تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

از بین بردن غبغب با ورزش های خانگی و آرایش

image از بین بردن غبغب با ورزش های خانگی و آرایش

زمانی که وزن زیاد می‌شود، صورت یکی از مناطقی محسوب می‌شود که چربی‌ها در آن نفوذ می‌کنند و باعث می‌شوند چهره‌ی افراد دست‌خوش تغییراتی شود. البته صورت‌های خیلی لاغر نیز سن افراد را بیشتر نشان می‌دهد. بهتر است که همیشه آبی زیر پوست رفته باشد اما نه اینکه سیلی زیر آن جریان داشته باشد. داشتن لپ‌های گوشتالو و غبغب‌های بزرگ یکی از مسائلی است که افراد چاق از آن گله می‌کنند. البته می‌توان افراد دیگر را نیز دید که اضافه وزن چندانی ندارند اما باز مشکل غبغب و لپ‌های گوشتی آزارشان می‌دهد. گاهی وقت‌ها دیدن این افراد لپی، شعف انگیز است اما برای خیلی از آن‌ها داشتن صورتی لاغر و ظریف یک آرزو محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که آب کردن چربی‌های صورت زمان می‌برد اما کار نشد ندارد. پس شکیبا باشید و توصیه‌های ما را عملی کنید. لطفاً عمل جراحی زیبایی آخرین گزینه‌تان باشد.

برای آب کردن چربی‌های بدن تکانی به خودتان بدهید

ورزش کردن باعث می‌شود که کل بدنتان لاغر شود و صورت نیز از این امر مستثنی نیست. پس وزنتان را کم کنید تا چربی‌های اضافه‌ی بدنتان آب شود. روزانه حداقل ۲۵۰ کالری بسوزانید. ورزش‌هایی مثل ایروبیک انجام دهید، تند راه بروید و یا نرم بدوید. سعی کنید در زندگی فعال و پرجنب و جوش باشید تا هم لاغر شوید و هم صورتتان ظریف‌تر شود.

به تغذیه‌تان اهمیت بدهید

تکفارس آی آر

اگر صورت گوشتالو و لپ‌های قرمز نمی‌خواهید از مصرف مواد غذایی تهیه شده با قندهای تصفیه شده و شیرین بپرهیزید. متخصصان معتقدند این قبیل خوردنی‌های شیرین باعث تورم و التهاب رگ‌های خونی می‌شوند و نتیجه این می‌شود که صورتی پف کرده و گوشتالو نصیبتان می‌شود. مطمئن باشید داشتن صورتی ظریف با انتخاب‌های درست غذایی ممکن می‌شود. مصرف مواد غذایی سرشار از فیبر و دانه‌های کامل را در الویت برنامه‌ی غذایی‌تان قرار دهید. بشقاب‌هایتان را پر از سبزیجات و میوه‌های تازه که سرشار از آب هستند بکنید. سعی کنید روزانه ۲۵۰ کالری کمتر از نیاز روزانه‌تان دریافت کنید.

آب بخورید

روزانه ۸ لیوان آب بنوشید. گاهی لپ‌های برآمده و پف کرده می‌تواند ناشی از کمبود آب بدن باشد. برای پیشگیری از احتباس آب و داشتن صورتی ظریف به اندازه‌ی کافی آب بنوشید. زمانی که بدنتان آب کافی داشته باشد، صورت‌های گوشتالو راحت‌تر لاغر می‌شوند.

حواستان باشد چقدر نمک می‌خورید

نمک زیاد باعث ایجاد احتباس آب در بدن می‌شود. همین دانه‌های ریز سفید رنگ که هر روز جلوی چشمتان است نمی‌گذارد صورتتان لاغر شود. دور مواد غذایی شور مثل چیپس، سوپ‌های کنسروی، سس سویا، تن ماهی و ماهی‌های کنسروی دیگر خط قرمز بکشید.

www.takfars.ir

اگر صورت گوشتالو و لپ‌های قرمز نمی‌خواهید از مصرف مواد غذایی تهیه

شده با قندهای تصفیه شده و شیرین بپرهیزید. متخصصان معتقدند این قبیل

خوردنی‌های شیرین باعث تورم و التهاب رگ‌های خونی می‌شوند و نتیجه

این می‌شود که صورتی پف کرده و گوشتالو نصیبتان می‌شود

به جای نمک زیاد از ادویه‌ها برای طعم دار کردن غذاهایتان استفاده کنید و سعی کنید تغذیه‌ی سالمی داشته باشید. توجه داشته باشید زمانی که آشپزی می‌کنید و می‌خواهید به غذاهایتان نمک اضافه کنید از نمک پاش استفاده کنید یا با نوک انگشتتان این کار را انجام دهید. افزودن نمک با قاشق را کلاً فراموش کنید. با این روش می‌توانید میزان نمکی که به غذاها می‌زنید را کنترل کرده و به داشتن لپ‌های زیبا و صورتی ظریف نزدیک‌تر شوید.

هر آرایشی به هر صورتی نمی‌آید

حتماً دیده‌اید که برخی از خانم‌ها فقط می‌خواهند آرایش کنند و کاری هم ندارند این گونه آرایش به آن‌ها می‌آید یا نه. صرف اینکه انبوهی از رنگ‌های مختلف روی صورتشان برق بزند کافی است. این یک اشتباه بزرگ است. اگر صورت چاقی دارید باید آرایشتان به گونه‌ای باشد که گونه ها و غبغبتان کوچک‌تر به نظر بیاید. اگر فعلاً نتوانسته‌اید وزن کم کنید و صورتتان همچنان گوشتالو است با آرایشگرتان صحبت کنید تا به شما یاد بدهد چگونه می‌توانید با آرایش مناسب صورتتان را کوچک‌تر نشان دهید.

گول تبلیغات را نخورید

این روزها دنیای اینترنت و رسانه‌ها پر شده از تبلیغات قرص و کپسول‌های مختلف که یکی لاغر می‌کند، دیگری چاق می‌کند و آن یکی چربی می‌سوزاند و یکی دیگر معجزه آسا بیماری‌هایتان را شفا می‌دهد. توجه داشته باشید که برخی از این داروها باعث احتباس آب در ناحیه‌ی صورت می‌شوند و قیافه‌ی شما را از ریخت می‌اندازند. هیچ‌وقت دارو را بدون مشورت با پزشک و صرفاً با دیدن آگهی‌های تبلیغاتی خریداری و مصرف نکنید. چون بهای این قبیل داروهای معجزه آسا را باید با از دست دادن زیبایی صورتتان بپردازید.

کلسیم بیشتری جذب کنید

تک فارس

نتایج پژوهش‌های متعدد نشان داده است که مصرف روزانه ۱۲۰۰ میلی گرم کلسیم (از طریق مواد غذایی و به ویژه محصولات لبنی) باعث آب شدن چربی‌های بدن می‌شود. زمانی که گرسنه‌اید و دنبال یک میان وعده‌ی خوب می‌گردید یک پیاله ماست میل کنید. میان وعده های سالم و سرشار از کلسیم شما را به لاغرتر شدن صورتتان نزدیک‌تر می‌کند.

تیغ جراحی: آخرین گزینه

خیلی زود خودتان را به تیغ جراحی نسپارید. تمام راه‌های طبیعی لاغری را با صبر و حوصله در پیش بگیرید و اگر نتیجه نگرفتید در آخرین مرحله به سراغ جراحی بروید. حتماً به یک جراح زیبایی متخصص و با سابقه مراجعه کنید. با عمل زیبایی می‌شود لیپوساکشن صورت انجام داد و چربی‌های زاید ناحیه‌ی گونه ها و غبغب را برداشت. این کار باعث خواهد شد که شما صورت بدون چربی و لاغرتری داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر