تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ایده های جالب ترکیب رنگ در چیدمان و دکور اتاق خواب

در این مطلب نمونه‌ای از خلق چنین فضایی با ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای،‌ سفید و سبز و چگونگی به‌کار بردن این ترکیب رنگ در دکوراسیون اتاق خواب را بررسی می‌کنیم. در این ترکیب، رنگ سبز به عنوان رنگی متمایز و چشم‌گیر در قالب جزئیات مکمل دکوراسیون اتاق خواب استفاده می‌شود.

۱. سه دیوار اتاق را با رنگ سفید و یک دیوار را با رنگ قهوه‌ای رنگ‌آمیزی کنید. نقاشی یک دیوار اتاق خواب با رنگ قهوه‌ای می‌تواند آن دیوار را به فضایی برجسته و متمایز در خانه تبدیل کند.

۲. برای رنگ‌آمیزی جزئیات دکوراتیو دیوارها و گچبری‌های موجود در اتاق خواب نیز از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

۳. برای چیدمان اتاق خواب ترکیبی از وسایل قهوه‌ای و سفید را انتخاب کنید. برای وسایل بزرگ، رنگ قهوه‌ای تیره و برای وسایل کوچک‌تر از رنگ سفید استفاده کنید تا هماهنگی کافی میان این اجزا و ترکیب رنگی دیوار ایجاد کنید.

تکفارس آی آر

۴. تابلوهای هنری که برای دیوارها انتخاب می‌کنید باید به رنگ‌های قهوه‌ای، سفید و سبز باشد. ترکیب رنگی تصویر تابلوهای هنری مورد استفاده نیز باید دارای این ترکیب رنگی باشد تا هماهنگی کافی را با دکوراسیون اتاق داشته باشد.

۵. برای تخت‌خواب خود دامنی به رنگ سبز در نظر بگیرید و برای ملحفه و روبالشی از پارچه قهوه‌ای ساده استفاده کنید. روتختی در این حالت باید از پارچه‌ای با ترکیب رنگی قهوه‌‌ای و سبز شکل گیرد تا به تکمیل جلوه دامن تخت‌خواب کمک کند.

۶. به افزودن لوازم جانبی و دکوراتیو مثل آباژور، کوسن‌ و … با ترکیب رنگی سبز و سفید و قهوه‌ای دکوراسیون اتاق خواب خود را کامل کنید.

۷. برای تکمیل چیدمان این اتاق خواب می‌توانید دسته گلی تازه و زیبا شامل گل‌های چای و برگ‌های سبز و تازه را در دکوراسیون اتاق جای دهید.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر