تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

با روش های آسان و بدون هزینه آشپزخانه خود را شیک کنید

image با روش های آسان و بدون هزینه آشپزخانه خود را شیک کنید

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه، تعویض پرده است، بهتر است برای ایجاد حال و هوای بهاری در دکوراسیون منزلتان از پرده هایی با پارچه های گلدار مطابق با سبک و سلیقه ی خود استفاده کنید و رنگ و بویی تازه به فضای داخلی خود ببخشید.

تغییر دیوار بین کابینت

استفاده از برچسب های بین کابینتی راه حل مقرون به صرفه ی دیگری برای تزیین آشپزخانه با وسایل ساده است که با کمک آن می توانید تغییر دکوراسیون مقرون به صرفه ای در فضای آشپزخانه خود ایجاد نمایید. از این برچسب ها می توانید در بخش های مختلف آشپزخانه اعم از دیوار پشت سینک، دیوار پشت اجاق گاز و… استفاده کنید.

تعویض رومیزی

تکفارس آی آر

اگر در فضای آشپزخانه خود میز صبحانه خوری قرار داده اید با تعویض رومیزی آن می توانید ظاهر تازه ای به فضای دکوراسیون خود ببخشید و جلوه ی دکوراسیون خود را دو چندان کنید، تعویض رومیزی یکی از ساده ترین روش های تزیین آشپزخانه با وسایل ساده است که می توانید همین امروز برای آن اقدام کنید.

تغییر چیدمان لوازم

یکی از روش های پر طرفدار که شاید اولین گزینه برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه شما باشد، جابه جایی و تغییر لوازم برقی موجود در آشپزخانه است، توجه داشته باشید که اگر در یک سال گذشته از وسیله ی خاصی استفاده نکرده اید پس بهتر است ان را به انباری تان منتقل کنید چون در تمام طول امسال هم بعید است از آن استفاده کنید.

استفاده از گل و گیاه

اگر تا به حال در روند تغییر دکوراسیون آشپزخانه تان از گل و گیاه استفاده نکرده پس پیشنهاد می کنیم حتما از آن برای تلطیف فضای دکوراسیون خود استفاده کنید تا علاوه بر ایجاد تغییر دکوراسیون فضای داخلی تان را شاداب تر نمایید.

www.takfars.ir

استفاده از گیاهان خوراکی

همان طور که در بند قبل گفته شد با استفاده از گل و گیاه می توانید تغییر دکوراسیون محسوسی در فضای دکوراسیون تان ایجاد کنید. با انتخاب گلدان هایی از گیاهان خوراکی می توانید علاوه بر داشتن گل و گیاه در فضای آشپزخانه ی خود، همواره سبزیجات تازه در دسترس داشته باشید.

انتخاب دکوری مناسب

شاید انتخاب یک دکوری روی کانتر آشپزخانه برای فضایی عملکردی مانند آشپزخانه کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما با انتخاب یک دکوری کاربردی به سادگی می توانید علاوه ایجاد تغییر دکوراسیون در فضای آشپزخانه تان به سادگی از آن استفاده کاربردی نمایید.

استفاده مجدد از لوازم و وسایل

اصولا پس از خانه تکانی لوازم و وسایل بسیاری پیدا می شود که به سادگی می توانید از آن ها استفاده مجدد نمایید، کافیست کاربرد تازه ای برای آن ها تعریف کنید و با کمک آن ها ظاهر متفاوتی به فضای دکوراسیون آشپزخانه خود ببخشید.

تزیین آشپزخانه با وسایل دور ریختنی

یکی از روش های تزیین آشپزخانه با وسایل ساده استفاده مجدد از وسایل دورریختنی است که به سادگی می توانید با کمک آن ها ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون خود ببخشید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر