تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اصول لباس پوشیدن شیک و مرتب مخصوص دختر بچه ها

نظافت شرط اول زیبایی است، کوچک و بزرگ هم ندارد، از همین کودکی، حمام کردن، شستن دست و صورت، مسواک زدن، تمیز نگه داشتن ناخن ها و .. را به او یاد بدهید.

لباس های سال گذشته ی کودکتان را که الان برایش کوچک شده، به او نپوشانید، هیچ چیز به اندازه ی دیدن بلوزی که آستین آن بالای مچ دست قرار گرفته و شلواری که قد آن بالای قوزک پاست، کودکتان را بد تیپ نمیکند. می توانید لباس هایی که برایش کوچک شده را یا به خیریه بدهید و یا برای فرزند بعدیتان استفاده کنید.

هیچوقت لباس مهمانی کودکتان را در هنگام بازی و پارک رفتن به او نپوشانید، هم زود فرسوده شده و از رنگ و رو می رود و هم کودکتان برای فعالیت راحت نیست. هر جایی لباس مناسب خودش را می خواهد. البته لباس مناسب یک دختر خانم برای پارک و تفریح، شلوار و بلوزی راحت است، نه دامن و کفش های عروسکی.

اصلا قرار نیست کودکتان مانند مادرش لباس کار شده و پر زرق و برق بپوشد، یادتان باشد همین سن و سال کودکی، فرزندتان را زیبا کرده است، پس خواهشا لباس بزرگتر از سنش به او نپوشانید.

متاسفانه چند سالیست که آرایش کردن کودکان هم مد شده و در مراسم ها و آتلیه های عکاسی می بینیم، زیبایی کودکان معصومی را که زیر رنگ و لعاب های مصنوعی، غرق شده است. مطمئن باشید کودکتان با آرایش کردن زیباتر نمی شود، می توانید انزجار اطرافیان را از این کار در چشم هایشان ببینید. معصومیت و سادگی کودکان، زیباییست که تکرار نمی شود، پس لطفا آن را خراب نکنید.

تکفارس آی آر

یک رمز و راز شیک پوشی است این جوراب شلواری، رنگ ها و طرح های مختلفی برای کودکتان تهیه کنید و مناسب با هر لباسی به او بپوشانید.

خیلی ها که فرزندشان دختر است، برای راحتی خودشان و دخترشان، معمولا شلوار به پایش میکنند، کفش اسپرت برایش می خرند، موهایش را کوتاه میکنند و خلاصه از دنیای زنانگی چیزی برایش باقی نمی گذارند، این دختر در دوران نوجوانی و جوانی هم همینطور خواهد بود، چرا که عادت به این رفتار دارد، و شاید با گذشت زمان، کم کم در او رفتار های پسرانه هم شکل بگیرد. پس از همین دوران کودکی، او را مانند یک خانم بزرگ کنید و لباس های دخترانه و جوراب شلواری و موهای بلند را از او نگیرید.

اگر میخواهید پسرتان در یک مجلس مهمانی، رسمی تر باشد، پیراهن مردانه به جای بلوز و تیشرت انتخاب مناسب تری است. یک پیراهن مردانه راه راه یا چهار خانه به همراه یک شلوار لی، ظاهر بهتری نسبت به بقیه ی لباس ها به او می دهد. می توانید با یک کفش کالج واکس خورده، ظاهر او را رسمی تر کنید، البته همراه کردن یک ساعت مچی با او هم فراموشتان نشود.

مناسب ترین گزینه ی زیبایی برای دختر نازنینتان، یک پیراهن با دامن چین چینی است، چین های لباس، البته تا سر زانو، به او این امکان را می دهد تا آنجا که دلش بخواهد بازی کند و فعالیت داشته باشد، البته این قانونِ همراه کردن جوراب شلواری با دامن را، از الان برایش ملکه ی ذهن کنید.

می توانید متناسب با لباس دخترتان، یک کفش همرنگ یا هم طرح با لباسش برایش تهیه کنید، کفش های عروسکی بهترین گزینه و کفش های پاشنه دار، بدترین انتخاب برای یک کودک خوش پوش هستند.

www.takfars.ir

مدل موهایی که امروز بر سر پسران نوجوان می بینیم گزینه ی مناسبی برای مدل موی فرزندتان نیست. کودکتان آنقدر زیباست که نیازی به مدل های عجیب و غریب مو نیست، سادگی بهترین مدل مو برای پسران است.

برای دختران هم موهایی کمی بلند و ساده پیشنهاد می شود، نه آنقدر بلند که رشد قدشان مختل شود و نه آنقدر کوتاه که زنانگی بویی نبرده باشد، موهایی که به صورت باز، دور شانه ی یک دختر بچه بریزد، بهترین و مناسب ترین مدل مو برای آنهاست.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر