تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش تغییر دکوراسیون آشپرخانه به مدل های جدید

image آموزش تغییر دکوراسیون آشپرخانه به مدل های جدید

اگر آشپزخانه به خودی خود ظاهر زیبایی داشته باشد، این خاطرات به مراتب شیرین تر و به یاد ماندنی تر می شوند. بنابراین اگر آشپزخانه شما نمای زیبایی ندارد و از وقت صرف کردن در آن لذت نمی برید، بد نیست به فکر تغییر دکوراسیون آن باشید. مطمئناً اگر آشپزخانه شما نمای جذابی داشته باشد، احتمال اینکه به آشپزی و پخت و پز غذاهای خوشمزه تشویق شوید نیز افزایش پیدا میکند. این کار می تواند برای شما جالب باشد و از آنجاییکه نیازمند خلاقیت فردی است یک تمرین ذهنی مفید نیز هست.

image آموزش تغییر دکوراسیون آشپرخانه به مدل های جدید

ابتدا وسایلی که در آشپزخانه موجود هستند را معین کنید. معمولاً گاز، یخچال، کابینت، و سینک ظرفشویی از جمله وسایل اولیه هر آشپزخانه ای هستند. قبل از هر چیز باید کاربردی بودن آنها را در نظر بگیرید. وسایل را باید به گونه ای بچینید که بتوانید به راحتی به هر یک از آنها دسترسی داشته باشید. سلیقه شخصی خود را به کار گیرید و دکوراسیون منحصر بفردی را به آشپزخانه خود دعوت کنید.

یکی از آسان ترین تکنیک هایی که به راحتی می توانید فضای آشپزخانه خود را تغییر دهید، ایجاد تغییر در کابینت هاست. نکته ای که در مورد کابینت ها حتماً باید در نظر داشته باشید تعداد آنهاست. تعداد کابینت ها باید اندازه باشد، به این معنا که نه کم باشند و نه زیاد. پس از اینکه از تعداد کابینت های لازم در آشپزخانه اطمینان خاطر حاصل کردید، نوبت به رنگ و طرح آنها می رسد. اگر نمیخواهید هزینه زیادی صرف کنید، می توانید آنها را رنگ بزنید اما اگر هزینه مجزایی برای این کار در نظر گرفته اید می توانید دستگیره ها و روکش رویی آنها را تعویض نمایید.

تکفارس آی آر

image آموزش تغییر دکوراسیون آشپرخانه به مدل های جدید

به واسطه رنگ کارهای بسیار زیادی می توانید انجام دهید. این کار صرفاً نیازمند کمی خلاقیت می باشد. همچنین می توانید وسایل فرسوده و بلااستفاده را نیز تعویض کنید. باز هم اگر هزینه محدودی در اختیار دارید می توانید رومیزی و یا دستمال سفر و دستگیره ها را تعویض نمایید و اگر بودجه شما زیاد است می توانید میز کهنه آشپزخانه و صندلی ها را تعویض کنید و انواع نو آنها را خریداری نمایید.

به هر حال تصمیم با شماست. ایجاد تغییر در فضای داخلی آشپزخانه کار دشواری نیست و نیازمند صرف هزینه های گزاف نیز نمی باشد. همه چیز به شما بستگی دارد. چند راهکار ساده می تواند تغییرات شگرفی را در این فضا ایجاد نماید.

image آموزش تغییر دکوراسیون آشپرخانه به مدل های جدید

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر