تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اثرات حذف خوردن قهوه از برنامه غذایی و جایگزین کردن نوشیدن چای

image اثرات حذف خوردن قهوه از برنامه غذایی و جایگزین کردن نوشیدن چای

دندان هایتان ممکن است سفید تر شود

جفت نوشیدنی ها سودهای خودشان را دارند با این حال نکاتی در این باره ارائه میدهیم برای زمانی که خواستید دوباره به قهوه مراجعه کنید.

قهوه برای لکه ایجاد کردن بر روی دندان ها بدترین نوشیدنی است.پس اگر به جای آن چای بخورید دندان هایتان سفید تر میشود بخصوص اگر از چای سفید و سبز استفاده کنید .

ممکن است کلسترول خون کاهش یابد

تکفارس آی آر

قهوه ی فیلتر نشده مانند فرانسه – اسپرسو ترکیباتی دارند که باعث میشوند LDL خون یعنی کلسترول بد خون افزایش یابد که این امر سکته ی قلبی مشکلات عروقی را افزایش میدهد.بیشتر مردم هم قهوه ی فیلتر نشده میخورند که این اشتباه است .به جای قهوه چای بنوشید کلسترول خونتان را کاهش دهید.

ممکن است دچار سردرد شوید

زمانی که قهوه را ترک میکنید با توجه به اینکه چقد بدنتان حساس است و اینکه به چه مقدار کافیین عادت داشته اید ممکن است سردردبگیرید البته بعد از اینکه بدنتان به ای موضوع عادت کرد دیگر مشکل نخواهید داشت و این علائم از بین میرود.

سوزش معده تان کاهش میابد

قهوه میتواند دسته ای از ماهیچه های بین مری و معده را ریلکس کند .وقتی آن فضا باز میشود اسید معده بالا می آید و ممکن استرفلکس معده رخ دهد پس بهتر است که چایی بخورید اگر حتی چایتان کمی کافیین داشته باشد.ماده ای درون قهوه وجود دارد که به طور قطع نمیدانیم آن چه چیزی است اما برای بعضی افراد ممکن است سوزش معده ایجاد کند.

www.takfars.ir

خواب بهتری خواهید داشت

به دلیل اینکه قهوه کافیین بیشتری نسبت به چای دارد شما میتوانید با ترک کردن قهوه خواب بهتر و با کیفیت تری داشته باشید.کافیینبه بی خوابی و استراحت نکردن کمک میکند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر