تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

انتخاب قطعی یحیی گلمحمدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیروزی

نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس صبح امروز دوشنبه با حضور محمد رویانیان، محمود خوردبین، علی پروین، ابراهیم آشتیانی، رضا وطنخواه، حمید استیلی و افشین پیروانی و در غیاب جعفر کاشانی برگزار شد که اعضای پس از بحث و برررسی در مورد وضعیت کادرفنی، تصمیم به برکناری مانوئل ژوزه و انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس گرفتند.
این انتصاب با توجه به نتایج ضعیف مانوئل ژوزه و حضور گل‌محمدی با تصمیم مسئولان پرسپولیس به عنوان دستیار مانوئل، از قبل نیز محتمل به نظر می‌رسید. با این حال تکلیف ژوزه به درستی مشخص نشد و براساس اعلام رویانیان قرار شد در ۴۸ ساعت آینده تصمیم نهایی در مورد او گرفته شود.
مانوئل ژوزه پرتغالی پس از برکنار ژوزه آلبرتو کاستا از تیم صنعت نفت آبادان، دومین مربی پرتغالی برکنار شده در لیگ دوازدهم است. همچنین پیش از این مربی، امید هرندی از داماش، ژوزه آلبرتو کاستا از صنعت نفت آبادان، رسول کربکندی از ذوب‌آهن اصفهان و علیرضا پورمند از تیم دورود از سمت‌شان برکنار شدند و یحیی‌ گل‌محمدی، مهدی تارتار و فرهاد پورغلامی هم به ترتیب از مربیگری تیم‌های صبای قم، گهر دورود و ملوان بندرانزلی استعفا کردند.
از سوی دیگر باید به این نکته توجه کرد که نیمکت تیم پرسپولیس از زمان حضور رویانیان ۴ بار دستخوش تغییر شده است تا یحیی گل‌محمدی چهارمین سرمربی پرسپولیس طی یکسال گذشته شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر