تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اگر جوش می زنید پس دیرتر پیر خواهید شد

image اگر جوش می زنید پس دیرتر پیر خواهید شد

نتایج بررسی ها نشان داده است که طول تلومرها یکی از فاکتورهای پیشگویی کننده پیری بیولوژیک بدن می باشد. تلومرها ، پایانه های فیزیکی کروموزوم ها هستند و در روند رپلیکاسیون آنها را از تخریب در امان نگه می دارند.

تلومرها تجزیه و باریک می شوند و سلول ها پیر می شوند و درپایان مرگ سلولی و پیری فرا می رسد. محققان دانشگاه کینگ کالج لند به این نتیجه رسیده اند افرادی که دچار آکنه بوده اند، تلومرهایی با طول بلندتر در گلبول های سفیدشان دارند.

یعنی اینکه که سلول های آنها بهتر در برابر پیری مقاومت میکند. نتایج این پژوهش جدید که در Journal of Investigative Dermatology به چاپ رسیده است نشان می دهد افراد قربانی جوش و آکنه خوش شانس تر هستند و دیرتر پیر می شوند. بنابراین این بار که جوش جدیدی زدید و یا چشمتان به جوش های قبلی افتاد، نگاه خصمانه را کنار بگذارید.

بهبود بهداشت زندگی

تکفارس آی آر

باید بدانید که آکنه بهداشت زندگی شما را با تغییرات مثبتی همراه میکند. در واقع جوش ها باعث می شوند که شما از خیر مواد غذایی چرب و شیرین که احتمالا وضعیت جوش ها را بدتر میکنند بگذرید. همان طور که می دانید چربی و قند چندان برای سلامتی خوب نیستند.

افرادی که جوش میزنند، وقت بیشتری به مراقبت از پوست خود اختصاص می دهند. در واقع جوش زدن نشان می دهد که رسیدگی به پوست خیلی با اهمیت می باشد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر