تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا همیشه از زندگی و عملکرد خود ناراضی هستند چاره چیست

image آیا همیشه از زندگی و عملکرد خود ناراضی هستند چاره چیست

اندامتان مناسب نیست. ورشکسته‌اید. ضعیف هستید. شاد نیستید.

از شغلتان متنفرید. با آدم اشتباهی در رابطه هستید. سرخورده هستید.

مضطرب هستید. اضافه وزن دارید. کمبود وزن دارید.

سریع ‌تر از معمول در حال پیر شدن هستید. زندگی‌تان، به طور کلی چیزی نیست که می‌خواهید.

تکفارس آی آر

سوال من از شما این است:

چه کاری می‌خواهید زیر آسمان آبی انجام دهید؟

آیا می‌خواهید درباره‌ی اینکه زندگی افتضاح است به دوستان و خانواده‌تان شکایت کنید؟ می‌خواهید تمام روز فقط درباره‌اش حرف بزنید و بعد هیچ کاری برایش انجام ندهید؟ می‌خواهید در ساعت های شاد به بار محل بروید و با نوشیدن یک رودخانه جک دنیل غم هایتان را فراموش کنید؟ یا حتی بدتر، می‌خواهید داروهای روانگردان مصرف کنید و مسایل را فراموش کنید؟

راضی نیستید؟ خوب حالا چه کنید؟ اریک براون به شما کمک می‌کند تا برای هر یک از موانعی که شما را از رسیدن به اهداف ورزشی و سلامت تان منع می‌کنند، یک برنامه‌ی عملی ساده‌ بریزید. اینها واقعی‌ترین کلماتی هستند که تا به حال نوشته‌ام.

آیا یک برنامه دارید؟

www.takfars.ir

یک مرد خردمند روزی به من گفت اندازه‌ی نهایی یک مرد زمانی نیست که در لحظات راحتی و آسایش است بلکه زمانی که در لحظات چالش و سختی است. اساسا هر مرد و زن روی زمین در زمان راحتی حال خوبی دارد اما شخصیت اصلی شما در نهایت زمانی آشکار می‌شود که با سختی مواجه شود. در این نقطه در سطح شنا می‌کنید و به جلو می‌روید یا در اقیانوس فراموشی فرو می‌روید و به سمت عقب می‌روید.

وقتی با سختی مواجه می‌شوید، چیزی که به شما اجازه می‌دهد پیشرفت کنید، داشتن یک برنامه عمل است. به منظور پیشرفت در زندگی باید یک برنامه داشته باشید. می‌دانم قبل از اینکه در سال ۲۰۰۸ یک برنامه برای خودم تنظیم کنم، یک شکست خورده درجه یک بودم. برنامه عمل لازم نیست پیچیده باشد و نه به تلاش زیادی برای طراحی نیاز دارد اما شما باید آن را برای تغییر وضعیت خود از منفی به مثبت تنظیم کنید. یک برنامه بدون عمل تنها یک رویا است. شما نمی‌خواهید یک خیالباف باشید چون هر کسی روی زمین می‌تواند رویاپردازی کند. برای اینکه یک رویا تبدیل به عمل شود، به فرد متفاوتی نیاز است که اقدام کند و رویا را به حقیقت تبدیل کند.

از کجا شروع کنیم؟

اندام شما بد فرم است؟ از همین امروز ورزش را شروع کنید. شما ورشکسته هستید؟ اینجا آمریکاست. اینجا صنایع، مشاغل وحرفه‌های زیادی وجود دارد. می‌توانید وارد آن شوید. وقتی من هیچ درآمد ثابتی نداشتم، یک حرفه مثل مربی ورزش و آرایشگری را شروع کردم. اگر من توانستم از هیچ چیزی بسازم، شما هم می‌توانید. شما از نظر روحی و جسمی ضعیف هستید؟ با چالش‌ها روبه‌رو شوید. یک چالش سخت، شما را قوی می‌کند. سخت تمرین کنید و وارد برخی از مسابقات شوید. این برای روح و جسم شما بهتر خواهد بود.

ناراحتید؟ خودتان را درگیر چیزی کنید که همواره شما را خوشحال کند. من عاشق تناسب اندام هستم و روزانه مشغول آن هستم. ممکن است شما به هنر، موسیقی، یا حتی به جمع کردن تمبر علاقه داشته باشید، هر روز زمانی برای آن بگذارید. از کارتان متنفرید؟ اکثر آمریکایی‌ها همین طور هستند. علاقه‌ی خود را پیدا کنید و پیگیر آن باشید. برای آن برنامه‌ی هوشمندانه‌ای بریزید که شما هم مثل من در ابتدا ورشکست نشوید. در ابتدا سخت خواهد بود، اما در طول زمان اگر سخت کار کنید و پیگیر آن باشید، نتیجه خواهد داد.

آیا شما با فرد اشتباهی در رابطه هستید؟

می‌خواهید تشکیل خانواده بدهید و او به شما گفته ۵ سال منتظر باش؟ آیا هر دوی شما برای هر چیزی بحث می‌کنید و منظورم هرچیز کوچکی است. اگر تفاوت های اساسی و فلسفی دارید، پس وقت تغییر است. من مشاور رابطه نیستم اما اگر شما خوشحال نیستید و مضطربید، پس دیگر ارزشی ندارد. به من اعتماد کنید، من این را انجام دادم.

آیا اضافه وزن دارید؟

پس الان وقت آن رسیده که فست فود و غذاهای به درد نخور را کنار بگذارید. درست غذا خوردن رو شروع و یک برنامه‌ی ‌ورزشی را آغاز کنید. منابع بی‌پایانی در وب سایت های شناخته شده درباره‌ی قدرت عضلانی و حتی دیگر سایت‌های فوق‌ العاده مثل FitmanPerformance.com وجود دارد. آن‌ها را بررسی کنید.

شما کمبود وزن دارید؟

تک فارس

شکایت در مورد سخت وزن اضافه کردن را متوقف کنید و خوردن و وزنه زدن واقعی را شروع کنید. با تمرینات بی‌انگیزه با دستگاه و ورزش های هوازی نیم‌بند هیچ چیز دریافت نمی‌کنید. ممکن است شما هرگز به بزرگی آرنولد نشوید اما می‌توانید بدن کوچک خود را به حداکثر برسانید. من جایی که شما هستید بوده ام. آیا روند پیری شما سریع تر از آن چیزی است که باید باشد؟ احتمالا سیگار کشیدن، نوشیدن زیاد، بی‌خوابی شبانه و تغذیه‌ی نامناسب علت آن است. با یک برنامه ریزی، به آرامی کاهش مصرف سیگار و الکل را شروع کنید. در حالی که هیچ مشکلی با یک نوشیدنی تفریحی وجود ندارد، اما نوشیدن مانند یک پسر نادان، تنها بدن و صورت شما را پیرتر می‌کند. ۷ الی ۸ ساعت در روز بخوابید و غذای سالم بخورید.

از جایی که در زندگیتان هستید ناراضی هستید؟ من می‌دانم که با توجه به مسایل ذکر شده در مورد سلامتی، حرفه و رابطه، رضایت شما از زندگی مثل یک درخت تازه کاشته شده بالا می‌رود. من همه‌ی جواب‌ها را ندارم تا به شما کمک کند برای هر سناریو یک برنامه‌ی عملی داشته باشید. اما فکر می‌کنم شما دید وسیع ‌تری پیدا کردید. وقتی صحبت از آموزش، تغذیه و مثبت ‌اندیشی است، من میتوانم به شما کمک کنم که برنامه‌ی عملی خود را توسعه دهید. سختی و فشار روی همه‌ی ما اثر دارد. اما به قول راکی بالبوئا: زندگی این نیست که چقدر می‌تونی محکم ضربه بزنی. زندگی این است که چقدر می‌تونی ضربه‌ی سخت بزنی و حرکت رو به جلو را ادامه دهی.

امروز روز بزرگی برای شماست تا برنامه ی خود را توسعه دهید، یا کسی را پیدا کنید تا به توسعه‌ی برنامه‌ی عملی شما کمک کند و کمک کند تا به جلو حرکت کنید، به شما انگیزه دهد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر