تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اگر صبح زود بیدار شدن از خواب برای شما سخت است باید چه کنید

image اگر صبح زود بیدار شدن از خواب برای شما سخت است باید چه کنید

یافتن یک “همپای بیدار شدن”

به احتمال زیاد در میان دوستان و آشنایان شما هم کسانی هستند که با بیدار شدن صبح مسئله دارند و خواهان تغییر این عادت هستند. با این دوستان قرار ساعت مشخصی برای بیدار شدن بگذارید و بلافاصله بعد از برخاستن از خواب با تبادل پیامی به هم اطلاع دهید که به قول خود وفادار مانده‌اید و در وقت تعیین شده از خواب بیدار شده‌اید. اگر از این دوست خبری نشنیدید به او تلفن کنید و با زنگ تلفن او را مجبور به بیرون آمدن از رختخواب کنید. البته در این نوع قرار، پیش شرطِ بلند گذاشتن صدای تلفن در طی شب نباید فراموش شود.

تعیین وقت قرارها در صبح زود

تا وقتی که قرار مشخصی در ساعات صبح نداشته باشید، احتمال غلبه بر خواست در رختخواب ماندن و تغییر عادت خواب کم خواهد بود. سعی کنید دوستی را برای نمونه صبح زود در سالن ورزش ملاقات کنید یا قرارهای کاری خود را به پیش از ظهر موکول کنید. به این ترتیب مجبور می‌شوید از رختخواب بیرون بیایید.

تکفارس آی آر

هر روز یک دقیقه زودتر از روز پیش از خواب بیدار شوید

دلتان می‌خواهد هر روز ساعت ۷ از خواب برخیزید و این کار پیش از ساعت ۸ برایتان ممکن نیست؟ زنگ ساعت را مرحله به مرحله تغییر دهید و هر روز یک دقیقه زودتر از روز پیش از خواب بیدار شوید. پس از یک ماه شما به راحتی در ساعت هفت و نیم می‌توانید از رختخواب بیرون بیایید و پس از دو ماه در ساعت هفت. بدن شما به تغییر مرحله به مرحله ساعت خواب به راحتی عادت می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر