تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش های جالب و موثر برای زیبا شدن صورت

image آموزش های جالب و موثر برای زیبا شدن صورت

یک محصول نگهداری موی خوب نیاز دارید؟ سس مایونز را از یخچال خود خارج کنید وبرای ۲۰ دقیقه روی موهای خود قراردهید. برای افزایش اثر بخشی از سشواراستفاده کنید گرما سس مایونز را فعال تر میکند.

لاک خودرا درون یخچال و در دمای پایین نگهداری کنید.

بعد از ورزش، بضی از مردم نشانه های از یک صورت قرمز شده را دارند. برای مبارزه با این مسئله یک آنتی هیستامین مصرف کنید تا سرخی صورت را کاهش دهید.

برای جلوگیری از پخش شدن ریمل پشت پلکتان، زمانی که ریمل می زنید یک قاشق پلاستیکی پشت پلک خود نگه دارید تا ریمل اضافه بجای پلک روی قاشق قرار گیرد.

تکفارس آی آر

برای کاهش پف چشم، نصف سیب زمینی خام را بریده پوست کنده وپشت چشم خود برای ۱۰ دقیقه قراردهید. سیب زمینی باعث خنک شدن چشم شما شده و باعث کاهش هرگونه تورم خواهد شد.

توجه به سلولهای مرده پوست را شروع کنید، از قهوه برای ماساژبدن استفاده کنید.کافئین باعث تحریک سلولهای پوست شده و شما را از شر سلولهای مرده پوست خلاص میکند.

آیا پاهای شما همیشه تاول می زند یا وقتی کفش جدیدی می گیرید ترک میخورد ، محل هایی که تاول می زند کمی وازلین بمالید این کار باعث کاهش هرگونه حساسیت می شود.

پس از یک مانیکور خانگی، انگشت خود را درون آب سرد فرو برده و به مدت ۳ دقیقه صبر کنید این کار ناخن ها را از حالت خشکی در خواهد آورد.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر