تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ایده های جدید برای چیدمان تراس کوچک آپارتمانی

image ایده های جدید برای چیدمان تراس کوچک آپارتمانی

تعدادی گلدان با گل های رنگارنگ و زیبا هم می تواند به چهره بالکن تان رنگ و لعاب ببخشد، می توانید گل های این گلدان ها را در فصول مختلف جا به جا کنید تا چهره بالکن تان با تغییر فصل ها متفاوت باشد. این کار را با پارچه های رو مبلی تان هم می توانید انجام دهید مثلا در بهار از رو مبلی هایی با رنگ سبز و در پاییز و زمستان از رومبلی هایی با رنگ قرمز استفاده کنید.

image ایده های جدید برای چیدمان تراس کوچک آپارتمانی

در طراحی دکوراسیون داخلی بالکن های محفوظتان می توانید از پرده ها هم کمک بگیرید، پرده هایی آویخته شده که همراه خودشان حس لطافت را به فضا می آورند، لطافتی از جنس پارچه های ابریشمی و به شفافیت پارچه های حریر، عکس بالا را نگاه کنید تا تاثیر پرده ها را بر طراحی دکوراسیون داخلی خانه را ببینید، البته در عکس بالا نباید از زیبایی لوستر ها هم غافل شد، آن ها نیز به اندازه خود زیبایی به فضای بالکن بخشیده اند.

image ایده های جدید برای چیدمان تراس کوچک آپارتمانی

تکفارس آی آر

اگر فکر میکنید فضای بالکن تان یکنواخت و خسته کننده است، از تعدادی سنگ دکوراتیو در گوشه و کنار دیوارهای استفاده کنید، یک چراغ روشنایی به سبک کلاسیک هم به فضا اضافه کنید تا جلوه بهتری بگیرد، اگر در فضای بالکن تان امکان آن را دارید که از یک میز چوبی متصل به دیوار استفاده کنید پس حتما این کار را انجام دهید، به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه شوید این میز ها تا چه اندازه میتوانند در تغییر چهره بالکن تان تاثیر گذار باشند.

در سراسر ایران شرکت های معماری و دکوراتورهایی هستند که میتوانند به شما در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان کمک کنند .

یک دست مبلمان راحتی، دو عدد شلف روی دیوار، گلدان های زیبایی که آرام و متین بر روی شلف ها نشسته اند، همه این ها برای زیبایی بالکن تان کافی است، فقط در انتخاب وسایل به هماهنگی میان آن ها دقت کنید تا زمانی که آن ها را در بالکن تان می چینید زیبایی آن چند برابر شود.

image ایده های جدید برای چیدمان تراس کوچک آپارتمانی

اگر منظره پشت پنجره های بالکن تان زیبایی خاصی دارد پشت پنجره ها میزهایی با عرض کم تعبیه کنید

www.takfars.ir

اگر منظره پشت پنجره های بالکن تان زیبایی منحصر به فردی دارد پس در پشت پنجره ها میز هایی با عرض کم تعبیه کنید و برای آن ها از صندلی های زیبای کانتر استفاده کنید.

image ایده های جدید برای چیدمان تراس کوچک آپارتمانی

بنا بر عرض بالکن تان از مبلمان های که طراحی های خاص دارند استفاده کنید، به فضای بالکن تان هم به اندازه دیگر فضاهای داخلی خانه تان اهمیت بدهید. این فضای کوچک می تواند کمک بزرگی باشد برای شما تا تجربه جدیدی از یک فضای داخلی داشته باشید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر