تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا آن مرد دوستم دارد چطور باید مطمئن باشم

image آیا آن مرد دوستم دارد چطور باید مطمئن باشم

اگر او این ۱۰ رفتار را دارد یعنی عشق تان پابرجا خواهد ماند.

شما را بخاطر زیبایی درونتان دوست دارد

وقتی شما را ملاقات میکند چشم هایش تنها روی جسمتان نمی چرخد. او شما را به خاطر آن چه که هستید ،به خاطر شخصیت، ارزش ها و موفقیت های تان دوست دارد.

از حس شوخ طبعی شما لذت می برد

تکفارس آی آر

مردها زنان شوخ طبع را تحسین میکنند. قادر باشند به خودشان بخندند و در لحظات پر تنش بتوانند استرس را کم کنند و کاری کنند که بتوانید در زندگی مشترک خود احساس آرامش و اعتماد به نفس کنید.

تمام دنیای او هستید

حتی لحظه ای به زنان دیگر توجه نمیکند چون شما را انتخاب کرده است. درحین حفظ استقلال با هم کار میکنید، به هم تعهد می دهید، با چالش های زندگی با هم رو به رو می شوید و با هم خاطره می سازید.

به شما احترام میگذارد

احترام کلید اصلی موفقیت در ازدواج است. عشق بدون احترام هرگز بوجود نمی آید. احترام متقابل پلی است که به زوجین اجازه می دهد همدیگر را دوست داشته باشند و با وجود تفاوت ها همیشه کنار هم بمانند.

www.takfars.ir

شما را همانطور که هستید دوست دارد

به عقیده او شما حتی در زیرشلواری و با دمپایی پلاستیکی هم زیبا هستید. زیرا درک او از زیبایی فراتر از زیبایی ظاهری است. او صورت چروکیده و موهای سپید شما را به همان اندازه می خواهد که صورت صاف و موهای ابریشمی تان را در جوانی می خواست.

می داند چگونه ببخشد و چگونه درخواست بخشش کند

او حتی زمانی که اشتباه میکنید از دوست داشتنش کم نمی شود و از اینکه شما را از نگرانی هایش آگاه کند نمی ترسد. وقتی اشتباهی مرتکب می شود هم به زبان و هم در عمل عذرخواهی میکند.

به رویاهای تان اهمیت می دهد

آدم های خودخواه فقط به مسئولیت ها و رویاهای خودشان اهمیت می دهند. مردی که شما را دوست داشته باشد انرژی و وقتش را برای خواسته های تان خرج میکند چون شادی شما برایش مهم است.

صلح طلب است

او از بحث کردن فرار نمیکند. به عنوان یک انسان صلح طلب جایی برای مخالفت باقی نمیگذارد. شما را به خاطر دیدگاه های متفاوت تان سرزنش نمیکند. برای تمام ایده ها و نظریات شماارزش قائل است چون می خواهد به راه حل برسد.

حساس است

چه در حال تماشای رودخانه باشد و یا برنامه مورد علاقه در هر حال گرمای دستان شما احساس میکند. او تمام این لحظات با شما بودن را با چشمانش ثبت میکند و با آرامشش به شما نشان می دهد که برای همیشه در کنارتان خواهد ماند.

تک فارس

عجول نیست

حتی اگر دیر کنید شکایتی نمیکند. به خاطر اینکه بستن چمدان طول کشیده است شاکی نمی شود. هیچوقت نمی گوید از منتظر ماندن خسته شده ام یا عجله کن.

اگر همسرتان چنین خصوصیات رفتاری دارد بدانید که شما را برای همیشه دوست خواهد داشت.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر