تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مهر

image اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مهر

مرد متولد مهر

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. این مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست. شما می توانید به خود ببالید که هوشمند ترین مشاور جهان را د رجوار خود دارید.

متولدین این ماه دارای طبعی گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، صدمه خواهند دید. از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت با آنهاسازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست.

متولدین این ماه اغلب در شکم یا سینه نشانی دارند که نیک است. عموماً در سن ۸ و ۲۴ و ۳۷ سالگی با خطر مواجه میشوند، اگر از این ودیها بگذرند، به سن بالای شصت و گاه تا هشتاد میرسند. بعضاً در کف دست چپ و در خط عمر نقطهای دارند که علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، میتوانند رفع خطر کنند. عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان است. گاه اسیر نفس عماره میشوند و حتی ممکن است مورد تهمت قرار بگیرند. اگر چه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روزهای جمعه و شنبه روزهای خوبی برای آنان است. همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است.

تکفارس آی آر

زن متولد مهر

معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بارها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص میباشند. این زنان دارای طالع نیکو میباشند و در زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا میکنند. اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا میکنند که بایستی مراقب باشند.

زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی میشوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری میکنند. حال آن همسرشان با آنها مهربان است. اینان با سه خطر در زندگی مواجه میشوند که اگر به سلامت از آنها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در ضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود.

مشخصات کلی متولدین مهر

www.takfars.ir

اهل اعتدال، حامی وپشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح جو، علاقه مند به فضا، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، علاقه مند به موسیقی، اجتماعی، مؤقّر، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، به فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، شکمو، امیدوار، با انصاف،خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زیادی مهمان، انتقامجو، از بی بند و باری متنفّر است، با معلومات و با درایت، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد، مهربان، شیک پوش و جذّاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظّم و مرتّب،عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دو دل و مردد، خوش بین.

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه فروردین

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اردیبهشت

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه خرداد

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه تیر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مرداد

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه شهریور

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مهر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه آبان

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه آذر

تک فارس

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه دی

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه بهمن

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اسفند

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر