تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اگر برای تپل شدن عجله دارید این خوراکی ها را بخورید

image اگر برای تپل شدن عجله دارید این خوراکی ها را بخورید

به جز انتخاب انواع و مقادیر درستی از مواد غذایی برای میان وعده، تغییر عادات غذا خوردن تان نیز به شما کمک خواهد کرد.

از مقدار زیادی روغن زیتون، روغن کانولا یا کره بادام زمینی روی غذایتان استفاده کنید.

همچنین مطمئن شوید که نوشیدنی هایتان حاوی مقداری قندهای افزایش دهنده وزن هستند.

به جای خوردن فقط ۳ وعده غذایی بزرگ در روز، مطمئن شوید که بین آنها از میان وعده استفاده میکنید.

تکفارس آی آر

۱- آجیل ها و دانه ها

آجیل ها به تنهایی میان وعده های عضله ساز مفیدی هستند. آنها سرشار از چربی های تک غیراشباع هستند و حتی حاوی مقدار مناسبی پروتئین و کالری می باشند. برای یک استراتژی افزایش وزن بهتر، شما می توانید مقداری کره بادام زمینی اضافه کنید. از بذرکتان، دانه های آفتابگردان، بادام درختی، پسته و سایر آجیل ها و دانه ها غافل نشوید.

۲- ماهی تن

ماهی تن مدتهاست که خوردنی مورد علاقه ورزشکاران تناسب اندام است. برخی استدلال میکنند که به علت محتوای چربی پایین این ماهی، برای کاهش وزن ایده آل است. داشتن مقدار زیادی پروتئین و کالری های سالم، آن را به یک میان وعده مناسب برای افرادی تبدیل میکند که به دنبال افزایش وزن هستند.

۳- محصولات لبنی با چربی کامل

www.takfars.ir

از محصولات خامه کم چرب اجتناب کرده و به جای آن، شیر کامل و پرخامه را انتخاب کنید. آنها غنی از پروتئین و چربی هستند که به شما کمک خواهد کرد به سرعت وزنتان را بالا ببرید. می توانید مقداری پنیر پرچرب مانند پنیر سوئیسی یا چدار به میان وعده ها و ساندویچ هایتان اضافه کنید. ماست را نیز فراموش نکنید چون آن هم حاوی مقداری مواد لبنی سالم افزایش دهنده وزن است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر