تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش افزونه فایرفاکس برای تغییر ظاهر فیس بوک

image آموزش افزونه فایرفاکس برای تغییر ظاهر فیس بوک

افزونه F.B. Purity در واقع همان چیزی است که خیلی ها به دنبال آن هستند تا بتوانند از امکانات وسیع آن برای تغییر فیس بوک استفاده کنند.

در انتهای این معرفی، لینک نصب افزونه F.B. Purity را قرار داده ایم اما پیش از نصب این متن را تا انتها بخوانید تا F.B. Purity را بهتر بشناسید.

بعد از اینکه F.B. Purity را نصب کردید می توانید صفحه فیس بوک خود را دقیقا مثل یک خانه تغییر دهید و چیزهای اضافی آن را حذف کنید و حتی رنگ آمیزی دلخواهی برای آن داشته باشید.

از جمله چیزهایی که کاربران را آزار می دهد اما به طور معمولی نمیتوانند آن ها را از صفحه فیس بوک خود حذف کنند می توان به مواردی نظیر پست های حمایت شده، پست های پیشنهادی، صفحات و پیج های پیشنهادی، سوالات فیس بوکی، دوستان قدیمی تر شما، در خواست های اتوماتیک عضویت در گروه یا پیج به صورت عضویت در گروه و لایک کردن صفحات، رویدادهای فعال، توجه به رویداد ها، ایجاد رویداد، مکان در فیسبوک، به روز رسانی پروفایل، پنهان کردن تمام عکس ها، پنهان کردن تمام ویدیوها، پنهان کردن ویدیو های یوتیوب به طور جداگانه، تغییر تصویر پروفایل، به روز رسانی کاور فیس بوک، تغییر ارتباطات، ارسال نظر روی برخی استتوس ها، وضعیت لایک های شما، تگ ها، بازی های مورد علاقه شما، بازی هایی که دوستانتان در حال انجام آن هستند و… اشاره کرد که از طریق F.B. Purity می توانید آن ها را کاملا پنهان کنید.

تکفارس آی آر

image آموزش افزونه فایرفاکس برای تغییر ظاهر فیس بوک

زمانی که این قابلیت ها را از فیس بوک حذف میکنید این فرصت را دارید تا صفحه را سبک تر کنید و در لود شدن آن چند ثانیه صرفه جویی کنید.

همچنین می توانید رنگ آمیزی آن را متناسب با موراد دلخواه خود تغییر دهید اما امکانی که این افزونه دارد و بیش از همه نظر ما را به خود جلب کرده خاصیت Deleted Friend Alerts است. این امکان به شما این فرصت را می دهد که اگر کسی شما را از لیست دوستان خود حذف کرد، سریعا با دریافت یک نوتیفی، متوجه آن شوید و شما نیز اقدامات لازم را انجام دهید.

image آموزش افزونه فایرفاکس برای تغییر ظاهر فیس بوک

F.B. Purity به شما امکان می دهد که لیستی از اپلیکیشن ها را در اختیار داشته باشید و آن طور که میخواهید اپلیکیشن های فیس بوک را مدیریت کنید.

www.takfars.ir

همچنین اگر فونت فیس بوک برایتان آزار دهنده است یا دوست داید رنگ آن را تغییر دهید، و یا اندازه اش را کم یا زیاد کنید می توانید از خاصیت تنظیم فونت در F.B. Purity استفاده کنید و از کار کردن با فیس بوک لذت ببرید.

نکته مهم در مورد F.B. Purity این است که تمام تغییراتی که ارائه می دهید، تنها در سمت خودتان قابل نمایش است و این بدین مفهوم است که هیچ کس از تغییراتی که شما روی صفحه خود ارائه داده اید مطلع نخواهد شد. به تناسب این امر، شما نیز از تغییرات صفحه دیگران توسط این افزونه فایرفاکس مطلع نخواهید شد.

برای افزودن افزونه F.B. Purity به مرورگر فایرفاکس کلیک کنید

توجه کنید که برای افزودن این برنامه می بایست، مطلب فوق را در مرورگر فایر فاکس باز کرده و روی لینک مورد نظر کلیک کنید. بدین طریق می توانید به طور کاملا امن از طریق وب سایت رسمی افزونه های فایرفاکس این اپلیکیشن را نصب و مورد استفاده قرار دهید. ممکن است در انتهای نصب نیاز باشد تا مرورگر را ریست کنید، برای این کار تعلل نکنید و سریعا مرورگر را باز و بسته کنید تا بتوانید تغییرات را مشاهده کنید

محصولات معتبر
محصولات معتبر