تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اولین قرارهای ملاقات با نامزدم چطور باید باشد

برای قرار خود را آماده کنید.

اگر میخواهید از قرار خود برنده بیرون بیایید، خوب فکر کنید که به دنبال چه جور فردی می گردید. آیا تمام تحقیقات خود را بر روی فرد مورد نظر انجام داده و با قوای کامل به دیدن او می روید یا در کار خود تردید دارید. خود را برای همه چیز آماده کنید و اولین قرار را آنطور که باید و شاید جدی نگیرید.

ظاهر خود را نیز آماده کنید.

سعی کنید به بهترین نحو لباس بپوشید، عضو یکی از باشگاه های ورزشی شوید، مجله های مربوط به تندرستی و تناسب اندام را مطالعه کنید، هیکل خود را روی فرم بیاورید و رژیم غذایی خود را شروع کنید. موهایتان را کوتاه کنید و مدل آن را نیز تغییر دهید و سری به سالن های آرایش بزنید. اگر با وجود تمام این کارها چیزی عایدتان نشد، حداقل می توانید احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

به خرید بروید و برای خودتان لباس های نو خریداری کنید و حتی بهتر است که طرز پوشش خود را به طور کلی تغییر دهید. خود را به شکلی در آورید که از دیدن خودتان لذت ببرید. البته منظور ما این نیست که خودتان را به شکلی در آورید که اصلا با شخصیت باطنی تان تناسبی نداشته باشد. منظور ما این است که ان شلوار جین های قدیمی و پلور های کهنه و ژاکت های نخ نما را به دور بیندازید و قیافه جدیدی به خودتان بدهید. مردم برای وضعیت ظاهری دیگران اهمیت خاصی قائل هستند.

تکفارس آی آر

پیش از رفتن بر سر قرار سعی کنید همیشه با دید مثبت به نتیجه آن نگاه کنید.

آیا خودتان را می بینید که تا دو سال دیگر ازدواج کرده اید؟ اگر دارای یک چنین طرز فکری باشید با همان قرار ملاقات می توانید به آرزوی خود دست پیدا کنید. اما اگر بی خیال باشید و قرار ملاقات را به اندازه کافی جدی نگیرید نوبت به آن می رسد که از خودتان سوال بپرسید که واقعا به چه علتی قرار می گذارید و میخواهید به چه چیزی دست پیدا کنید. اگر صرفا به سکس فکر میکنید بعد باید از خودتان بپرسید که آیا واقعا می توانید با طرف مقابل خود صادق باشید.

اعتماد به نفس خود را تا آنجا که می توانید افزایش دهید.

با انجام ۴ نکته اولیه احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا میکنید و می توانید تمرکز بهتری بر روی موارد مختلف داشته باشید. هر کاری که از دستتان بر می آید برای تقویت اعتماد به نفس خود انجام دهید. به عنوان نمونه سعی کنید از دوستان منفی باف خود دوری کنید (به ویژه دوست های متاهل) تا بتوانید ارتباطات اجتماعی بهتری داشته باشید. مهمانی خانوادگی هم محله ای ها شاید جای چندان مناسبی برای حضور شما نباشید.

برای قرار گذاشتن شما انتخاب های مختلفی دارید. سعی نکنید افردی را که خیلی از شما پایین تر هستند انتخاب کنید بلکه بهتر است انتخابتان واقع بینانه باشد. به عبارت دیگر ملاقات شما با تمام چیزهایی که از خود ارائه می دهید ارتباط مستقیم دارد که یکی از انها خصوصیات اخلاقی است. اگر شما به دنبال یک دختر و یا پسر زیبا و افسانه ای می گردید خیلی خوب است اما این کار در شرایطی میسر می شود که شما هم خودتان را برای یک چنین ملاقاتی آماده کنید و به حق انتخاب خود با یک دید واقع گرایانه نگاه کنید.

www.takfars.ir

برای پیدا کردن فرد مورد نظر باید کمی تلاش کنید.

شما می توانید در کلوپ ها، مسابقات ورزشی، و گروه های همبستگی افراد بسیار زیادی را ملاقات کنید و شاید فرد ایده آل شما نیز در میان آنها به چشم بخورد. شاید این حرف ها اندکی کلیشه ای باشند اما باور کنید که با نشستن در خانه شما هیچ شانسی برای پیدا کردن ایده آل های خود پیدا نخواهید کرد.

بین هر قرار ملاقاتی که برای شما ثمر بخش نبود و ملاقات بعدی اندکی وقفه بیندازید. قرار گذاشتن یک امری است که همواره در حال جریان می باشد، بنابر این شارژ مجدد باتری ها و نگه داشتن و بالابردن اعتماد به نفس و خوش بینی جزء باید ها به حساب می آیند. پس اگر برایتان مقدور بود قرارهای ملاقات خود را با گذشت بازه های زمانی بلندتری ادامه دهید.

از قرار خود تنها به این دلیل که "قرار" است، لذت ببرید. این کار صرفا آشنایی با افراد جدید و برقراری رابطه اجتماعی با افرادی است که امکان دارد چشم شما را بگیرند، می باشد. حقیقت اینجاست که شخصیت هر فردی به نوبه خود جالب می باشد و افراد زیادی هستند که به دنبال پیدا کردن دوست های جدید می باشند و چه بسا که در بین آنها بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید.

به هیچ وجه خودتان را بیش از اندازه در اختیار دیگران قرار ندهید.

مردم عاشق افراد مرموز و اسرار امیز هستند و دوست دارند خودشان چیزهایی را در مورد طرف مقابل کشف کنند.

هر چه یک نفر بیشتر در پی رسیدن به شما باشد و در این راه تلاش کنید خیلی بیشتر این امکان وجود دارد که عشق در میان شما دو نفر شکوفا شود. اگر خیلی زود تا آخرین مرحله پیش روید دیگر هیچ زمانی باقی نمیماند تا بتوانید احساسات قلبی خود را برای یکدیگر بازگو کنید.

در شبکه های دوست یابی اینترنتی عضو شوید و پروفایل های شخصی تان را برای یکدیگر بفرستید. برای چک کردن e-mail های خود وقت صرف کنید. اگر تا به حال یک چنین کاری را انجام نداده اید برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید. این امر سبب می شود تا اعتماد به نفستان ارتقا پیدا کند و آداب اجتماعی تان نیز تقویت شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر