تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

باز کردن دسکتاپ در ویندوز ۸ در حالت تمام صفحه

image باز کردن دسکتاپ در ویندوز ۸ در حالت تمام صفحه

از تغییرات عمده‌ در ویندوز ۸ دسترسی دشوار به صفحه دسکتاپ است و این دسترسی زمانی دشوارتر می‌شود که نرم‌افزاری را به حالت تمام‌صفحه اجرا کرده باشید و در یک لحظه بخواهید مستقیما به دسکتاپ دسترسی داشته باشید.

اگر این مشکل برای شما هم بارها تکرار شده است و به‌دنبال راه‌حلی برای رفع آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از سه روش زیر را مورد استفاده قرار دهید:

۱‌ـ‌ یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دسترسی به دسکتاپ، فشار دادن کلید windows از روی صفحه‌کلید است. با انجام این کار صفحه نرم‌افزار فعال، کمینه شده و صفحه شروع ویندوز نمایش داده می‌شود. در این صفحه می‌توانید با کلیک روی کاشی desktop، به آن دسترسی داشته باشید.

۲‌ـ‌ روش دیگری که می‌تواند دسترسی به دسکتاپ را برای شما فراهم سازد، فشار دادن همزمان کلیدهای Alt + tab از روی صفحه‌کلید است. پس از انتخاب این کلیدها می‌توانید با هر بار فشار دادن کلیک Tab، میان پنجره‌های فعال حرکت کنید تا زمانی که به Desktop برسید. هنگامی که این گزینه انتخاب شد، کلیدها را رها کرده و از دسکتاپ استفاده کنید.

تکفارس آی آر

۳‌ـ‌ روش سوم برای دسترسی سریع به دسکتاپ نیز انتخاب همزمان کلیدهای Windows + Tab است. با انتخاب همزمان این کلیدها، تصاویر بندانگشتی نرم‌افزارهای فعال به‌نمایش درآمده و می‌توانید با هربار فشار دادن و رها‌کردن کلید Alt میان آنها حرکت کنید. در نهایت روی گزینه Desktop هر دو کلید را رها کرده و به استفاده از دسکتاپ بپردازید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر