تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش تهیه و نحوه مصرف اسموتی های آب کننده چربی شکمی

image آموزش تهیه و نحوه مصرف اسموتی های آب کننده چربی شکمی

اسموتی سیب سبز، کیوی و آب نارگیل

برای لاغر شدن مانند هر کار دیگری برنامه ریزی و هزینه کنید. این اسموتی شاید کمی گران تمام شود اما یک عصرانه فوق العاده محسوب می شود. افزودن آب نارگیل تازه به این ترکیب باعث می شود که نوشیدنی تان بسیار سالم و مغذی شود. ترکیب سیب و کیوی نیز باعث افزایش ویتامین C، ویتامین B۶، فیبر، اسیدفولیک، اسیدهای چرب امگا ۳ و آنتی اکسیدان های بدنتان می شود.

مواد لازم

سیب ۱ عدد

تکفارس آی آر

آب نارگیل ۱ لیوان معادل ۲۰۰ میلی لیتر

کیوی ۱ عدد

یخ ۲ قالب

روش تهیه

آب نارگیل بسیار مغذی است و در رژیم های لاغر بسیار مؤثر عمل میکند. برای تهیه این اسموتی کیوی را پوست بگیرید و چهار قسمت کنید. سیب را نیز شسته و چهار قسمت کنید. تمام ترکیبات ذکر شده را در مخلوط کن ریخته و میکس کنید. در نهایت اگر لازم بود نوشیدنی تان خنک تر باشد یخ را نیز اضافه کنید. برای شیرین تر کردن این نوشیدنی می توانید از کمی عصاره گیاه استویا یا اندکی عسل استفاده کنید. در ترکیب هیچ کدام از نوشیدنی ها از شکر استفاده نشود.

www.takfars.ir

نوشیدنی سیب سبز و تخم کتان

در سال‌های اخیر تخم کتان شهرت زیادی پیدا کرده است. این دانه های ریز سرشار از فیبر، آنتی اکسیدان ها و منبع فوق العاده اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. ترکیب پودر تخم کتان و سیب سبز باعث کاهش چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و ارتقای سلامتی تان می شود.

ترکیبات لازم

سیب سبز ۱ عدد

نوشیدنی جوی دو سر ۱ لیوان (۲۰۰ میلی لیتر)

پودر تخم کتان ۱ قاشق معادل ۱۰ گرم

روش تهیه

قبل از هر کاری باید سیب را با دقت شستشو دهید. بهتر است آن را با پوست مصرف کنید. سپس سیب را به چهار قسمت تقسیم کنید و دانه های آن را خارج کنید. آن‌ها را با آب جوی دو سر (حاصل جوشاندن بیست گرم جوی دوسر با یک لیتر آب) در مخلوط کن ریخته و به مدت چند ثانیه میکس کنید. سپس آن را در یک لیوان ریخته و کمی پودر تخم کتان روی آن ریخته و میل کنید.

اسموتی، سیب، دارچین و بادام

این اسموتی خوشمزه که در ترکیب آن سیب، بادام و دارچین وجود دارد برای شروع روز فوق العاده است. چون علاوه بر اینکه انرژی زا است باعث تحریک سوخت و ساز بدن شده و به دلیل ترکیبات دارچین میزان قند خون را نیز کاهش می دهد. این نوشیدنی همچنین سیرکننده است و برای رفع یبوست مؤثر عمل میکند.

تک فارس

مواد لازم

سیب قرمز ۱ عدد

آب جوی دوسر ۱ لیوان معادل ۲۰۰ گرم

بادام ۱۰ عدد

پودر دارچین ۱ قاشق چایخوری

روش تهیه و مصرف

ابتدا سیب را با دقت شستشو داده و به چهار قسمت تقسیم کنید. بادام را خرد کنید. سپس تمام مواد را در مخلوط کن ریخته و کاملاً مخلوط کنید. نوشیدنی را در لیوان ریخته و پودر دارچین روی آن بپاشید و میل کنید.

اسموتی سیب، آناناس، نعنا و لیموترش

این نوشیدنی نه تنها در لاغری و کاهش چربی های شکمی نقش دارد بلکه آرامبخش نیز محسوب می شود. مانتول موجود در نعنا، بروملین موجود در آناناس و پکتین موجود در سیب باعث کنترل ضربان قلب و افزایش ترشح سروتونین می شوند. توصیه می کنیم این نوشیدنی را برای تسریع روند لاغری و همچنین حفظ آرامش در برابر فشارها و استرس های بیرونی مصرف کنید.

مواد لازم

T A K F A R S

سیب سبز نصف یک عدد

آب لیموترش نصف یک عدد

آناناس ۲ برش

برگ تازه نعنا ۵ برگ

آب ۱ لیوان معادل ۲۰۰ میلی لیتر

روش تهیه و مصرف

آب نصف لیموترش را بگیرید. دو برش آناناس آماده کنید. این دو را با نصف یک عدد سیب سبز و یک لیوان آب و برگ نعنا در مخلوط کن بریزید. این اسموتی در عرض کمتر از ۵ دقیقه آماده می شود. مواد را میکس کنید تا یکدست شوند. اگر لازم بود یخ اضافه کرده و میل کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر