تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اسفند

image اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اسفند

مرد متولد اسفند

به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی نشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه ای ابراز نمی دارد.

متولدین این ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه میکنند. اغلب در جوانی و پیری پاکدامن بوده و از کسب و کار حلال، سود خوبی نصیبشان میشود. این افراد گاه از دیگران دلگیر میشوند، اما از آنان کینه به دل نمیگیرند.

متولدین این ماه در بین رنگها به رنگ قهوهای حساس هستند. آنان فصل پاییز را دوست دارند و اغلب با دیدن غروب پاییز به هیجان میآیند. بعضی از این افراد از زنی بد عمل آسیب میبینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد سفر دریایی در طالع دارند.

تکفارس آی آر

متولدین این ماه اغلب در کودکی با سه خطر مواجه میشوند، اگر از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. روزهای پنجشنبه برای این افراد روز خوبی خواهد بود. همچنین انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب است.

زن متولد اسفند

ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی نظیر است. ناراحت ترین مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش میکنند. سخت رویائی و خیالباف است، به کودکان خویش عشق می ورزد.

متولدین این ماه، زنانی نیک گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، کمی خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتاً متوسط هستند. اینان افرادی غریب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خویشان، کمتر محبت میبینند. اغلب این زنان در شوهرداری استادند و تا حد امکان همسر را از خود راضی نگاه میدارند.

زنان متولد این ماه اغلب در دوران کودکی گرفتار رنج و بیماری میشوند که عموماً از ناحیه شکم است. در این حال دو خطر در زندگی اینان وجود دارد که با صدقه و توسل، ان شاء الله برطرف میشود.

www.takfars.ir

مشخصات کلی متولدین اسفند

بسیار حسّاس و رؤیایی، دارای حسّ ششم، خیلی ظریف و نرم عمل میکند، اهل آرامش و ملایمت، همیشه موافق، سازش کار و دارای تخیّلات شدید، اصلاْ واقع بین نیست، سازگار، زود رنگ عوض میکند، احساساتی، قابل انعطاف، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی، بسیار متین و آرام، کم عصبانی می شود، مهربان، علاقه مند به موسیقی، عاشق صلح و آرامش، کم انرژی، ساده لوح، پول دوست، مرموز، داستان پرداز قوی، نیر خجالتی، خواستار تشویق و حمایت، زود رنج، از نظر جسمی ضعیف، دو دل، ترسو، خیلی حسود، باریک بین و دقیق، خیالباف، نا امید، اهل نامه نگاری، علاقه زیادی به جشن تولّد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، دارای صبر ایّوب است، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا، نازنین ولی ناقلا، اهل معنویّات، به دخترانش علاقه زیادی دارد، غم گرا، خواستار نوازش، احساس آرامش می دهد.

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه فروردین

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اردیبهشت

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه خرداد

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه تیر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مرداد

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه شهریور

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه مهر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه آبان

تک فارس

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه آذر

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه دی

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه بهمن

اطلاعات جالب و طالع بینی کامل ماه اسفند

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر