تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا برای بچه دار شدن بی انگیزه هستید باید چه کنید

image آیا برای بچه دار شدن بی انگیزه هستید باید چه کنید

شما باید به مادر بودن‌تان افتخار کنید و مغرور باشید تا به دیگران اجازه ندهید فکر کنند مادربودن چیز خاصی نیست. کار عادی و ساده‌ای نیست، و دراینجا دلایلی را می‌آوریم که چرا باید بابت مادر بودن مغرور باشید.

شما زندگی جدیدی را روی زمین آورده‌اید.

توانایی ایجاد یک زندگی جدید روی این سیاره، یک افتخار، امتیاز و موهبت الهی است و شما باید مفتخر باشید که قدمی برای ایجاد زندگی جدید برداشته و نژاد بشر را به پیش می‌برید. این کاری مقدس و شکوهمند است.

شما بچه‌ها را تعلیم و پرورش می‌دهید.

تکفارس آی آر

به عنوان یک مادر، کارشما فقط متولد کردن بچه‌ها نیست. شما آنها را پرورش می‌دهید و این تربیت و پرورش فقط محدود به تکالیف مدرسه‌شان نمی‌شود. شما رفتارها و تکنیک‌ها را به آنها یاد می‌دهید، به آنها درس زندگی داده و یاد می‌دهید که چگونه انسان خوبی باشند.

شما چیزهایی را به آنها آموزش می‌دهید که در هیچ مدرسه‌ای آموزش داده نمی‌شود و از این‌رو، شما اولین منبع دانش و پاسخ به هرچیزی در زندگی هستید.

شما فداکاری می‌کنید.

بعضی از مادران شغل و حرفه‌شان را رها می‌کنند تا بتوانند بچه‌های‌شان را بزرگ کنند و تماما روی آنها متمرکز می‌شوند. و در زمان‌های دیگرهم، شما از زمان شخصی خودتان صرفنظر می‌کنید، از مهمانی‌ها و ملاقات‌ها می‌گذرید و از هرچیزی که مانع انجام امور مدرسه آنها ، ملاقات با پزشک‌شان و …می‌شود چشم پوشی می‌کنید.

اگر بچه‌ها غذای بیشتری بخواهند، از بشقاب خودتان برمی‌دارید و به آنها می‌دهید حتی زمانی که دیگر چیزی برای خودتان باقی نمی‌ماند. شما هرکاری برای شادی و رضایت آنها انجام می‌دهید، ودر این جریان جانفشانی و مداراهای زیادی می‌کنید. باید واقعا به خودتان ببالید زیرا این کاری نیست که هرکسی انجام دهد.

www.takfars.ir

شما چند مسئولیت همزمان دارید.

شما مثل یک پزشک، معلم، همبازی، مشاور و خیلی چیزهای دیگر برای فرزندان‌تان هستید، برای رسیدگی به خوردوخوراک، پوشاک، تکالیف مدرسه، زمان بازی و سرگرمی ، سلامتی و هرچیز دیگری، همزمان کارهای متعددی انجام می‌دهید.

این مهارتی است که بامادر شدن به دست می‌آورید و مسئولیت بچه‌ها به عهده شماست و هیچ‌کس دیگری این‌گونه انرژی و اشتیاق برای انجام این‌همه کار برای دیگری را ندارد. تنها مادرها هستند که در تمام طول زندگی‌شان، بدون خستگی، ساعت‌های بی‌شماری را صرف انجام این‌کارها می‌کنند.

شما می‌دانید که بهترین چیست.

شما بچه‌های‌تان را به دنیا می آورید و رشد و بالندگی‌شان را از نزدیک می‌بینید. فقط شما می‌دانید که نوسانات روحی‌شان چگونه است و بدخلقی‌های‌شان چه شکلی است، و تنها شما می‌دانید روزی که افسرده و دلخورند چگونه شاد و سرحال‌شان کنید.

نه تلویزیون، و نه دوست و رفیق هیچ‌کدام نمی‌توانند به اندازه شما و با روش شما، برای آنها کاری انجام دهند. شما می‌دانید چه چیزی در زندگی آنها بهترین است و به همین دلیل بچه‌ها همیشه برای مشورت درمورد مهم‌ترین مسائل به مادران‌شان مراجعه می‌کنند.برای مردم تقریبا عادی است که از تازه مادرها بپرسند که چرا تصمیم به بچه‌دار شدن گرفته‌اند.

همچنین برای‌شان راحت است که بگویند خودشان نمی‌خواهند بچه‌دار شوند چون خیلی سخت است. اما حقیقت اینجاست؛ زمانی که شما بچه‌دار می‌شوید، همه احساس می‌کنند ارزشش را داشته و همه مادرها هم این حقیقت را تضمین کرده و تصدیق می‌کنند، آن‌هم به شیوه‌ای که هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر