زیتون را روی لب‌های‌تان ماساژ بدهید. اینکار هم سیاهی لب ها یتان راکاهش می دهد و هم آن ها را مرطوب میکند.

آب لیمو

بله. همه ی‌ی ما می دانیم که آب لیمو برای مو بینظیر و حتی برای پوست فوق العاده‌تر هست. این ماده‌ی خوراکی همین طور برای خوشگل و صورتی کردن و رفع سیاهی لب ها یتان نیز خوب هست. ۲ تا ۳ قطره آب لیمو را روی لب‌های‌تان مالش دهید. لب‌های‌تان رابکشید و به آرامی ماساژ دهید. خواهید دید که تیرگی از بین خواهد رفت و لب‌های‌تان ظاهری نرم به خود خواهند گرفت.

گل رز

www.takfars.ir

۲ تا ۳ قطره روغن گل رز بردارید و آن را روی لب‌های‌تان استعمال کنید. روغن گل رز به طور طبیعی به لب‌های‌تان رنگ صورتی می دهد.

عسل و تمشک

عسل، تمشک و آب لیمو را به مقدار مساوی با هم ترکیب کنید. این مرهم مایع را روی لب‌های‌تان بگذارید و اجازه بدهید مدتی بماند. عسل و لیمو به طور طبیعی سیاهی لب ها یتان را حذف خواهند کرد و تمشک به آن ها همان رنگ صورتی که همۀ وقت} می‌خواستید خواهد داد.

لب‌های‌تان را مسواک بزنید

هنگامی که مسواک زدن دندان‌های‌تان به پایان رسید، روی لب‌های‌تان را نیز مسواک بزنید. اینکار را به صورت هرروز انجام بدهید. عملکرد مسواک مثل یک اسکراب هست و پوستمرده را از روی لب حذف میکند. پس از آن یک بوم لب مناسب روی لب‌های‌تان بگذارید.

روغن نارگیل و روغن بادام

روغن نارگیل و روغن بادام را به نسبت برابر ترکیب کنید. این ترکیب را در یک ظرف دردار بریزید و به جای بوم لب از این ترکیب بهره گیری کنید. به طور منظم این ترکیب را بهره گیریکنید تا لب‌های‌تان نرم و صورتی شوند.

وازلین

بله. این یک ترفند قدیمی هست اما هنوز هم تاثیر شگرفی دارد. از وازلین بهره گیری کنید تا لب‌های‌تان نرم و جذاب شوند.

اسکراب

تک فارس

اسکراب گردو یا بادام داشته باشید و آن را روی لب‌های‌تان بمالید تا پوست مرده از روی آن ها حذف شود. پوست مرده سیاه به نظر می رسد. اسکراب پوست مرده را حذف میکند، و نرمی و رنگ صورتی لب‌ها را حفظ میکند.

بادام و شکر

کمی عسل، شکر و روغن بادام بردارید و انها را با هم مخلوط کنید. این ترکیب را روی لب‌های سیاه‌تان بگذارید و به آرامی مالش بدهید. روغن بادام لب‌های‌تان را مرطوب خواهد کرد، شکر مثل اسکراب عمل خواهد کرد و در این میان عسل رنگ طبیعی لب‌های‌تان را برمی‌گرداند.

روغن درخت چای

چند قطره روغن درخت چای را روی لب‌های‌تان بگذارید اجازه بدهید مدتی بماند. شما همین طور می توانید آن را بعنوان بوم لب به طور منظم بهره گیری کنید. این روغن رنگی طبیعی به لب‌های‌تان می دهد.

پودر زردچوبه

کمی پودر زردچوبه بردارید و آن را با عسل مخلوط کنید. این خمیر سفت را بعنوان بوم لب روی لب‌های‌تان بگذارید و اجازه بدهید بماند.

زعفران و کشک

چند رشته زعفران را با کشک ترکیب کنید و اجازه بدهید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند. این ترکیب را روی لب‌های‌تان بگذارید و به آرامی ماساژ دهید.

آناناس و پاپایا

T A K F A R S

گوشت میوه‌ی آناناس و پاپایا را به مقدار مساوی با هم ترکیب کنید و آن را روی لب‌های‌تان بمالید. بهره گیری‌ی‌ منظم از این ترکیب لب‌های‌تان را صورتی و نرم خواهد کرد.

کره

کره را روی لب‌های‌تان بمالید. عجیب و غریب به نظر میرسد، اما واقعا موثر هست. بهره گیری از کره به صورت منظم به لب‌های‌تان رطوبت میدهد و آن ها را نرم میکند.

روغن کرچک، آبلیمو و گلیسیرین

روغن کرچک، آب لیمو و گلیسیرین را به مقدار مساوی با هم مخلوط کنید و آن را در یک ظرف نگه داری کنید. این بوم لب مایع را روی لب‌های‌تان استعمال کنید. اینکار به لب‌های‌تان آن رنگ صورتی مورد نظرتان را خواهد داد.

پوست پرتقال

پوست پرتقال‌های‌تان را دور نریزید؛ آن ها میتوانند برای لب‌های‌تان بسیار خوب باشند.پوست پرتقال را روی لب‌های‌تان ماساژ بدهید و معجزه را مشاهده نمایید.

گلیسیرین

۲ تا ۳ قطره گلیسیرین بردارید و با آن روی لب‌های‌تان را ماساژ دهید. اینکار تیرگی لب‌های‌تان را از بین میبرد و رنگ طبیعی انها را بازیابی میکند.

برگ گشنیز

تک فارس www.takfars.ir

گذشته از رفتن به رختخواب، چند برگ گشنیز تازه را روی لب‌های‌تان ماساژ بدهید و اجازه بدهید تا صبح همان‌طور بماند. پس از بیدار شدن متوجه تفاوت خواهید شد.

ژل آلوئه‌ورا

یک برگ آلوئه‌ورا را ببرید و ژل داخل آن را دربیاورید. ژل را را روی لب‌های‌تان بگذارید و اجازه بدهید مدتی بماند.

روغن خردل

گذشته از خواب، ۱ تا ۲ قطره روغن خردل روی لب‌های‌تان بمالید. برای رسیدن به لب‌های صورتی رنگ و اغوا‌کننده اینکار را هر روز انجام بدهید.

خامه‌ی غلیظ و خمیر گوجه‌فرنگی

۲/۱ قاشق غذاخوری گوشت گوجه‌فرنگی و ۲/۱ قاشق غذا خوری خامه‌ی غلیظ بردارید و انها رابا هم ترکیب کنید. این خمیر را روی لب‌های‌تان ماساژ دهید. اینکار کمک میکند که لب‌های‌تان به رنگ صورتی گلگون دربیایند.

آب سیب‌زمینی

سیب‌زمینی برای کاهش سیاهی لب ها یتان بسیار خوب هست. آب سیب‌زمینی خام را روی لب‌های‌‌تان استعمال کنید.

آب خیار

تکفارس

خیار میتواند همان لب‌هایی را به شما بدهد که همواره آرزویش را داشتید. آب خیار را روی لب‌های‌تان بمالید و تا زمانی که میتوانید اجازه بدهید بماند. این درمان را به مدت ۱۵ تا ۲۰ روز تکرار کنید و تفاوت را مشاهده نمایید.

عسل

۱ تا ۲ قطره عسل روی لب‌های‌تان بگذارید و ماساژ بدهید. عسل لب‌های‌تان را مرطوب خواهد کرد و تیرگی آن ها را کاهش خواهد داد.

گلبرگ گل رز و شیر

چند گلبرگ گل سرخ تازه را در شیر له کنید و انها را حسابی با هم ترکیب کنید تا تبدیل به خمیر نرمی شوند. این خمیر را روی لب‌های‌تان بگذارید و اجازه بدهید مدتی بماند. ایندرمان را آن‌قدر تکرار کنید تا نتیجه را مشاهده نمایید. شیر تیرگی لب‌ها را کاهش می دهد و گلبرگ‌های گل رز لب‌های‌تان را گلگون و بسیار جذاب خواهند کرد.

تکه‌های یخ

بسیار ضروری هست که لب‌های‌تان را هیدراته نگه دارید تا هم ترک نخورند و هم تیره نشوند. بنابراین، تکه‌های یخ را روی لب‌های‌تان مالش دهید. مالش دادن تکه‌های یخ روی لب‌های‌تان کمک میکند که آن ها مرطوب بمانند.

آب توت‌فرنگی و وازلین

۱ قاشق وازلین و ۱ قاشق غذاخوری آب توت‌فرنگی را با هم ترکیب کنید و یک ژله‌ی صورتی رنگ نرم آماه کنید. این ترکیب را در یک ظرف نگه‌دارنده بریزید و به صورت هرروز روی لب‌های‌تان استعمال کنید.

دانه‌ی انار و شیر

takfars.ir

۱ قاشق دانه‌ی انار بردارید و آن را همراه با ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری شیر در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. قوام آن باید مثل یک اسکراب باشد. حالا این خمیر را روی لب‌های‌تان بمالید تا پوست تیره و مرده از روی آن ها زدوده شود. این اسکراب را به صورت هرروز روی لب‌های‌تان استعمال کنید.

چگونه می توانیم از تیره شدن لب‌ها پیشگیری کنیم؟

سیگار نکشید چرا که سیگار کشیدن باعث سیاهی لب ها می شود.

مصرف قهوه را محدود کنید.

لب‌های‌تان را مک نزنید.

هر زمان که بیرون میروید، یک بوم لب دارای SPF (ضد آفتاب) مناسب روی لب‌های‌تان بمالید.

لب‌های‌تان را مرطوب کنید و آن ها را هیدراته نگه دارید.

یک رژیم خوراکی سالم و مغذی داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر