تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش روش های شیک برای تزیین اتاق خواب

image آموزش روش های شیک برای تزیین اتاق خواب

تزیین دیوار اتاق با پروانه

اتاق خواب دقیقه جایی است که پر آرامش ترین اوقات زندگی مان را در آن می گذرانیم؛به همین علت تمامی جزییاتی که در یک اتاق خواب قرار می گیرند باید از همه نظر حس آرامشرا به افراد منتقل کنند. یکی از راهکارهایی که برای افزایش آرامش در یک اتاق خواب می توانپیاده سازی کرد؛ استفاده از تزیینات مختلف دوست داشتنی بر روی دیوار است، جاییکههمیشه جلوی چشم بوده و بتوان با نگاه کردن به آن ها لذت ببرید.

دیوار اتاق خواب مقدار فضای زیادی از اتاق خواب را به خود اختصاص می دهد. استفادهاز عکس های خاطره انگیز با قاب های زیبا می تواند ایده خوبی برای تزیین کردندیوار اتاق خواب محسوب می شود.چیدمانی مناسب از عکس ها بر روی دیواریک دیوار را که بیشتر از همه خالی بودنش شمارا آزار می دهد انتخاب کنید، سپسعکس هایی که در آن خاطرات شادی دارید و دیدن آن ها منجر به حسی خوب در شمامی شود را انتخاب کنید. عکس ها را به هر صورتی منظم و نامنظم و یا به اشکالمختلفی همچون قلب و یا ستاره بر روی دیوار در کنار هم بچینید، اگر میخواهیدبا این کار دیوار شما شکل بگیرد، پس یادتان باشد ابعاد و تعداد عکس ها بسیار مهم هستند.

image آموزش روش های شیک برای تزیین اتاق خواب

تکفارس آی آر

استفاده از پارچه و استیکر بر روی دیوار

ساده ترین راه استفاده از انواع پارچه و نصب آن ها بر روی دیوار است، این راه نسبت بهراه های قبلی از زیبایی آن چنانی برخوردار نخواهد بود و این زیبایی تنها زمانی خود را نشانمی دهد که با دقت و ظرافت پارچه خود را انتخاب کرده باشید؛ اما راه حلی ساده و سریعاست که در مواقعی که نمی توانید دیوار خود را نقاشی کنید آن را به سادگی بپوشانید.اگر دیوار شما به صورت کامل دچار مشکل نشده می توانید کمی خلاقیت به خرج دادهو از انواع استیکرهای مختلف در بازار استفاده کنید.

image آموزش روش های شیک برای تزیین اتاق خواب

استفاده از ریسه های led در اتاق خواب

همه ما از تصویر ستاره ها در شب لذت می بریم؛ حال تصور کنید این ستاره های کوچک زیبا در اتاق خوابمانحضورداشته باشند. ریسه های led بسیاری در بازار موجود هستند که علاوه بر زیبایی و روشنایی دارایمصرف کمی هم می باشند. این ریسه ها را بر روی دیوار نصب کرده سپس در کنار آن هاعکس های زیبایتان را قرار دهید.

www.takfars.ir

ایجاد یک برد خاطرات بر روی دیوار

یک صفحه مشبک انتخاب کنید و بر روی یک تکه از دیوار نصب کنید. بر روی آن وسایل تزیینی که علاقه مندبه دیدنشان هستید را قرار دهید، بر روی این برد می توانید عکس ها، کارت پستال ها و نوشته های زیبایتانرا قرار دهید و سپس برای تزیین بیشتر از ریسه های نورپردازی در کنار آن استفاده کنید و با یک اقدامساده زیبایی بسیاری را به اتاق خواب خود هدیه کنید. بر روی این برد می تواند هیچ عکسی حضور نداشتهباشد؛ می توانید از وسایلی که حس خوبی به شما می دهند و یا مطابق با رشته و موضوع کاریتان هستنداستفاده کنید. این برد برای آن است که شما در تمام مدتی که داخل اتاق خواب هستیدحس آرامش بیشتری داشته باشید پس همان طور که دوست دارید آن را پرکنید.

تزیین دیوار با کاغذهای رنگی

اینکه کاغذهای رنگی را به چه شکلی بر روی دیوار نصب کنید همه به خلاقیت شما بستگی دارد؛می توانید انواع گل های برجسته بسازید و آن ها را با هنرمندی به دیوار بچسبانید، حتی می توانیدریسه ای از کاغذهای رنگی ایجاد کنید و بر روی دیوار نصب کنید.

طراحی دیوار: یکی از مقرون به صرفه ترین تغییرات در فضای دکوراسیون داخلی، تغییر دیوارهامی باشد. رنگ، کاغذ دیواری و یا استفاده از استیکر دیواری از محبوب ترین و پرطرفدارترین طراحی های دیواراست. امروزه استیکر های دیواری به دلیل سهولت در اجرا و مقرون به صرفه بودن جایگزین مناسبی برای رنگ و کاغذ دیواری هستند

محصولات معتبر
محصولات معتبر