تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش حرفه ای نکته های مفید برای برداشتن ابرو

image آموزش حرفه ای نکته های مفید برای برداشتن ابرو

ـ زیبایی ابروان شما بستگی به استخوان بندی پیشانی شما دارد. بنابراین گاهی اوقات تاتو کردن نتیجه خوبی ندارد و ممکن است طراحی ابرو بگونه ای باشد که شما عصبانی ، متعجب ، قدیمی و یا حتی کج بنظر برسید. در نتیجه سعی کنید ابروی خود را با شکل طبیعی اش حفظ نمایید.

ـ اندازه و شکل مناسب ابرو بستگی به ویژگی های صورت شما دارد. اگر خط ابروی خود را به سه قسمت تقسیم کنید ، قسمت پهن آن باید در پل بینی شما آغاز شده باشد و قوس آن باید در اواسط باشد پس ناحیه نازک ابرو نیز باید در انتهای گوشه چشم باشد.

ـ برای اینکه ابروان شما زیبا بنظر برسد می توانید آن را با پودر ، مداد و یا ژل پر کنید. اگر پوستی سبزه دارید از رنگ های کمی روشن تر از موی خود استفاده کنید. اگر موهایی بلوند و یا روشن دارید از رنگ های کمی تیره تر استفاده کنید. با استفاده از یک شانه ابرو ، پودرهای اضافی را پاک کنید.

ـ اگر رنگ موهای خود را تغییر داده اید فراموش نکنید که باید رنگ ابروان خود را نیز تغییر دهید. تا حد امکان سعی کنید که از رنگ نمودن ابروی خود در منزل خودداری کنید و این کار را به یک فرد حرفه ای بسپارید. همچنین می توانید از ریمل ابرو برای روشن تر و یا تیره تر کردن آن استفاده کنید.

تکفارس آی آر

ـ با مشاهده بسیاری از اشخاص مشهور و زیبا این برای شما به اثبات رسیده است که برای اینکه زیباتر بنظر برسید لازم نیس که ابروانی نازک داشته باشید. برای اینکه جلوه ابروان خود را حفظ کنید سعی کنید در مدت سه ماه از برداشتن یک تار موی آن پرهیز نمایید. بعد از گذشت این زمان از یک شخص حرفه ای بخواهید که به ابروان شما حالت دهد حتی برای پر نشان دادن آن می توانید از محصولات آرایشی استفاده نمایید.

ـ موچین نوک گرد و یا تیز؟ کدام یک برای برداشتن ابرو مناسب هستند؟ آرایشگران از نوع نوک تیز آن استفاده میکنند بخصوص اگر اولین بار است که میخواهید ابروان خود را تمیز کنید. براحتی می توانید آن را نگه دارید و موهای بلند تر را بکنید. برای کندن موهای کوتاه و ضخیم نیز می توانید زاویه موچین را تغییر دهید و آن ها را بردارید.

ـ بسیاری از مراحل شکل دادن به ابرو در واقع در ناحیه زیرین آن اتفاق می افتد که برداشتن موهای آن کار ساده ای بشمار نمی آید. اگر که از ناحیه بالای ابرو بیش از حد مو بکنید سبب می شود که ابروهای شما صاف و مسطح بنظر برسد و مانند این است که اخم کرده اید.

ـ اگر که موهای زیر پوستی در ناحیه ای از ابروی شما رشد کرده اند ، تا جای ممکن از بیرون کشیدن آن خودداری نمایید زیرا این امر سبب شکستن پوست و ایجاد زخم می شود. بهتر از یک روز صبر کنید احتمالا آن مو از سطح پوست بیرون زده است و می توانید آن را بکنید. در عین حال اگر فکر میکنید چهره ی زیبایی ندارد می توانید آن را به وسیله کانسیلر بپوشانید.

ـ اگر شما در رابطه با اندازه و شکل ابروی خود مطمئن نیستید بهتر است به یک سالن زیبایی مراجعه کنید. موهای ابرو بعد از یک هفته شروع به رشد میکنند پس به یاد داشته باشید که برای ۴ تا ۶ هفته بعد از سالن زیبایی برای برداشتن ابرو وقت بگیرید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر