تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش دکوراسیون های پاییزی برای اتاق خواب

image آموزش دکوراسیون های پاییزی برای اتاق خواب

** اولین نکته در مورد اتاق خواب ها این است که چون آن ها به نسبت کوچکتر هستند به همین علت به دستکاری کمتری برای پاییزی شدن نیاز دارند اما باید تا حد امکان تغییراتی را در آن انجام دهیم.

** یکی از مهمترین وسایلی که در اتاق وجود دارد تخت خواب است که می تواند به عنوان اولین منطقه برای ایجاد تغییرات انتخاب شود. روتختی ها را می توانید به رنگ های نارنجی و قرمز تغییر دهید. این می تواند اولین گام برای تییرات باشد.

** در صورتی که تخت خوابتان به پنجره نزدیک نبود می توانید رنگ پرده را نیز به نارنجی تبدیل کنیذ اما در صورتی که تخت شما در جوار پنجره است بهتر است تنها روتختی ها را تغییر دهید.

** اگر قصد دارید تا رنگ اتاقتان را تعویض کنید نیازی به استفاده از رنگ های نارنجی و قرمز نیست. می توانید از رنگ های کمرنگ قرمز به همراه رنگ سفید استفاده کنید تا تنها گرمای اتاقتان بیشتر شود.

تکفارس آی آر

** دیوارها یکی از محل هایی است که می توانید از ان به عنوان یک محل دکوراسیون استفاده کنید. آویزان کردن برگ های خشک و همچنین تزئین میز با این برگ های خشک می تواند زیبایی خاصی را به فضای اتاق بدهد.

** اگر اتاقی مخصوص فرزند کوچک خودتان دارید می توانید تعدادی اسباب بازی با حال و هوای پاییزی برای او خریداری کنید و یا عروسک هایی با لباس های گرم را در اتاق او قرار دهید.

** در دکوراسیون پاییزی هر چه بیشتر از اشیاء طبیعی استفاده کنید، خانه تان زیباتر خواهد شد. برای زیباتر شدن می توانید شاخه ها را درون سبد قرار داده و با برگ های رنگارنگ پاییزی آنها را تزئین کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر