تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اسم مدل های مختلف خط چشم برای خانم ها

مدل چشم اسموکی

این آرایش بیشتر مناسب مهمانی های شبانه یا قرارهای عاشقانه است چرا که چشم های شما با این روش خط چشم کشیدن زیبا و دراماتیک به نظر می آید. برای این آرایش به یک سایه مشکی نیز نیاز دارید. می توانید ابتدا یک خط روی پلک بالایی خود ایجاد کنید و آن را تا نزدیکی پایان چشم ادامه دهید و سپس یک خط باریک تر روی پلک پایینی ایجاد کنید به این ترتیب در نهایت شما یک V کوچک روی انتهای چشمتان داردید. سپس می توانید روی پلک بالا و پایین تان را با سایه کمی هاشور بزنید تا همانطور که در عکس می بینید سایه را در پلک بالایی هر چقدر به وسط چشم می رسید بیشتر پخش کنید و در ابتدا و انتهای چشم یک رد کمرنگ از آن باقی بگذارید. در پلک پایین هم تنها یک رفت و برگشت آرام قلم مو کافی ست. هر چه خط چشمتان چرب تر و تیره تر باشد آرایش زیباتری خواهید داشت.

مدل چشم استارک

در این روش از خط چشم کشیدن به اولین چیزی که احتیاج دارید یک سایه سفید برای برجسته کردن پلک بالایی تان است. می توانید ابتدا با سایه سفید پلک تان را پوشش دهید و سپس یک خط ضخیم که ضخامت آن نیز به خودتان بستگی دارد پلک بالایی تان را مشخص کنید. پیشنهاد من این است که در صورتی که چشمان درشتی دارید خطوط چشم نازک و اگر چشمان ریز دارید خطوط ضخیم ایجاد کنید. می توانید خط چشم بالایی را کمی هم ادامه دهید تا در قسمت بیرونی پلک هم خود را نشان بدهد ولی در پلک پایین تنها یک رد کوچک از آن ایجاد کنید.

چشم گوتیک

تکفارس آی آر

طرح آرایش گوتیک یکی از پرطرفدارترین روش ها برای خط چشم کشیدن است. در این روش باید پلک پایین تان را حتما با یک خط مشخص و پررنگ مداد بکشید. بهتر است برای این کار از یک خط چشم چرب و تیره استفاده کنید. سپس پلک بالا را نیز یک خط ضخیم ایجاد کنید که البته از ابتدای چشم تان با یک رد نازک شروع شده و در وسط پلک پر تر می شود. این خط چشم را تا انتهای چشم ادامه دهید و در ابتدای چشم نیز دو سر آن را به هم وصل کنید.

چشم بالدار

برای این آرایش ابتدا با یک مداد به نسبت تیره از ابتدای چشم در یک خط کمی بالاتر از خط معمول چشم تان یک رد از خط چشم ایجاد کنید و سپس آن را تا انتهای چشم ادامه دهید و نیم دایره تان را کمی بعد از انتهای چشم قوس داده و سپس تا قبل از انتهای ابرو یک مثلث کوچک کنار آن ایجاد کنید. سپس داخل این آرایش چشم تان را با خط چشم پر کنید. سپس پلک پایین را هم یک خط چشم نازک و خشک بکشید.

مدل خط چشم Doe

این روش از متد های خط چشم کشیدن مختص دهه های ۶۰ و ۷۰ میلادی است. برای این متد ابتدا از انتهای چشم تان یک خط کشیده و به داخل پلک بروید. سپس در پلک پایین هم یک خط نازک ایجاد کنید. می توانید این خط چشم را با یک سایه مات در اطراف چشم تان زیباتر کنید.

www.takfars.ir

چشم کهل

این آرایش مورد علاقه زنان عربستان است. برای این متد از یک مداد چرب و پررنگ استفاده کنید که اثر خود را پخش کنید. سپس دو یا سه بار مداد را روی چشم تان در دو پلک بالا و و پایین بکشید تا به این آرایش دست پیدا کنید. می توانید ابتدای چشم تان را هم به سمت پایین ادامه دهید.

دو چشم بالدار

این آرایش کاملا مناسب زمانی است که میخواهید یک آرایش خاص و دوست داشتنی داشته باشید. ابتدا سرمه یا مداد چشم را از ابتدای پلک بالایی شروع کرده و تا کمی بعد از انتهای چشم به سمت بالا ادامه دهید. سپس ابتدای چشم را نیز به سمت پایین مداد بکشید. برای پلک پایین هم می توانید با یک خط کوچک به سمت بیرون پلک کارتان را شروع کرده و تا انتهای چشم و البته به سمت بیرون خط چشم را ادامه دهید.

خط چشم پایین

اگر زیاد حوصله انواع خط چشم ها را ندارید می توانید تنها یک خط کوچک داخل پلک پایین تان ایجاد کنید تا بی حالی و سادگی چشم شما را کاور کند.

خط چشم بالایی

این خط چشم می تواند جوانی و شادابی را به چشم شما القا کند. می توانید داخل پلک بالا را کمی مداد بکشید.

کهل معمولی

این ساده ترین و عمومی ترین راه سرمه کشیدن است. که برای آن به طور مساوی داخل پلک بالا و پایین را سرمه می کشند. می توانید هر طور که دوست داشتید آرایش تان را با هر کدام از این خط چشم ها کامل کنید.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر