تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش تصویری ساخت گلدان های فلزی شیک در خانه

image آموزش تصویری ساخت گلدان های فلزی شیک در خانه

ابتدا قوطی کنسرو لوبیا را شسته و بعد آن را رنگ کرده یا با گل و پارچه های زیبا تزیین میکنیم. چند نموه گلدان آماده در عکس ها می بینید.

image آموزش تصویری ساخت گلدان های فلزی شیک در خانه

-موقع بازکردن قوطی با دربازکن، باید مراقب باشیم که داخل قوطی ضربه نخورد و خراش نیفتد. داخل دیواره این قوطی‌ها برای حفاظت از مواد غذایی از لایه‌ای پوشانده شده که با یک ضربه یا خراش محکم، کنده می‌شود و بعد اگر چیزی بکاریم و به آن آب بدهیم، زود زنگ می‌زند.

-ته قوطی باید قبل از رنگ زدن، با میخ و چکش سوراخ شود تا راهی برای بیرون رفتن آب از داخل آن باشد. بعد از سوراخ‌کردن، همه خراش‌های داخل قوطی حسابی با رنگ پوشیده شود.

تکفارس آی آر

-اگر می‌خواهیم از این قوطی برای ساخت گلدان بدون رنگ استفاده کنیم و در آن گل نکاریم، بهتر است داخلش یک شیشه کوچک مربا یا استکان بگذاریم؛ چیزی در حد اینکه بتوانید آب گلدان را درونش بریزیم و گل‌ها را در آن ظرف داخل قوطی بگذاریم. این‌طوری قوطی، زنگ نمی‌زند.

-مساله رنگ را هم می‌شود با اسپری‌های ساده رنگ که در هر مغازه یا فروشگاهی پیدا می‌شود، حل کرد با ده‌ها انتخاب در مورد نوع و طیف رنگ‌.

-بعد از چند ساعت که رنگ خشک شد، کف قوطی سنگریزه بریزیم تا خاک از سوراخ‌ها بیرون نریزد. روی سنگ‌ریزه‌ها باید با خاک پوشیده شود و بعد گیاه را بکاریم.

محصولات معتبر
محصولات معتبر