تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اشتباهات مردها هنگام خرید و انتخاب لباس

image اشتباهات مردها هنگام خرید و انتخاب لباس

پوشیدن لباس های گشاد

اشتباهی که آقایان لاغر اندام معمولا در لباس پوشیدن مرتکب میشوند این است که لباس های گشاد برای خود انتخاب میکنند تا مثلا کمی درشت تر دیده شوند اما پوشیدن لباس های گشاد باعث میشود آن ها لاغر تر دیده شوند، بهترین کار این است که مناسب اندام خود لباس بپوشید.

انتخاب شلوار جین پاره

شلوار جین اساسی ترین لباس آقایان است که کاربرد زیادی در استایل آن ها دارد اما برخی از آقایان با انتخاب شلوار جین های پاره و جذب قصد خوشتیپ شدن دارند اما با این انتخاب استایل شان را خراب میکنند. بهتر است شلوار جین های پاره و خیلی جذب نپوشید تا تیپ مردانه و جذابی داشته باشید.

تکفارس آی آر

پوشیدن لباس های تنگ

آقایان چاق که اضافه وزن و شکم دارند تصور میکنند با پوشیدن لباس های تنگ لاغر و جمع و جور دیده میشوند اما این کار آن ها کاملا اشتباه است و آن ها را دوبرابر چاق تر نشان میدهد.

پوشیدن کفش اسپرت با کت شلوار

بدترین و بزرگترین اشتباهی که آقایان در لباس پوشیدن مرتکب میشوند این است که کفش اسپرت را با کت و شلواربپوشند، با کت و شلوار فقط و فقط باید کفش مردانه و کلاسیک بپوشید تا خوش استایل شوید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر