تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش نحوه برداشت وجه بیش از ۲۰۰ هزار تومان با کارت شتاب

image آموزش نحوه برداشت وجه بیش از ۲۰۰ هزار تومان با کارت شتاب

دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب با همراه داشتن کارت شناسایی ملی در هر یک از شعبات بانک ها و موسسات اعتباری میتوانند درخواست برداشت وجه نقدی تا پانصد هزار تومان را از درون شعبه داشته باشند.

یکی از بخشنامه های بانک مرکزی که بسیاری از شهروندان از آن اطلاع چندانی ندارند این است که می توان روزانه تا ۵۰۰ هزار تومان از کارت های عضو شتاب برداشت وجه کرد.

البته این برداشت وجه به این مقدار از طریق خودپرداز ها نبوده و تنها با داشتن کارت شناسایی ملی امکان پذیر است.

هم اکنون برداشت روزانه از خودپردازها برای هر یک از کارتهای عضو شبکه شتاب تا مبلغ ۲۰۰ هزار تومان مجاز است.

تکفارس آی آر

دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب با همراه داشتن کارت شناسایی ملی در هر یک از شعبات بانک ها و موسسات اعتباری میتوانند درخواست پرداخت نقدی تا پانصد هزار تومان را از درون شعبه داشته باشند.

این نکته از آنجا حائز اهمیت است که دارنده کارت شتابی از بانکی که حسابی در آن دارد نیز می تواند برداشت وجه کنند. این عمل توسط دستگاهی در داخل شعبات بانک به نام دستگاه ” پین پد ” میسر است و دارنده کارت شتابی با ارائه کارت شناسایی و احراز هویت توسط کارمند بانک می تواند تا ۵۰۰ هزار تومان از بانک مورد نظر که هیچ حسابی نیز در آن ندارد دریافت کند.

به نوشته اخبار بانک، البته این خدمت کارمزدی به میزان ۱۰۰۰ تومان را برای دارنده کارت خواهد داشت و به طور خودکار از کارت برداشت و به حساب بانک منظور می شود. بسیاری از شهروندان و سپرده گذاران دارنده کارت از این خدمت اطلاع ندارند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر