تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش پاره و مدل دار کردن شلوار جین ساده

image آموزش پاره و مدل دار کردن شلوار جین ساده

چیزهایی که لازم دارید:

شلوار جین

ماژیک مشکی مخصوص پارچه و قابل شست‌وشو

قیچی

تکفارس آی آر

سنباده

مراحل پاره‌ و ریش‌ریش کردن شلوار جین

مرحله اول

یک شلوار جین قدیمی یا کهنه پیدا کنید که قبلاً می‌پوشیدید. حتماً شلواری را انتخاب کنید که هنوز مد باشد. هدف ما این است که در نهایت یک شلوار جین ریش‌ریش داشته باشیم که هنوز مد باشد نه یک شلوار پاره و پوسیده قدیمی. شلوارهای جین تنگ و جذب مخصوص خانم‌ها هستند و آنهایی که کمی گشاد و اصطلاحاً بگی هستند مخصوص آقایان.

مرحله دوم

www.takfars.ir

تصمیم بگیرید که کجاها را می‌خواهید ریش‌ریش کنید و دوست دارید چند برش روی شلوار خود ایجاد نمایید. به مجلات یا وب‌سایت‌های آنلاین نگاهی بیاندازید و در تصاویری که در ژورنال‌ها می‌بینید به دنبال ایده بگردید تا شلوار خود را به آن سبک ریش‌‌ریش کنید.

مرحله سوم

قسمت‌هایی که می‌خواهید پاره و ریش‌ریش شوند را با ماژیک پارچه قابل شست‌وشو علامت گذاری کنید. شلوار جین را بپوشید تا مطمئن شوید قسمت‌هایی که علامت زده‌اید درست همان‌جاهایی هستند که شما مد نظر داشتید. اگر لازم بود قسمت‌های علامت‌زده را تنظیم کنید.

مرحله چهارم

در هر جایی که علامت زدید یک سوراخ کوچک ایجاد کنید. سنباده بردارید و سوراخ‌ها را به شدت بسایید تا پاره شود و ظاهر ریش‌ریش پیدا کند. در صورت نیاز، از قیچی برای بزرگ‌تر کردن سوراخ‌ها استفاده کنید.

مرحله پنجم

شلوار جین خود را بشویید. بعد از شست‌وشو آنها را حداقل به مدت ۱۰ دقیقه در خشک‌کن ماشین لباسشویی بیاندازید و آنها را آویزان کنید تا خشک شوند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر