تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اصلاح موی آقایان در خانه به راحتی

image اصلاح موی آقایان در خانه به راحتی

-به صورت مورب ۱ سانت از موی بغل گوشها را جدا و کوتاه کنید.

-بقیه بغل گوشها را در حالیکه دست خود را زاویه ۴۵ درجه گرفته اید با لایه اول اندازه بزنید. در واقع لایه اول خط راهنمای شماست. همینگونه ادامه دهید تا همه هر دو طرف بغل های گوش را به صورت مورب کوتاه کنید. این کمک میکند تا کم کم موها رو به بالا بلندتر بشود برای اینکه شما مو را ۴۵ درجه کوتاه میکنید.

-یک خط مورب درست پشت گوش جدا کنید و باز با زاویه ۴۵ درجه موازی با خط راهنمای قبلی مو را کوتاه کنید. سعی کنید دست شما زیاد به سر نزدیک نشود که مو خیلی ممکن است کوتاه تر بشود.

-تمام پشت سر را با جدا کردن خط مورب و اندازه زدن با خط راهنمایی که بوجود امده کوتاه کنید.حالا قسمت بالای سر را به قسمت بغل های سر وصل کنید و زاویه کوتاهی با زاویه زیر خود یکی است.

تکفارس آی آر

-در این مدل کوتاهی فرینج در یک طرف سر بلندتر از قسمت دیگر است بنابر این با مشتری مشورت کنید و قسمتی که میخواهید بلند تر باشد قسمت جلوی سر را به صورت مورب جدا کنید و با متمایل کردن این قسمت به طرف عقب تر باعث شوید که مو بلند تر از قسمت های دیگر دربیاید.

-حالا که طرف بلند را انتخاب کرده اید بقیه قسمت بالای سر را درحالیکه مو را به طرف کوتاهتر متمایل میکنید کوتاه کنید. این باعث میشود که همه این قسمت بلند تر دربیاید.و گوشه گردی سر را گرفته و مو را به بغل های سر وصل کنید.

-با روش قیچی روی شانه وقتی مو خشک است قسمت پشت سر را چک کنید.ناهمواری های مو را بگیرید.تمام لبه های خارجی مو را چک کنید و اضافی ها را با نوک قیچی بگیرید.

-مو را خشک و میتوانید با اتوی مو صاف کنید. از مواد کرمهای مو و یا وکس های مو استفاده کنید تا به مو حالت های مختلف بدهید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر