تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا پیاده روی روزانه برای مبتلایان به آرتروز مفید است

image آیا پیاده روی روزانه برای مبتلایان به آرتروز مفید است

دانلوپ گفت: ما دریافتیم که موثرترین فعالیت برای حفظ یا بهبود عملکرد افراد در دو سال بعد، یک فعالیت متوسط است و نیازی نیست که در دفعه های ۱۰ دقیقه ای یا بیشتر انجام شود. آن ها به این نتیجه رسیدند که فعالیت های سبک مانند هل دادن یک سبد مواد غذایی، برای ارتقای عملکرد فرد در آینده نیز با ارزش تر است

خبر خوب برای افراد مسنی که دچار درد مفاصل هستند: تنها ۴۵ دقیقه پیاده روی سریع در هفته می تواند برای کسانی که از درد آرتروز رنج می برند، سودمند باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، این یافته ها نشان داد شرکت کنندگانی که در هفته حداقل ۴۵ دقیقه فعالیت متوسط، مانند پیاده روی سریع دارند، در مقایسه با کسانی که کمتر فعالیت میکنند، ۸۰ درصد شانس بیشتری برای بهبود یا حفظ عملکرد بالای خود در بیش از دو سال آینده دارند.

محققان دانشگاه نورث وسترن برای جمعیت مورد مطالعه، حرکت ۴۵ دقیقه ای در هفته تعیین کردند. این مطالعه، برای هر دو دسته مردان و زنان، نشان داد که حدود یک سوم از شرکت کنندگان پس از دو سال بهبود یافته یا عملکرد بالایی به دست آوردند.

تکفارس آی آر

محقق ارشد دوروتی دانلوپ گفت: یک فعالیت کم بهتر از عدم فعالیت است. برای آن دسته از افراد مسن مبتلا به آرتروز که حداقل فعالیت را دارند، حداقل ۴۵ دقیقه فعالیت در هفته می تواند احساس بهتری به آن ها بدهد.

محققان فعالیت بدنی۱۶۰۰ فرد بزرگسال را که از درد یا سفتی در مفصل ران، زانو یا پای خود رنج می بردند، اندازه گیری کردند.

حتی حداقل فعالیت می تواند توانایی عملکرد را تقویت کند و ممکن است یک نقطه شروعی برای فعالیت افراد مسن دارای ناراحتی در مفاصل باشد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر