تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا خوردن قهوه سوخت و ساز بدن را زیاد میکند

متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد

ما عادت داریم قهوه بنوشیم که مقداری انرژی فیزیکی دریافت کنیم. اما قهوه همچنین می‌تواند به شما کمک کند که متابولیسم افزایش پیدا کند و همانطور که از قبل می دانید، هرچه متابولیسم شما بیشتر باشد، سریع‌تر وزن کم می‌کنید.

حافظه را زیاد می‌کند

فراموش کار شده‌اید؟ پس یک فنجان قهوهٔ معطر درست کنید. قهوه حافظه را بهبود می‌بخشد، حوصله را بالا می‌برد، مغز را تحریک می‌کند و کمک می‌کند که از عهدهٔ چالش‌های ذهنی در طول روز برآئید.

در برابر آلزایمر محافظت می‌کند

تکفارس آی آر

بیماری آلزایمر مغز را تخریب می‌کند. خوشبختانه، یک وسیلهٔ خیلی نیرومند و قابل اطمینانی وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند مغز خود را سالم نگه دارید. قهوه بنوشید. زیرا، طبق مطالعات، ریسک ابتلا به آلزایمر را تا بیش از ۶۵ درصد کاهش می‌دهد.

با افسردگی مقابله می‌کند

تحقیقات ثابت کرده خانم‌هایی که در روز چهار فنجان قهوه یا بیشتر مصرف می‌کنند خطر افسردگی‌شان تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. به مردان هم توصیه شده که هر روز قهوه بنوشند، زیرا چهار فنجان قهوهٔ سیاه و حتی بیشتر در روز باعث می‌شود ۵۳ درصد در هر دو مردان و زنان کمتر تلاش به خودکشی کنند. چه بو و چه دانهٔ قهوه باشد – به نظر می‌رسد که این نوشیدنی مسائل روان شناسی کاملاً جدی را حل کند.

حاوی مواد مغذی ضروری برای بدن است

قهوه یک محصول طبیعی است. حتی می‌تواند با بعضی از سبزی‌هایی که روزانه می‌خورید هم رقابت کند. قهوه حاوی مقدار زیادی از مواد مغذی و ویتامین‌ها است. اگر حداقل یک فنجان قهوه می‌نوشید، بدن خود را با ویتامین‌های B2، B3، B5 و B1 تأمین می‌کنید. قهوه غنی از آنتی اکسیدان ها است، به این معنی که آن‌هایی که قهوه می‌نوشند بدن خود را دوباره جوان و ترمیم می‌کنند.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر