image, آموزش تهیه سالاد پرتغالی پیازی برای مهمانی

*. پوست پرتقال ها و نارنگی ها را کنده و هر کدام از آنها را با چاقوی دندانه دار از مقطع با قطر نیم سانتی متری حلقه حلقه کنید؛ پس از آن پیازها را نیز پوست بکنید و در ظرف دیگری به صورت حلقه حلقه خرد کنید.

*. ظرف سالادخوری گودی آماده کنید و ابتدا برش های پرتقال و نارنگی را در ظرف چیده و سپس حلقه های پیاز را روی آنها بریزید.پس از آن زیره، فلفل سیاه، نعنای خرد شده و روغن زیتون را اضافه کنید. در پایان آب لیموترش و پرتقال را افزوده و سالاد را به مدت ۲ ساعت در یخچال قرار دهید.

*. به این صورت طعم مواد، خوب با هم مخلوط شده و سالاد جا می افتد. فقط مراقب باشید از این زمان بیشتر طول نکشد.پس از گذشت ۲ ساعت، سالاد را با برگ نعنا و زیتون سیاه تزئین کرده و شامی رژیمی و سرشار از ویتامین C را نوش جان کنید.

مواد لازم سالاد پیاز و پرتقال ۶ نفر :

مواد لازم

اندازه

مقدار / کالری

پرتقال ریز

۴ عدد

۱۰۰ گرم / ۳۷ کالری

نارنگی

۲ عدد

۱۰۰ گرم / ۳۵ کالری

پیاز

۲ عدد

۱۰۰ گرم / ۵ کالری

زیره

یک قاشق سوپ خوری

۱۰۰ گرم / ۳۷۰ کالری

پودر فلفل سیاه

یک قاشق چای خوری

۱۰۰ گرم / ۰ کالری

برگ نعنای تازه

یک قاشق سوپ خوری

۱۰۰ گرم / ۴۳ کالری

روغن زیتون

۶ قاشق سوپ خوری

۱۰۰ گرم / ۹۰۰ کالری

نعنای تازه

مقداری برگ برای تزئین

۱۰۰ گرم / ۲۷۹ کالری

زیتون سیاه

تعدادی برای تزئین

۱۰۰ گرم / ۲۰۰ کالری

آب لیموترش

یک قاشق سوپ خوری

۱۰۰ گرم / ۴۲ کالری

آب پرتقال

یک قاشق سوپ خوری

۱۰۰ گرم / ۳۳ کالری


همچنین بخوانید: باز نشر : تک فارس
در صورتی که شما نسبت به محتوای این پست، حق کپی رایت دارید اطلاع دهید