تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا رابطه من و او به ازدواج می رسد یا نه

image آیا رابطه من و او به ازدواج می رسد یا نه

گاهی افراد به هر دلیلی از ادامه رابطه سر بار میزنند، در این شرایط برخی ها رک و رو راست نظرشان را بیان میکنند، در حالی که برخی دیگر می خواهند با رفتارهایشان به طرف مقابل نشان بدهند که تمایلی به ادامه ندارند. اما از کجا باید این رفتارها را تشخیص داد؟

مدام به سفر می رود

سفر رفتن هیچ ایرادی ندارد اما اگر شریک زندگی تان بدون شما مدام به سفر می رود، باید به رابطه با او شک کنید. شما نباید وقت تان را با کسی بگذرانید که مدام شما را نادیده می گیرد و برای نبردتان به سفر هزار بهانه می آورد، لیاقت شما فردی است که دوست داشته باشد تمام وقت اش را با شما بگذراند. پس اگر طرف مقابل تان به طور مکرر مسافرت هایش را به دیدن شما ترجیح داد، بدانید که اتفاقی در راه است.

هنوز به رابطه با شما شک دارد

تکفارس آی آر

شما نباید به شخصی که هنوز به برقراری رابطه با شما اطمینان کامل ندارد، اعتماد کنید. اگر فردی در مقابل شما ایستاده به شما بگوید که هنوز نسبت به این رابطه مردد است، مطمئنا ناراحت و دلسرد خواهید شد. پس قبل از اینکه از تصمیم او برای رابطه با خودتان اطمینان کامل حاصل نکردید، هیچ تصمیم جدی نگیرید. اگر شما وابسته او شوید و او ناگهان بگوید که شما را نمی خواهد، ضربه بدی خواهید خورد. بنابراین به جای خیالبافی، واقع بین باشید و تا زمانی که او نظر قطعی خود را بیان نکرد، اقدامی نکنید.

او عجله ای برای رسیدن به شما ندارد

یکی دیگر از بهانه هایی که ممکن است طرف مقابل تان برای شما بیاورد این است که برای هیچ کاری عجله ندارد. او دوست دارد که آرام آرام جلو رود یا حتی گاهی از حرکت بایستد. در این شرایط عاقلانه ترین کاری که شما باید انجام دهید، بی تفاوتی است. اگر شما در این رابطه عجله کنید و او تمایلی به این کار نداشته باشد، نشان دهنده این است که او به اندازه شما برای این رابطه اهمیت و ارزش قائل نیست. حتی ممکن است که در میانه راه از برقراری رابطه با شما پشیمان شود، آنوقت شما می مانید و یک دنیا غم و ناراحتی.

می خواهد یک دوست معمولی برایتان باشد

هیچ چیزی بدتر از این نیست که فردی را بی نهایت دوست داشته باشی اما او شما را تنها به چشم یک دوست معمولی ببیند. بدتر از آن این است که او از شما می خواهد با او بیرون بروید اما در نهایت تمایلی به برقراری رابطه ای عاطفی با شما ندارد. اصلا آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا او باید همچین چیزی از شما بخواهد؟ این درخواست تنها در صورتی قابل قبول است که شما تازه در حال آشنا شدن با یکدیگر هستید. در ابتدای رابطه این پیشنهاد غیرمنطقی نیست اما اگر رابطه شما بیشتر و عمیق شد و او همچنان همین نظر داشت، بهتر است که دیگر او را به چشم یک شریک زندگی نبینید. اگر واقعا دوستش دارید، بهتر است رهایش کنید، در غیر این صورت این رابطه به شما آسیب خواهد رساند.

www.takfars.ir

او نمی داند که از زندگی چه می خواهد

من نمی دانم که چه می خواهم، حتما این جمله را زیاد شنیده اید. اگر فردی که با او در ارتباط اید این جمله را به زبان آورد، بدانید که قدم گذاشتن در این رابطه کاملا اشتباه است. تا زمانی که فرد مقابل تان نداند که از زندگی، خودش و دیگران چه می خواهد، شما نیز نمی توانید به او تکیه کنید. شاید هم که او از خواسته های خودش باخبر است اما به دنبال بهانه ای است تا شما را دست به سر کند. بنابراین زمانی این جمله را از طرف مقابل تان شنیدید، بدون هیچ ناراحتی او را به حال خودش رها کنید و تا زمانی که نظر قطعی اش را بیان و هدف زندگی اش را مشخص نکرد، اجازه ندهید با احساسات شما بازی کند و عقب بکشید.

از ازدواج فراری است

یکی از رایج ترین بهانه هایی که افراد برای جدایی از هم می آورند، این است که قصد ازدواج ندارند. این افراد نه تنها از بیان این طرز تفکر ناراحت نمی شوند، بلکه به خود نیز افتخار میکنند. آنها حتی ممکن است درباره ازدواج هم بد بگویند و این موضوع روی شما هم تاثیر منفی بگذارد، بنابراین بهتر است در این شرایط به حرف های آنها گوش ندهید. اگر به فکر رابطه ای بلند مدت هستید، طرف مقابل تان گزینه خوبی برایتان نخواهد بود.

اعتراف میکند که شما عاشق ترید

گاهی اوقات طرف مقابل تان به این بهانه که شما از او عاشق ترید، رابطه را تمام میکند. این طرز فکر برای شما عجیب و سخت است که تنها به این دلیل به رابطه عاطفی خود پایان دهید. اما واقعیت این است که او نه از شما بلکه نسبت به خودش بی اعتماد است. او می ترسد که در مقابل عشق شما کم آورد، به همین دلیل این موضوع را بهانه میکند و نبودن را به بودن ترجیح می دهد. در این شرایط به نفع شماست که قرارهایتان را کنسل کنید زیرا کسی که برای احساس شما ارزشی قائل نیست، همان بهتر که نباشد.

در شرایط خوبی به سر نمی برد

اگر فردی به شما گفت که حال به دلیل نبود شرایط کافی باید از هم دور بمانیم، باور نکنید. این تنها یک بهانه ای برای دوری از شماست. حقیقت این است که هیچگاه شرایط آنطور که ما می خواهیم ایده آل نخواهد شد، همیشه ما کمبودهایی را در زندگی خواهیم داشت، بنابراین اگر به هوای شرایط مطلوب بنشینیم، هیچگاه به هدف مان نخواهیم رسید، در واقع با این کار تمام فرصت هایمان را از دست خواهیم داد. بنابراین به این جمله دل نبندید، مطمئنا دلایل دیگری پشت این جمله پنهان است که او نمی خواهد شما در جریان باشید.

او درگیر کارش است

اگر فردی به شما بگوید که به دلیل مشغله کاری نمی تواند با شما بماند، در واقع راحت ترین بهانه را آورده تا شما را از خود براند. به راستی اگر کار شما زیاد باشد، وقتی برای ملاقات با عشق زندگی تان نخواهید داشت؟ این دلیل دور از واقعیت است. بنابراین افراد این جمله را به دلایل دیگری به زبان می آورند تا طرف مقابل شان را از خود دور کنند. شما نیز به فردی که اینگونه می اندیشد، لحظه ای دل نبندید.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر