تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ایده های جالب برای ایجاد خلاقیت در کودکان

image ایده های جالب برای ایجاد خلاقیت در کودکان

ورودی مخفی

جاسوس های سینمایی و ابرقهرمان ها همیشه بر راهروهای مخفی پشت کتابخانه یا پلکان متکی هستند. ولی چرا فقط آنها باید از این سرگرمی بهره ببرند؟

شرکت مهندسی Creative Home یکی از شرکت هایی است که می تواند برای فرزندانتان راه های مخفی بسازد. این شرکت، یک ورودی مخفی در اتاق بازی و پشت کشوهای دراور تعبیه کرده است.

اغلب این پروژه ها حدود ۸ هزار تا ۱ هزار دلار خرج برمی دارند و بیشتر مناسب بچه های ۸ سال به بالا هستند. وقتی بچه ها بزرگ شوند و بتوانند کتاب های اسرارآمیز و تخیلی مثل هری پاتر بخوانند، قدر این پروژه ها را خواهند دانست.

تکفارس آی آر

ترامپولین تعبیه شده در زمین

آیا میخواهید یک فنر زیر پای فرزند خود بگذارید؟ می توانید در حیاط پشتی خانه خود یک ترامپولین بر روی سطح زمین تعبیه کنید تا سطح فنری آن با سطح زمین یکی شود.

این روش چند مزیت عملی و زیبایی دارد. نصب ترامپولین همسطح با زمین، ریسک زخمی شدن کودک را کاهش می دهد. زیرا در این نوع بازی ها اغلب بچه ها از کنار ترامپولین به روی زمین می افتند و زخمی می شوند.

سیستم های زمینی ترامپولین به قیمت ۱۵۵۰ دلار فروخته می شوند و مالکان خانه باید ۸۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار دیگر برای نصب آن بپردازند.

این بازی برای بچه های ۶ سال به بالا مناسب است و حتماً به هنگام بازی کسی باید مراقب آنها باشد. ضمناً این تأسیسات چیزی به ارزش خانه نمی افزاید.

www.takfars.ir

صحنه تئاتر در حیاط

اگر دوست دارید فرزندانتان به تئاتر علاقه مند شوند از این نوع پروژه ها استفاده کنید.

این صحنه تئاتر که از چوب سرخ رنگ شده ساخته شده است، و ابعاد آن ۱۲ در ۹ فوت است، بر روی سکویی قرار گرفته است و از دو طرف دیوار دارد و جلوی آن پرده نصب می شود. این صحنه تئاتر ۲۹۹۲۰ دلار خرج برمی دارد که شامل و نقل”>حمل و نقل و نصب پرده هم می شود. این تأسیسات برای همه سنین مناسب است.

اسکیت پارک در حیاط پشتی

اسکیت بوردینگ یکی از ورزش هایی است که رشد سریعی در ایالات متحده دارد و گزینه های داشتن اسکیت پارک در هر خانه ای سریعاً گسترش می یابند.

شرکت Rampage تجهیزات اسکیت از جمله ریل هایی به قیمت ۱۵۰ دلار و رمپ هایی با قیمت پایه ۲۵۱۰ دلار می فروشد. شرکت Pillar Design Studios اسکیت پارک های سفارشی به همراه کاسه های اسکیتی می فروشد که بجای استخر هم استفاده می شوند. اخیراً این شرکت یک کاسه به مساحت ۱۵۰۰ فوت مربع (۱۴۰ متر مربع) به قیمت ۴۵۰۰۰ دلار ساخته است.

اسکیت پارک بیشتر برای نوجوانان مناسب است. آکادمی بیماری های کودکان در آمریکا توصیه میکند که بچه های زیر ۵ سال اسکیت بازی نکنند و بچه های ۶ تا ۱۰ سال فقط با نظارت بزرگترها اسکیت کنند.

تأثیر آن بر ارزش خانه بستگی دارد به اینکه آیا کاسه های اسکیت بازی، قابلیت تبدیل به استخر را دارند یا خیر. گاهی هم ارزش خانه را کم میکنند، زیرا خریداران ممکن است نخواهند که خانه شان اسکیت پارک داشته باشد.

دیوارهای صخره نوردی

اگر فرزندانتان از دیوار بالا می روند، شاید وقت آن است که برایشان دیوارهای صخره نوردی بخرید. این نوع دیوارها میتوانند سرگرم کننده و آموزنده باشند.

تک فارس

این دیوارها بسته به ارتفاعشان برای بچه های ۵ سال به بالا مناسبند. هر چند که بچه های کوچکتر هم با نظارت بزرگترها میتوانند از آنها استفاده کنند.

تأثیر این آپشن بر ارزش خانه شما صفر است. حتی ممکن است دیوار صخره نوردی دست ساز، از ارزش خانه شما بکاهد.

خانه درختی

خانه های درختی برای کودکانی که از زمین بازی خسته شده اند، یک پناهگاه خوب است. این خانه درختی که حدوداً ۲ متر مربع مساحت دارد در ارتفاع دو متری روی یک درخت نصب شده است و پنجره، بالکن و یک میله فرار اضطراری برای آمدن به سطح زمین دارد. یک نردبان برای بالا رفتن هم دارد. کل هزینه های ساخت آن ۳۸۸۷۰ دلار است.

خانه های درختی به علت ارتفاع از سطح زمین برای کودکان زیر ده سال مناسب نیستند.

البته در مورد ستاره ها اینطور نیست. تام کروز و کیتی هولمز برای دختر ۵ ساله خود، سوری، یک خانه درختی ۱۰۰ هزار دلاری خریدند که تأسیساتی مثل آب، برق و کفپوش هم دارد. به دلایل امنیتی بر روی آن دوربین هم نصب شد.

تأثیر آن بر روی ارزش خانه صفر است.

آکواریوم دیواری

موفقیت فیلم “در جستجوی نمو” نشان داد که ماهی ها میتوانند کودکان را سرگرم کنند. هزینه های ساخت یک آکواریوم معمولی رومیزی از چند صد دلار شروع می شود و آکواریوم های دیواری سفارشی میتوانند مبالغ ۶ رقمی داشته باشند. با این حال، آکواریوم و حیوانات وجود در آن نیاز به مراقبت و تغذیه دارند.

تأثیر آکواریوم بر ارزش خانه صفر است.

T A K F A R S

استخر شنا

استخرها محبوب کودکان هستند. زیرا هم سرگرم کننده هستند و هم راه گریزی از گرمای تابستان هستند. قیمت استخر به نوع آن بستگی دارد. شرکت والمارت استخرهای رو زمینی به قیمت کمی در حدود ۲۴۹ دلار می فروشد. در حالیکه استخرهای بتنی کار شده در زمین معمولاً حدود ۲۰ هزار تا ۴۵ هزار دلار خرج بر می دارند.

با آنکه استخر برای بچه های همه سنین سرگرم کننده است، ولی ریسک هایی هم دارد. حتی استخرهای قابل حمل و بادشدنی برای بچه های کوچک ریسک غرق شدن دارند. یک کارشناس امنیتی می گوید استخر های فول سایز باید از تمام جهات حصارکشی شده باشند.

استخرها ارزش خانه را تا حدود ۸ درصد ارزش خانه، افزایش می دهند.

خانه های بازی

خانه های بازی میتوانند از نظر قیمت و ویژگی ها با خانه های واقعی رقابت کنند. این قلعه بازی مجلل، بطور سفارشی به سبک خانه های انگلیسی دهه اول قرن نوزده ساخته شده است.

آپشن های دیگر میتوانند ارزانتر باشند. مثلاً یک خانه ۸ در ۹ فوتی حدوداً ۳۱۹۹ دلار خرج بر می دارد.

تأثیر این آپشن بر ارزش خانه صفر است.

راه آهن در باغچه

بچه ها از قطار خوششان می آید. این ریل های قطار مثل یک مینی دیزنی لند در حیاط پشتی شما هستند.

تک فارس www.takfars.ir

یک مجموعه قطار ابتدائی حدوداً چند صد دلار خرج برمی دارد. آنهایی که پلان های بزرگتری دارند، از ۲۰۰۰ دلار برای مجموعه های دست ساز شروع می شود و ریل ها و قطارهای سفارشی با جزئیات بیشتر، حدوداً ۱۰۰ هزار دلار هزینه دارند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر