تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

افراد موفق در کسب و کار چه کارهایی انجام می دهند

image افراد موفق در کسب و کار چه کارهایی انجام می دهند

کسب‌و‌کار خود را در صنعتی که می‌شناسید آغاز کنید

تام بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه و قبل از اینکه شرکت خودش را را‌ه‌اندازی کند، به مدت ۸ تا ۱۰ سال در بخش منابع انسانی یک شرکت کار می‌کرد و به همین دلیل دانش زیادی در این زمینه داشت و می‌دانست که برای موفقیت در این صنعت باید هزاران نکته ریز را رعایت کند. همین تجربه به او کمک کرد تا کارش را به عنوان یک حرفه‌ای آغاز کند و تصمیمات اشتباه نگیرد. درواقع تمام کارآفرینان موفق در مورد صنعتی که می‌خواهند به آن وارد شوند، اطلاعات زیادی دارند. یک اصطلاح معروف در این زمینه وجود دارد که می‌گوید: خداوند در جزئیات است، البته این به این معنا نیست که نمی‌توانید در صنعتی که به آن آشنایی ندارید موفق شوید؛ بلکه می‌گوید در صورت آشنایی با جزئیات تمام امور، شانس شما برای موفقیت بالاتر خواهد رفت.

کسب‌و‌کار را از خانه آغاز کنید

تام در حال حاضر یک شرکت بزرگ و موفق در زمینه مشاوره دارد؛ اما جالب است بدانید که او کار خودش را از خانه آغاز کرد و قبل از تهیه دفتر، یعنی به مدت ۲ یا ۳ سال کارش را از خانه مدیریت می‌کرد. در حالی که برخی از مردم قبل از اینکه درآمدی از کارشان کسب کرده باشند، به فکر اجاره دفتر هستند. درواقع هزاران راه وجود دارد که شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در آن‌ها مشتری جذب کنید؛ اما اکثر کارآفرینان بزرگ وسوسه نمی‌شوند و مطابق با حس غریزی خود عمل می‌کنند؛ یعنی بعد از پول درآوردن شروع به خرج کردن پول‌هایشان می‌کنند نه قبل از آن.

تکفارس آی آر

در اسرع وقت به سوددهی برسید

سعی کنید تا جای ممکن هزینه‌های ثابت خود را پایین بیاورید تا هرچه سریع‌تر به سوددهی برسید. کارآفرینان موفق کسب‌وکارشان را از طریق قرض کردن یا وام گرفتن گسترش نمی‌دهند؛ بلکه آن را از طریق سودی که به دست می‌آورند، رشد می‌دهند و از این طریق به آن اعتبار می‌بخشند. درواقع اگر شما از بهره پولی که به دست می‌آورید استفاده کنید؛ یعنی اگر بتوانید در یک روز یک تومان را تبدیل به دو تومان کنید و همین روند را ادامه دهید، در طی چند ماه می‌توانید میلیون‌ها تومان درآمد داشته باشید. نکته مهم این است که برای شروع کسب‌وکار خود نباید هزینه زیادی صرف خرید تجهیزات کنید.

اگر شرایط مناسب دارید، ازدواج کنید

در راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار جدید خطرات زیادی وجود دارد و پایداری و ثبات در زندگی شخصی به شما کمک می‌کند که بتوانید راحت‌تر این مسیر پر پیچ‌ و خم را طی کنید. البته این به معنای عدم موفقیت افراد مجرد یا کسانی که در زندگی خود مشکل دارند، نیست؛ بلکه کمتر کردن مشغولیات ذهنی می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد. تام نیز توانست با حمایت خانواده‌اش بر رشد کسب‌و‌کار تمرکز بیشتری داشته باشد.

بی‌ادعا و فروتن باشید

www.takfars.ir

کارآفرین‌های موفق به دنبال جلب توجه نیستند؛ بلکه به‌قدری تأثیرگذار و بدون غرور هستند که بقیه مردم به همکاری با آن‌ها تشویق می‌شوند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر