تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اسم و عکس شیک ترین هتل های گران قیمت در پاریس

Pullman Paris Montparnasse 4 STARS

امکانات هتل

این هتلِ شهری ۲۵ طبقه با ۹۵۳ اتاق که ۳۷ تای آن‌ها سوئیت هستند، در سال ۲۰۰۵ بازسازی شده است. از مهمانان در لابی بزرگ با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، آسانسور و اتاق کنفرانس با دسترسی به اینترنت پذیرایی می‌شود و برای خورد و خوراک و نوشیدنی هم می‌توان از رستوران هتل استفاده کرد. خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی به همراه پارکینگ موجود در خارج از هتل هم از دیگر تسهیلات این هتل هستند.

محل هتل

این هتلِ جذاب در مون‌پاراناس (Montparnasse) در جنوب پاریس قرار گرفته است که چشم‌اندازی رؤیایی از پاریس و برج ایفل دارد. مجموعه‌ پایان‌ناپذیری از فروشگاه‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، تئاترهای کوچک و … در نزدیکی هتل یافت می‌شود و از ایستگاه قطار مون‌پارناس هم به آسانی و به سرعت می‌توان به دیگر بخش‌های پایتخت رفت. فرودگاه حدود ۲۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

تکفارس آی آر

توصیف اتاق

همه‌ اتاق‌ها مدرن بوده و با سلیقه‌ی خاصی طراحی شده‌اند و از تسهیلات آنها می‌توان به حمام اختصاصی، خط تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، یخچال، پایانه‌ اینترنت، تخت کینگ‌سایز و گاوصندوق اجاره‌ای اشاره کرد.

امکانات ورزشی

به مهمانان فرصت شرکت در کلاس‌های ایروبیک اعطا می‌شود.

دسترسی به هتل

www.takfars.ir

از فرودگاه‌های رواسی شارل دوگل (Roissy CDG) و اورلی (Orly) و از ایستگاه قطار شمال (گر دو نور-Gare du Nord) (یورواستار)، می بایست سوار قطار سریع‌السیر RER خط B شده و تا ایستگاه دانفر-روشِرو (Denfert-Rochereau) بروید. سپس سوار متروی خط ۴ یا ۶ شده و در ایستگاه مون‌پارناس بین‌ونو (Montparnasse Bienvenüe) پیاده شوید. هتل در فاصله‌ی پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای از ایستگاه قرار گرفته است.

فاصله تا نزدیک‌ترین فرودگاه

PARIS – CHARLES DE GAULLE AIRPORT (فاصله: ۲۹ کیلومتر, ۶۰ دقیقه)

image اسم و عکس شیک ترین هتل های گران قیمت در پاریس

Novotel Paris Tour Eiffel 4 STARS

امکانات هتل

این هتل در سال ۲۰۰۴ کاملا بازسازی شد و از یک ساختمان اصلی با یک ساختمان فرعی تشکیل شده است. هتل که کنار یک خیابان اصلی قرار گرفته، ۷۶۴ اتاق در ۳۰ طبقه دارد که ۱۲ تای آن سوئیت‌های مجلل هستند و از امکانات ورودی آن می‌توان به تهویه‌ی مطبوع، سالن ورودی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن و آسانسور اشاره کرد. همچنین باجه‌ روزنامه و ۲ رستوران با تهویه مطبوع هم برای مهمانان در نظر گرفته شده‌است. این هتل با داشتن چند اتاق جلسه و کنفرانس و همچنین پایانه‌ی اینترنت مکان خوبی برای مهمانانی است که به قصد کسب‌وکار وارد پاریس می‌شوند. سرویس‌های سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی و پارکینگ نیز کمک خوبی در راه آسایش مهمانان است.

محل هتل

این هتل زیبا با موقعیتی فوق‌العاده در نزدیکی رود سن، در ۷۰۰ متری مرکز اصلی گردشگری و برج ایفل قرار دارد. تعدادی رستوران هم در چند قدمی هتل هستند. با فاصله‌ی بسیار کمی که ایستگاه متروی شارل میشِل (Charles Michels) و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس با ساختمان هتل دارد، برای گشت‌وگراز در پاریس دغدغه ای نخواهید داشت. نزدیک‌ترین ایستگاه قطار حدود ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد و تا فرودگاه‌های اورلی (Orly) و شارل دوگل (Charles de Gaulle) به ترتیب ۱۵ و ۲۵ کیلومتر فاصله است.

توصیف اتاق

تک فارس

اتاق‌ها که به صورت باشکوهی تزئین شده‌اند، حمامی بزرگ با دوش و سشوار دارند و از دیگر امکانات آنها می‌توان به خط تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، رادیو، گاوصندوق اجاره‌ای، تخت دونفره و دسترسی به اینترنت اشاره کرد. در ضمن، تهویه‌ی مطبوع و سیستم گرمایش این اتاق‌ها به صورت مجزا تنظیم می‌شود.

امکانات ورزشی

در این هتل گزینه‌های تفریحی متنوعی پیش روی شماست: استخر سرپوشیده‌ آب گرم (که استفاده از آن رایگان است)، سونا و سرویس ماساژ موجود است. ورزش‌دوستان می‌توانند از ورزش در سالن بدنسازی هتل بهره‌مند شوند.

غذای هتل

مهمانان می‌توانند صبحانه‌ خود را از بوفه‌ای مفصل انتخاب کنند؛ ناهار و شام را هم می‌توان به صورت منوی کامل یا از منوی انتخابی سفارش داد.

فاصله تا نزدیک‌ترین فرودگاه

PARIS – ORLY AIRPORT (فاصله: ۱۵ کیلومتر, ۲۵ دقیقه)

image اسم و عکس شیک ترین هتل های گران قیمت در پاریس

Novotel Paris Les Halles 4 STARS

امکانات هتل

T A K F A R S

این هتل ۴ ستاره در منطقه‌ی لزال (Les Halles) در مرکز پاریس با دسترسی مستقیم به فرودگاه‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر (برج ایفل، دیزنی‌لَند و غیره) از طریق ایستگاه شاتلِه لزال (Châtelet-Les Halles) آماده‌ی پذیرایی از مسافران است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه‌ی مطبوع و تسهیلاتی همچون یک رستوران و ۸ اتاق جلسه، مناسب سفرهای کاری یا گذراندن تعطیلات با شریک یا خانواده است. یک پارکینگ عمومی نیز موجود است. در ضمن، هر زمانی که تمایل داشتید یک غذای ساده، لذیذ، سالم و مناسب بخورید، رستوران لا پلاس (La Place) آماده خدمت‌رسانی به شماست.

محل هتل

هتل در قلب تاریخی پاریس کنار یک پارک بزرگ قرار دارد و به دلایل مختلفی نقطه‌ی شروع ایده‌آلی برای گشت‌وگذار در شهر است: از قرار داشتن در محل تقاطع ۸ خط مترو و قطار سریع‌السیر تا نزدیکی به مکان‌های معروفی مانند نوتردام (Notre Dame)، موزه‌ی لوور، مرکز مدرن پُمپیدو (Pompidou Center) و سواحل رود سن. تا هر دو فرودگاه شارل دوگل (Charles De Gaulle) و اورلی (Orly) با قطار تنها ۴۰ دقیقه فاصله است.

توصیف اتاق

جونیور-سوئیت با یک تخت کوئین‌سایز، حمام با وان مجزا و دوش، حوله‌ تن‌پوش حمام، روفرشی و دسترسی رایگان به اینترنت بی‌سیم بهترین جایی است که می‌توان برای استراحت و آرامش به دیگران معرفی کرد. سوپریور-سوئیت با یک تخت کوئین‌سایز و کاناپه با دو اتاق مجزا، یک اتاق‌خواب و فضایی برای استراحت، و حمام با وان و دوش با امکاناتی مانند جونیور-سوئیت‌ها اما با فضایی بیشتر برای راحتی شما همه چیز را آماده کرده است. اتاق‌های سوپریور یک تخت دونفره و یک کاناپه دارند. برای کار، استراحت و آرامش در اینجا هر گونه امکاناتی تعبیه شده‌است. اتاق‌های سوپریور که دکوراسیون مدرن و راحتی ارگونومیک را با تسهیلاتی از جمله لوازم تهیه‌ی چای و قهوه، یخچال، اینترنت پرسرعت و دسترسی رایگان به اینترنت بی‌سیم، ترکیب کرده، برای گروه‌های سه‌نفره مناسب هستند. اتاق‌‌های ویژه‌ی هتل یک تخت کوئین‌سایز دارند. با مهمانان این اتاق‌ها مانند افراد بسیار مهم (VIP) برخورد می‌شود و دسترسی رایگان به اینترنت بی‌سیم، آب معدنی، دستگاه اسپرسو، و بسته‌ی ماساژدرمانی با حوله‌ تن‌پوش حمام و دمپایی در حمام در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. ۳ نفر می‌توانند در این اتاق‌ها اقامت کنند. این اتاق‌ها را با یک تخت دونفره و کاناپه هم می‌توان انتخاب کرد.

فاصله تا نزدیک‌ترین فرودگاه

PARIS – ORLY AIRPORT (فاصله: ۲۱ کیلومتر, ۲۸ دقیقه)

image اسم و عکس شیک ترین هتل های گران قیمت در پاریس

Pullman Paris La Défense ۵ STARS

امکانات هتل

تک فارس www.takfars.ir

۳۸۴ اتاق هتل که هماهنگی موجود در آن‌ها به گونه‌ای برقرار شده‌است تا کوچک‌ترین شکی در تأمین رفاه مهمانان حاصل نشود. اتاق‌های جلسه‌ی هتل با فناوری‌‌ مدرن خود موفقیت‌آمیز بودن کنفرانس یا سمینارتان را تضمین می‌کنند، تنها کافی است کار اشتباهی از شما سر نزد! سایر تسهیلات هتل شامل .check out، ۲۴ ساعته، صرافی، آسانسور، ۱ رستوران و دسترسی به اینترنت می‌شود. گاراژ مسقف نیز برای آن‌هایی که با اتومبیل دارند قابل استفاده است.

محل هتل

این هتل در ناحیه‌ی تجاری لادفانس (La Défense)، نزدیک مرکز همایش‌های CNIT و در فاصله‌ی ۱۰ دقیقه‌ای از مرکز پاریس قرار گرفته است.

توصیف اتاق

این هتل اتاق‌های سوپریور با تهویه‌ی مطبوع و یک تخت کوئین‌سایز یا دو تخت یک‌نفره در اختیار شما قرار می دهد که ۲۷ مترمربع بوده و یک فضای کار، اینترنت پرسرعت و تلویزیون اینترنتی، گاوصندوق و لوازم تهیه‌ی چای و قهوه در آنها یافت می‌شود. ۲ بطری رایگان آب هم در این اتاق‌ها قرار داده شده و حمام آنها وان و دوش مجزا دارد. از امکانات جونیور-سوئیت‌ها هم می‌توان به تهویه‌ مطبوع، یک تخت کوئین‌سایز، دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت، تلویزیون مسطح،

دستگاه قهوه‌ی اسپرسو، لوازم تهیه‌ی چای و قهوه، ۲ بطری آب رایگان، گاوصندوق و حمام اختصاصی با وان و دوش مجزا اشاره کرد. مساحت این اتاق‌ها ۴۵ مترمربع است و یک فضای استراحت و میزتحریر دارد. اتاق‌های کلاسیک با یک تخت کوئین‌سایز یا ۲ تخت یک‌نفره با ملحفه و تشک پری مخملی و امکاناتی مانند دسترسی به اینترنت پرسرعت، تلویزیون اینترنتی، گاوصندوق، لوازم تهیه‌ی چای و قهوه، ۲ بطری آب رایگان و حمام اختصاصی با وان و سشوار، راحت و مجهز بوده و مساحت آن‌ها ۲۴ مترمربع است. همچنین مهمانان امکان استفاده از یک سوئیت با تهویه‌ی مطبوع و تخت کینگ‌سایز را دارند. سوئیت ۴۵ مترمربع بوده و امکاناتی مشابه با جونیورسوئیت‌‌ها دارد. واحدهای دولوکس تهویه‌ی مطبوع، چشم‌انداز بر CNIT و تخت کوئین‌سایز یا ۲ تخت یک‌نفره دارند. همه‌ی اتاق‌ها با خط تلفن مستقیم تجهیز شده و تهویه مطبوع آن‌ها مجزاست.

image اسم و عکس شیک ترین هتل های گران قیمت در پاریس

محصولات معتبر
محصولات معتبر