تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش درست کردن نوشیدنی چربی سوز واقعی در خانه

image آموزش درست کردن نوشیدنی چربی سوز واقعی در خانه

آب زنجبیل یکی از بهترین دستورالعمل های خانگی است که به بهبود سلامت کلی و همچنین چربی سوزی کمک میکند. می توانید آب زنجبیل را هر روز در آشپزخانه خود آماده کنید. این نوشیدنی معجزه آسا به شما در سم زدایی کل بدن و چربی سوزی کمک خواهد کرد.

مواد تشکیل دهنده نوشیدنی چربی سوز با زنجبیل

برش های نازک از ریشه زنجبیل

یک و نیم لیتر آب

تکفارس آی آر

لیمو در صورت تمایل

روش تهیه نوشیدنی چربی سوز با زنجبیل

نخست آب را به جوش آورید، برش های زنجبیل را به آن اضافه کنید، سپس اجازه دهید این ترکیب به مدت ۱۵ دقیقه روی شعله کم باقی بماند. پس از آن، ترکیب را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید خنک شود. در نهایت، مایع را از صافی عبور دهید تا یک نوشیدنی شگفت انگیز در اختیار داشته باشید.

فواید سلامت آب زنجبیل

تنظیم کلسترول

www.takfars.ir

چاقی و کلسترول بالا میتوانند به شکل گیری انواع مختلف سرطان و بیماری های قلبی منجر شوند، اما نوشیدن آب زنجبیل به کاهش سطوح کلسترول در بدن کمک میکند. افزون بر این، آب زنجبیل به کاهش فشارخون کمک میکند و خون را رقیق می سازد. این به معنای آن است که این نوشیدنی یک درمان طبیعی عالی برای آمبولی و فشارخون بالا است.

آنتی اکسیدانی موثر

زنجبیل سرشار از آنتی اکسیدان ها است که توانایی مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن را دارند. دلیل اصلی خلاص شدن از شر رادیکال های آزاد این است که موجب آسیب سلول ها می شوند و این شرایط می تواند ابتلا به سرطان و بسیاری بیماری های دیگر را در پی داشته باشد.

عامل ضد التهاب

نوشیدن منظم آب زنجبیل به کاهش تورم، ناراحتی مفاصل و التهاب کمک خواهد کرد که به طور معمول در نتیجه آرتروز و روماتیسم شکل می گیرند. زنجبیل از ویژگی ضد التهابی بهره می برد که توانایی کاهش تورم در هر بخش از بدن را دارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر