تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش تصویری چیدمان شرکت و یا اداره به روش مدرن

اگر فضای کار شما دارای استرس زیاد است و ممکن است در طول روز بسیار عصبانی و متشنج شوید، بهتر است از نوعی صندلی برای کار استفاده کنید که مستحکم باشد و یتواند فضارهای وارد شده به آن را به خوبی تحمل کند.

image آموزش تصویری چیدمان شرکت و یا اداره به روش مدرن

از صندلی های محکم برای اتاق کار خود استفاده کنید

اتاق کار خصوصی

اتاق کار خصوصی به طراحی قوی تر و فکر شده تری نیاز دارد. به گفته کارشناسان مبلمان اداری سیستم تنها ۳۲% کارمندان دارای اتاق کار خصوصی هستند که میزان آن در سال های ۱۹۹۰ ۳۶% بوده است. کاهش فضای خصوصی کار ممکن است به دلیل داشتن اتاق جلسه بزرگتر باشد. ۶۳% از افراد با سمت نایب رییس همچنان دارای اتاق کار خصوصی هستند که به طور میانگین دارای ابعادی به میزان ۱۲ متر مربع هستند.

تکفارس آی آر

در اتاق کار کوچک که تنها فضایی برای قرار دادن دو یا سه وسیله وجود دارد، انتخاب مبلمان اداری دارای بیشترین اهمیت است. نیازی نیست از مبلمانی استفاده کنید که از دور ابهت و عظمت فضای اداری را داد بزند! میز و صندلی با ابعاد متناسب که با اتاق کار کوچک شما همخوانی داشته باشد، بهترین گزینه است.

image آموزش تصویری چیدمان شرکت و یا اداره به روش مدرن

میز و صندلی با ابعاد متناسب که با اتاق کار کوچک شما همخوانی داشته باشد، بهترین گزینه است

فضای نشستن برای مراجعه کنندگان

یکی از دغدغه های اتاق کار کوچک، تامین فضایی برای مراجعه کنندگان است. از ابعاد کوچک میز و صندلی اداری برای اتاق کار کوچک خود استفاده کنید تا بتوان یک فضای نشستن هم برای کسانی که مراجعه میکنند، در نظر بگیرید.

www.takfars.ir

اگر اتاق کار شما فضایی به جز میز و صندلی هم دارد، از یک میز جلو مبلی و یک کاناپه کوچک در گوشه ای از اتاق استفاده کنید. ارباب رجوع، مشتری و هر کسی که وارد اتاق کار شما می شود نیاز به مکانی برای نشستن دارد.

image آموزش تصویری چیدمان شرکت و یا اداره به روش مدرن

از میز و صندلی های کوچک برای خود و ارباب رجوع در اتاق کارتان استفاده کنید

تقسیم فضا در فضای اداری کوچک

در فضای اداری کوچک بهتر است از پارتیشن های ساخته شده برای تعریف فضای کارمندان استفاده نشود. میز کار محصور شده با دیوار، فضا را کوچکتر میکند.

اگر فضای اداره و شرکت شما دارای سالنی است که مجبور به تقسیم فضای کارمندان با تقسیم کننده های فضایی هستید، کارشناسان مبلمان اداری سیستم پیشنهاد میکند از شیشه هایی که از زمین تا سقف کشیده شده اند استفاده کنید تا علاوه بر اینکه از تداخل صوتی جلوگیری کرده باشید، از نظر بصری محصوریت ایجاد نکنید. دیوارهای شیشه ای برای نوشتن اهداف شرکت هم مناسب هستند.

image آموزش تصویری چیدمان شرکت و یا اداره به روش مدرن

در فضای اداری کوچک بهتر است از پارتیشن های ساخته شده برای تعریف فضای کارمندان استفاده نشود

اتاق کوچک مدیر عامل

دکوراسیون اتاق کار کوچک برای مدیران باید با دقت بیشتری انجام شود. به دلیل کمبود فضا می توان برای جلسه و صحبت با مراجعه کنندگان ی همکاران از میز کار مدیرعامل استفاده کرد. در این صورت بهتر است از میز کاری استفاده شود که دارای عرض زیادی نباشد. تجربه ثابت کرده است برقراری ارتباط چشمی و فاصله نزدیک تر در گفتگوهای رسمی درصد موفقیت را بالا می برد. یک یا چند صندلی راحتی در سمت دیگر میز مدیر عامل برای صحبت مناسب است.

تک فارس

image آموزش تصویری چیدمان شرکت و یا اداره به روش مدرن

دکوراسیون اتاق کار کوچک برای مدیران باید با دقت بیشتری انجام شود

ایده های کلی در طراحی اتاق کار کوچک

برای اتاق کار کوچک از سبک مدرن استفاده کنید. میز و صندلی کار ساده با خطوط صاف، نظم بیشتری به فضا می دهد و اتاق را بزرگتر جلوه می دهد.

image آموزش تصویری چیدمان شرکت و یا اداره به روش مدرن

میز و صندلی کار ساده با خطوط صاف، نظم بیشتری به فضا می دهد و اتاق را بزرگتر جلوه می دهد

از رنگ های روشن برای دیوارپوش و کف اتاق کار کوچک استفاده کنید. رنگ روشن فضا را بزرگتر و دلباز تر جلوه می دهد و برعکس رنگ های تیره اتاق را کوچک تر میکند.

برای فضای اداری کوچک نورپردازی را فراموش نکنید. نورپردازی صحیح و نور خوب در فضای کار علاوه بر تاثیر مثبتی که بر کارمندان میگذارد، در روشن شدن و بزرگ تر کردن فضا هم نقش مهمی دارند.

image آموزش تصویری چیدمان شرکت و یا اداره به روش مدرن

برای بزرگ کردن اتاق کارتان از رنگ های روشن برای دیوارپوش و کف اتاق کار کوچک استفاده کنید

T A K F A R S

سطوح صیقلی مانند شیشه و آینه در مبلمان اداری و یا کار گذاشتن آینه در دیوار اتاق کار می تواند فضا را بزرگتر جلوه دهد. بازتاب فضای موجود در سطح شیشه و آینه به شکل مجازی فضا را دو برابر میکند.

image آموزش تصویری چیدمان شرکت و یا اداره به روش مدرن

سطوح صیقلی در مبلمان اداری و یا کار گذاشتن آینه در دیوار اتاق کار می تواند فضا را بزرگتر جلوه دهد

محصولات معتبر
محصولات معتبر