تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اگر به پوشیدن لباس با رنگ خاکستری علاقه دارید بخوانید

image اگر به پوشیدن لباس با رنگ خاکستری علاقه دارید بخوانید

شلوار خاکستری پیراهن مشکی

یکی از کلاسیک ترین ست‌ها، ترکیب شلوار خاکستری و پیراهن مشکی است. تیپی مونوکروماتیک و زیبا.

به هرحال ترکیب شلوار خاکستری و پیراهن مشکی کنتراست بسیار جالبی را ایجاد می‌کند. فرض کنید یک کت تک یا بلیزر هم با رنگ خاکستری به آن اضافه کنید. فوق العاده است.

با کت و شلوار خاکستری چه پیراهنی بپوشم؟

تکفارس آی آر

شاید فکر کنید کار بسیار دشواری است که با کت و شلوار خاکستری بخواهید چیزی را ست کنید. اما خاکستری هم مثل مشکی از رنگ‌های خنثی است و با اکثر لباس‌ها ست می‌شود. پیراهن سفید خوب است ولی رنگ خاکستری روشن هم می‌تواند جایگزینی برای آن باشد. از طرفی می‌توانید این کت و شلوار را با آبی روشن نیز ست کنید که یک تیپ کلاسیک و هوشمندانه برایتان می‌سازد.

اگر می‌خواهید با کت و شلوار خاکستری خود پیراهن طرح‌دار بپوشید، ما به شما طرح‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که به راحتی با خاکستری ست شوند. رنگ‌های مشکی که زمینه طرح آن سفید است بهترین انتخاب شما هستند. طرح‌هایی که رنگ‌های زیادی در آن‌ها به کار رفته است مناسب نیستند.

کفش ها

پیدا کردن کفش برای شلوار رنگ خاکستری کاری آسان است. کفش‌های بروگ یا طرح‌دار تیره به راحتی با شلوار خاکستری تیره ست می‌شوند. اگر خاکستری روشن به تن کرده‌اید باید به سراغ کفش‌های قهوه‌ای روشن بروید. همین رنگ‌ها را در کفش کالج هم می‌توانید امتحان کنید که مناسب فصل تابستان هستند. اگر به دنبال رنگ‌های کلاسیک‌تر هستید می‌توانید به سراغ کفش‌های چرم مجلسی مشکی بروید. فرقی نمی‌کند که بنددار هستند یا بدون بند، در هر صورت با شلوار خاکستری شما چه تیره و چه روشن هماهنگ هستند.

ترکیب های دیگر

www.takfars.ir

اگر به دنبال تیپی راحت‌تر و غیررسمی‌تر هستید ما به شما خرید یک شلوار جین خاکستری را پیشنهاد می‌کنیم. نه تنها رنگی فوق العاده زیبا دارد بلکه مستعد ست شدن با اکثر لباس‌ها نیز هست. به همراه آن یک سویشرت مشکی و کتانی‌های سفید بپوشید و تیپ پاییزه خود را تکمیل کنید.

نکته‌ای که حین هماهنگ کردن لباس‌های رنگ خاکستری باید رعایت کنید انتخاب بقیه اکسسوری‌ها به صورت ساده و کلاسیک است. به هیچ وجه آن را با رنگی روشن یا رنگ‌های خیلی تند ست نکنید. به سمت رنگ‌های سفید یا مشکی بروید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر