تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش دقیق آرایش چشم مدل دختر طلایی

image آموزش دقیق آرایش چشم مدل دختر طلایی

ما مطمئنیم که شما این آرایش را با ترکیبی از رنگهای طلائی، برنز و مسی نیز پسند خواهید کرد و البته همه به روش های سنتی آرایش دودی انجام می شوند.

این رنگها خاصیت تلالو دارند که از طلایی براق متصاعد می شود بعلاوه آنکه رنگهایی مورد استفاده تر و به روز تر هستند. تنها کافیست که قواعد سایه روشن رنگ طلایی را رعایت کنید و برای پوشاندن معایب بیشتر از آن استفاده کنید. بنابراین با توجه به نوع پلک خود بافت مناسبی بر پلک خود ایجاد کنید. به عنوان مثال برای پلک های کشیده بیشتر می توان از سایه روشن استفاده کرد.

روش انجام :

۱ – با یک برس سایه به آهستگی روشن ترین رنگ مثل طلایی روشن (رنگ بژ) را بر زیر ابروها بزنید.

تکفارس آی آر

۲ – سپس اندکی از رنگ متوسط مثل رنگ برنز یا طلایی پررنگ را به قسمت چین پشت پلک بزنید. برای پلک های سنگین بهتر است از سایه مات استفاده کنید.

۳ – حال پررنگ ترین رنگ مانند مسی تیره را انتخاب کنید و آن را به وسیله یک قلم مو با تراکم موی زیاد به بالای خط مژه بزنید. این نوع قلم باعث می شود که یک خط بسیار عالی کشیده شود.

۴ – زمان ترکیب فرارسیده. می بایست تمام رنگها را با هم ترکیب و کمی روی هم بمالید. قلم سایه خود را پاک کنید و یا از یک قلم مو تمیز استفاده کنید تا تیرگی پشت پلک را کمی با قسمت چین پشت چشم ترکیب کنید و سپس مجدداً قلم را پاک کرده و رنگ آن قسمت را با قسمت زیر ابرو ترکیب کنید.

۵ – یک مداد خط چشم به رنگ برنز را انتخاب کنید و در خط مژه ها از ابتدا تا انتهای آن خطی بکشید و سپس آن را با یک قلم سایه محو کنید.

۶ – و در نهایت کار خود را با مقداری ریمل برای جلوه بیشتر سایه به اتمام برسانید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر